Σελίδα 8 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 678
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 78 από 78

Θέμα: TypeR EP3 madness

  1. #71
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδω συμφωνουμε.
    Ειναι και καλυτερα. Τα περισσοτερα ειναι Jap specs
    μα και βεβαια τα χοντα γινονται καλυτερα απο καθε 106 και ισως ειναι και καλυτερο!απλα δεν μαρεσει να χανεται η μπαλα...
    Δεν γινεταιι civic vti 92 20 χρονων να το πουλανε 5000ευρο εργοστασιακο, και 99αρι vti ek να πωλειται 7000ευρο, (οι τιμες ειναι μεσο ορο).
    Τα χοντα απο σασμαν μοτερ ειναι πολυ πολυ καλα, τοσο καλα που δεν θα με χαλαγε να ειχα ενα, απλα με 5000ευρο του 2000 μοντελο και ουτε ευρο παραπανω!
    Φτιαχνονται απιστευτα γιατι βρισκεις αφτερμαρκετ τα παντα... μπορεις να φτιαξεις ενα θηριωδη σιβικ, απλα να βλεπετε και που φτανεις σε τιμες... αν ειναι για να φτιαξω ενα σιβικ του 92 να "σκοτωνει" και να στριβει απιστευτα ριχνωντας πανω του ενα evo, εε οχι δεν θα παρω....
    το typer ep3 ειναι φοβερο αυτοκινητο, στην τωρινη τιμη 7κ-9κ ευρο μεταχειρισμενο....και να το φτασεις 1ο σταδιο με μια καλη αναρτηση απο εκει και περα παιρνεις εβο!χεχε

    εγω συνεχιζω αν θελω να στριψω ή να γκαζωσω ενα 106 02+ με 4000ευρο+, με ωραιο σαλονακι, που με 1000ευρο το εχω κανει ιδιο σε μοτερ με το vti και με ακομα την μαμα αναρτηση "χαμογελαω"!!

    Χριστοφορε αν ημουν στην Κυπρο θα κυκλοφορουσα s2k μαυρο με hardtop, Js μονομπουκο, και κιτρινα φλασακια απ το αμερικανικο....
    αχχααχχααχχ Ιαπωνας φουλ...

  2. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    gnx (03-09-12)

  3. #72
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ...και ενα σετ σεμι και καθε Κυριακη μαζι μου παρεα στην πιστα. Να ψαχνουν να βρουν τα Μ3 τον λογο που το χοντακι ειναι πιο γρηγορο.
    M3 CSL

  4. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    manos///3 (03-09-12), spar@ (02-09-12), Thomelef (02-09-12)

  5. #73
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ξεχαστε οτι δεν ειχαν προβληματα! Αλλαξα 2 φορες αντλια νερου και μια κρεμαιερα μαι μαλιστα στα 7500 και 12000 περιπου , τα σερβις δεν ηταν ακριβα ηταν φυσιολογικες οι τιμες τους (Πατρα) .το να το βελτιωσεις το θεωρω υπερβολη το αμαξι γαμ..... τριγμους δεν ειχε αλλα τα πλαστικα ηταν του κ...! Πληρωνες 30550 μονο για το μοτερ! Οσο για την εγγυηση ναι 7 χρονια αλλα σχεδον ολοι δεν κανανε τα χλμ. για να πανε για σερβις -σφραγιδα και τα χασαν

  6. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    andreas_R (03-09-12)

  7. #74
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχεις δικιο σε ολα απλα θα ηθελα να σημειωσω οτι:

    το τελευταιο που αναφερεις ηταν θεμα ιδιοκτητη και μονο,
    οι κρεμαγιερες οντως ισχυει απλα ηταν θεμα αισθητικο και οχι λειτουργικο αλλα σωστα ηταν θεμα και για τις αντλιες νερου το ακουω πρωτη φορα

  8. #75
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η κρεμαριερα ηθελε γρασαρισμα που δεν τους εκανε κανενας ηταν απλο αλλα δεν το ηξεραν !

  9. #76
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συζητάμε για μπροστοκίνητο αμάξι αν δεν κάνω λάθος έτσι?

    Και 1000 άλογα να ήταν, προτιμώ 315 e21 με ένα μπλοκέ ότι να ναι.....

  10. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (03-09-12)

  11. #77
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συζητάμε για μπροστοκίνητο αμάξι αν δεν κάνω λάθος έτσι?

    Και 1000 άλογα να ήταν, προτιμώ 315 e21 με ένα μπλοκέ ότι να ναι.....
    αυτο που λες δεν ισχυει. αν ενα πισωκινητο δεν εχει σωστο στησιμο και κινητηρα-κιβωτιο να υποστηριξη την πισω κινηση ειναι απιστευτα ξενερωτο . Παραδειγαμτα οσα θες, περιλαμβανομενων και των αδυναμων bmw

    αν οδηγησεις σωστα στημενο μπροστινοκινητο με καλη αναλογια κιλων/ιππο σε κλειστη διαδρομη θα αλλαξεις αποψη

  12. The Following 3 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    andreas_R (03-09-12), chief (03-09-12), manos///3 (03-09-12)

  13. #78
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπροστα-πισω, what's the difference οταν ενα αμαξι ειναι τρενο, και αυτος που το αδηγαει ειναι οδηγος που του αρεσει να οδηγει βιδωμενος και να μπαινειμε ολα.
    Οκ...δεν μπορεις να μ@λ@κιστεις οπως με ενα πισωκινητο. Αλλα μην λεμε και οτι να'ναι οσων αφορα την οδηγηση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 8 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 678

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP