Καλώς μας ήρθες !!
Όπως σου είπε και σάρκυ ( Κώστας ) ξεκινά με τα συνεργεία που έχουν προσφορές στο φόρουμ, θα μπούνε και αλλα παιδιά να σου πούνε και αλλα συνεργεία, ψάξε καλα πριν προχωρησεις !!
Βάλε τον 2.5 να το ευχάριστηθεις!!!
Καλώς μας ήρθες !!
Όπως σου είπε και σάρκυ ( Κώστας ) ξεκινά με τα συνεργεία που έχουν προσφορές στο φόρουμ, θα μπούνε και αλλα παιδιά να σου πούνε και αλλα συνεργεία, ψάξε καλα πριν προχωρησεις !!
Βάλε τον 2.5 να το ευχάριστηθεις!!!
blabi-tronik (03-09-12)
καλωσόρισες φίλε.
δεν ακούμε κάθε μέρα γιά τέτοια ζημιά σε κινητήρα BMW με 42.000 χλμ![]()
η ερώτησή σου δεν απαντιέται με 1 τρόπο, εχει να κάνει με πόσο βαθειά θέλεις να βάλεις το χερι στην τσέπη. Εγώ θα έκανα σύγκριση του κόστους επισκευής του δικού μου κινητήρα, σε σχεση με την αντικατάστασή του με άλλον παρεμφερή. Εχεις 4κυλ. Ν42 ή Ν45. Μπορείς να πας σε Ν46, δίλιτρο. Για να πας σε 6κυλ Μ54 μιλάμε για εκτεταμένη μετατροπή, εκτός από τον κινητήρα αλλάζουν όλα τα περιφερειακά του, δεν ταιριάζει τίποτα. Και μετά έχεις και θέμα δηλώματος.
καλή αναζήτηση.
Δωσε ινφο για τη ζημιά που έπαθες αν θέλεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 03-09-12 στις 22:26
To αμάξι είναι αγορασμένο καινούργιο από ελληνική αντιπροσωπία. Όλα τα service σωστά, λάδια συνθετικά κλπ. Δεν το κινούσα ιδιαίτερα γιατί έχω δεύτερο. Ο κινητήρας είναι ο N45B16A
Ο μηχανικός εδώ, που είδε τη ζημιά, είπε ότι μάλλον πήδηξε δόντι η καδένα των εκκεντροφόρων, αλλά με σιγουριά δεν μπορούσε να μου πει ακριβώς τι έγινε εκεί μέσα... Όντως είναι πολύ περίεργη ζημιά και να σου πω την αλήθεια, τα πήρα στο κρανίο με την BMW. Παλιότερα είχα πρόβλημα με ένα OPEL ASTRA που είχα, το έδιωξα, δίνοντας 25 χιλιάρικα για να μην έχω -υποτίθεται- προβλήματα...
Και... ξαφνικά συμβαίνει αυτή η πίπα στα 42.000 χλμ!
Τέλος πάντων κάτσε να στείλω καμιά φώτο να δείτε.
PANOS-E60 (03-09-12)
nikos valvetronic (03-09-12), S8N (03-09-12)
Όχι τόσα χιλιόμετρα έχει. Τώρα για συχνές αλλαγές λαδιών που λες, τί συχνές αλλαγές να έκανα με συνθετικά λάδια και στα 42.000 χλμ; Δεν μου άναψε κανένα λαμπάκι πριν την βλάβη.
Απλά πήγα μια μέρα στο βενζινάδικο, έβαλα βενζίνη, χτύπησα μίζα να φύγω, έσβησε. Δεύτερη προσπάθεια πήρε μπρος, έφυγα. Στο δρόμο έκανε διακοπές, δεν είχε δηλαδή άμεση απόκριση στο γκάζι και υπέθεσα ότι έχει να κάνει με τη βενζίνη. Σε κάποια φάση το πήγα στις 4500 στροφές άκουσα έναν ήχο σαν κόφτη, έβαλα νεκρά, έσβησε και άντε γεια με γερανό...
Το θέμα μου όμως, δεν είναι τόσο τι έγινε, αλλά τι θα γίνει από εδώ και πέρα![]()
STREETRACING (03-09-12)
120ie87 (03-09-12)