-
Απλα να πω οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι αρκετα δυσευρετος (Ν45Β16 και Ν40Β16) μιας και φορεθηκε μονο σε Ισπανικα, Πορτογαλλικα και Ελληνικα αυτοκινητα. Ως εκ τουτου η τιμη του σαν μεταχειρισμενος ειναι υψηλοτερη απο ενος διλιτρου και 1800 Ν42Β20 και Ν42Β18 αντιστοιχα. Αν βρεις Ν40Β16 παρε αυτον, ειναι το ιδιο ακριβως πραγμα. Προτεινω να παρεις εναν Ν42Β18 η Ν42Β20 με 1000-1300 ευρω και να τον βαλεις πανω. Απο την αλλη μια μετατροπη κομπλε σε 325 βρισκεται αυτη τη στιγμη στις 3000 ευρω + τα περαστικα. Τα 4000 για 2,2 ειναι αρκετα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 04-09-12 στις 00:59
-
The Following 5 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:
BabisStinson (04-09-12), blabi-tronik (04-09-12), Kazakos Garage (05-10-16), Kostas_1 (04-09-12), nikos valvetronic (04-09-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP