Βασικά ο κινητήρας έχει πρόβλημα.
Είναι πολύ μικρή απόσταση.
Και το si θα έχει πρόβλημα από αυτό επίσης.
Καλύτερα χρησιμοποίησε κάτι άλλο για τόσο μικρή απόσταση, αμαρτία si ή Μ3 να πηγαίνεις 2 χιλιόμετρα.
Βασικά ο κινητήρας έχει πρόβλημα.
Είναι πολύ μικρή απόσταση.
Και το si θα έχει πρόβλημα από αυτό επίσης.
Καλύτερα χρησιμοποίησε κάτι άλλο για τόσο μικρή απόσταση, αμαρτία si ή Μ3 να πηγαίνεις 2 χιλιόμετρα.
Βασικά το βρίσκω άσκοπο να ταλαιπωρείς Μ3 για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, τσάμπα έξτρα συντήρηση οπως και τσάμπα φθορά και προσθήκη χλμ. Πιστεύω πως πρεπει να χρησιμοποιείς δεύτερο αυτοκίνητο και το Μ3 να το χαίρεσαι εκει που όντως έχει να σου προσφέρει, ταξίδια και βόλτες δηλαδη. Για τη δουλεια το 500ρακι είναι μια χαρα...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
zaharias (02-09-12)
Απο το 2006 μέχρι το 2011 έτσι το χρησιμοποιούσα, κΑθε μέρα.
Τι τα είχα πληρώσει τα 67x τοτε, για να το χρησιμοποιώ μόνο σκ;
Μια Χαρα είναι για Κάθε μερα
dark knight (03-09-12), Thomelef (02-09-12), Vassilis ///M (03-09-12), zaharias (02-09-12)
Vassilis ///M (03-09-12)
βασικά φίλε μου εμένα η γνώμη μου είναι οτι είναι κρίμα να ταλαιπωρείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να πηγαίνεις 2χλμ απόσταση στην δουλειά σου..
Είναι αμαρτία απ το θεό..έτσι το βλέπω εγώ..δεν είναι μόνο οτι ταλαιπωρείς τον κινητήρα είναι πολλά, να παρκάρεις κάπου καλά μην στο φάει κανείς κλπ κλπ
θα βάζεις 3200 κυβικά να ζεστάνεις 5 λεπτά για να κάνεις 2 χλμ? think about it..
Το καλύτερο γιαυτήν την απόσταση είναι να πας με τα πόδια αλλα αφου δεν θες να περπατάς καλύτερα βάλε κανα 1-1.5 χιλιάρικο στο μπάτζετ σου και πάνε πάρε ένα αμαξάκι να κάνεις την δουλειά σου..
έχει ένα σωρο αξιοπρεπέστατα αυτοκίνητα με 1500 ευρώ για να κινείσαι καθημερινά πιστεύω..![]()
2 km για Μ3 είναι ο θάνατος του κινητήρα. Κρύο συνέχεια.
Καταλαβαίνω ότι τα 2 χλμ την ημέρα για δουλειά-σπίτι-σπίτι-δουλειά είναι λίγα, αλλά αυτό δεν ισχύει βεβαίως μόνο για το Μ3 αλλά και για το κάρμπον, και για οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Φαντάζομαι όμως ότι κάποιες βόλτες θα τις κάνεις...οπότε το μικρό commute δε νομίζω ότι θα πρέπει να είναι το σημαντικότερο κριτήριο.
Mία διαφορετική cosmetic απορία:
https://www.ebay.com/itm/BMW-E46-M3-...f8c630&vxp=mtr
Να πάρω τα παραπάνω γνήσια Hamann splitters? Βασικά είναι οι μόνες "τύπου spoiler" προσθήκες που μου αρέσουν για το Μ3. Θα δείχνουν ωραία στο αυτοκίνητό μου βαμμένα σε silver gray? Aπό πρακτικότητα θα βρίσκουν εύκολα?
Ακούω γνώμες!!!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]