Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 102

Θέμα: [E36] M3 δυναμομετρηση

  1. #61
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    για υποδυναμη +- 15 αλογα σε αμαξι 1500 κιλα η τηλεμετρια δεν δειχνει τιποτα.
    το καλυτερο ειναι δυναμομετριση πριν και αμεσως μετα την βελτειωση στο ιδιο δυναμομετρο.
    ακριβως αυτο εκανα!!! ιδιες βενζινες ιδιες ζαντες ολα ιδια.....κ το δυναμομετρο στο ιδιο!!
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  2. #62
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    για υποδυναμη +- 15 αλογα σε αμαξι 1500 κιλα η τηλεμετρια δεν δειχνει τιποτα.
    το καλυτερο ειναι δυναμομετριση πριν και αμεσως μετα την βελτειωση στο ιδιο δυναμομετρο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstantinaM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακριβως αυτο εκανα!!! ιδιες βενζινες ιδιες ζαντες ολα ιδια.....κ το δυναμομετρο στο ιδιο!!
    Δεν εστίασες στο σημαντικότερο "πριν και αμεσως μετα την βελτίωση"
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  3. #63
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιαυτο τα σιχαινομαι τα δυναμομετρα!!!

    Εχεις ενα αμαξι στα μετρα σου που ξερεις πως πατε και πατας να δεις τι πηρες
    στον δρομο!!!!

  4. #64
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    για υποδυναμη +- 15 αλογα σε αμαξι 1500 κιλα η τηλεμετρια δεν δειχνει τιποτα.
    το καλυτερο ειναι δυναμομετριση πριν και αμεσως μετα την βελτειωση στο ιδιο δυναμομετρο.
    Εμένα στο Ζ3 γιατί φαίνεται η διαφορά με την τηλεμετρία Χριστόφορε ?
    Με την ίδια λογική ένα 316 με 318 δεν θα έπρεπε να έχουν διαφορές στις επιδόσεις μιας και είναι 1500 κιλά.
    Κάτι δεν καταλαβαίνω φίλε.

  5. #65
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν εστίασες στο σημαντικότερο "πριν και αμεσως μετα την βελτίωση"
    αμεσως μετα την βελτιωση πηγα δυναμομετρο δεν περασε μηνας που το εβαλα !
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  6. #66
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμένα στο Ζ3 γιατί φαίνεται η διαφορά με την τηλεμετρία Χριστόφορε ?
    Με την ίδια λογική ένα 316 με 318 δεν θα έπρεπε να έχουν διαφορές στις επιδόσεις μιας και είναι 1500 κιλά.
    Κάτι δεν καταλαβαίνω φίλε.
    Καλημερα,

    Μαλλον δεν εκατσα και να γραψω για να εξηγησω την αποψη μου γιατι βαριεμαι και να γραφω σε τετοια θεματα.

    Λοιπόν, να το γραψω καλυτερα με ενα-δυο παραδειγματα θελοντας να πω οτι με την τηλεμετρια δεν φαινονται οι διαφορες που παιρνει ενα Μ3 οταν βαζουμε προγραμμα οπως πχ το αμαξι της Κωνσταντινας.

    Με οποιοδηποτε αμαξι αν κατσουμε να κανουμε 10 μετρησεις απο πχ τα 60-200 χιλιομετρα το πιο πιθανόν η τηλεμετρια θα δειξει και 10 διαφορετικά αποτελέσματα. Ακομη και με ενα αυτοματο αμαξι. Δεν γραφω για εκκινησεις απο σταση γιατι εκει υπαρχουν μεγαλες αποκλεισεις στον χρονο.
    Το εχω κανει δηλαδη με το αμαξι μου αλλα δεν θυμαμαι και ακριβως τα νουμερα. Εκτος των αλλων (λαστιχα, θερμοκρασια κλπ), υπαρχει και ο ανθρωπινος παραγοντας που παιζει ρόλο. Μια αλλαγη με διαφορά 100 στροφες απ την προηγουμενη ή την επομενη αλλαζει το αποτελεσμα.
    Ετσι ενα CSL για παραδειγμα θα γραψει 13.22, 13.43, 13.22(ξανα), 13.35. 13.30, 13.45, 13.28 κλπ.
    Δεν προκειτε δηλαδη να κανουμε 10 τεστ και να μην μας βγαζει 7 διαφορετικά αποτελέσματα με μια διαφορα . Δεν υπαρχει περιπτωση να βγαζει το ιδιο. Καρατσεκαρισμενο με 12 δορυφορους "κλειδωμενους" στο συστημα τηλεμετριας. Εννοειτε οτι αν κανω την ιδια μετρηση την επομενη μερα ή το βραδυ θα δουμε αλλα 10 αποτελεσματα που δεν θα εχουν σχεση με τα προηγουμενα.
    Εδω υπάρχουν ιδιοκτητες 997 TT και GTR απο τα 800 αλογα πανε στα 850 και συμπερασμα απ την τηλεμετρια δεν βγαινει παρόλο που κανουν δεκαδες δοκιμες με τα v-box σε 100-200. Θα βγει απ το Μ3 που πηρε 5-6 αλογα τροχό ??

    Ενα Μ3 με προγραμμα και καταλυτες υποθετω οτι εχει αυξηση της ιπποδυναμης περιπου 2%. Απο τα 280 αλογα τροχο, αντε να πάει στα 285. Δηλαδή σε ενα υποθετικό πατημα απο τα 60-200 να κερδίσει (αν δεν χασει) μια καρότσα. Ενα δεκατο δηλαδή και τιποτα παραπάνω.
    Αυτό το δεκατο δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθει με σιγουρια μεσω των μετρησεων της τηλεμετρίας για τους λόγους των μετρησεων που εγραψα πιο πάνω.

    Οταν ο Γιαννης εβαλε το προγραμμα της evolve του εστειλα το v-box μου. Αν και το αμαξι ηταν σε αισθηση και σιγουρα στον δρομο με αλλο αμαξι πιο γρηγορο, απο την τηλεμετρια δεν εβγαλε συμπερασματα. Το ιδιο εργο δηλαδη.
    10 πατηματα και δεκα διαφορετικα αποτελέσματα με αποκληση απο εκατοστα μεχρι δεκάτο. Αλλα ειδεχνε στην Αθηνα και αλλα στην επαρχία... Αλλα νουμερα την μια μερα και αλλα την αλλη.
    Το να ψαχνουμε να βρουμε 50 εκατοστα ή ενα δεκατο σε μια μετρηση και να το συνδιαζουμε με 5-10 αλογα σε τετοια αμαξια ειναι λες και ψαχνουμε ψυλους στα αχυρα.

    Τα συστηματα τηλεμετρίας ειναι πολύ χρησημα σε αλλου ειδους βελτειωσεις που ΔΕΝ μπορει να τις δειξει το δυναμομετρο αλλα τις δειχνει ο δρομος.
    Στην αλλαγη διαφορικού ας πουμε...

    Εγω ειχα κάνει καποια τεστ απο τα 70 χιλιομετρα (που εχω εξοδο απο καποιες στροφες) μεχρι τα 135 χιλιομετρα (που πεφτω στα φρενα) σε συγκεκριμενες στροφες της πιστας.
    Παρατηρησα με 3.62 διαφορικό 70-135 οτι:
    -με 2α ταχυτητα ειχα χρονο Α
    -με 3η ταχυτητα εχα χρονο Β που ηταν μισο δευτερο περιπου πιο αργος απο τον Α
    Με 3.91 διαφορικό
    -3η ταχυτητα ειχα ενα χρονο Γ που ηταν ο ιδιος περιπου με τον χρονο Α.
    Εδω η τηλεμετρια ειναι χρησιμη αφου εδειξε οτι εξοδος με 3η ταχυτητα και 70-135, με 3.91 διαφορικό, ειναι ιση με εξοδο με 2α ταχυτητα και 3.62 διαφορικό. Φυσικά ηταν και η διαφορα μεγαλη ( μισο δευτερολεπτο +) και ετσι βγηκε συμπερασμα.

    Για μετρησεις αυξησης ιπποδυναμης της ταξης του 2-3% δεν υπάρχει περιπτωση να βγουν ασφαλες συμπεράσματα.
    Εκει υπάρχει το δυναμομετρο με ενα αξιοπιστο χειριστή ή τα τεστ στον δρόμο με ενα φιλο οπως εγραψε και ο Αντρεας πιο πάνω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 02-09-12 στις 10:04
    M3 CSL

  7. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (02-09-12), bill_m3 (02-09-12), Kostas_1 (02-09-12), Panos 316T (02-09-12), Thomelef (07-09-12)

  8. #67
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Κωνσταντίνα που έβαλες το προγραμμα και τι σου είπε που το ίδιο δυναμομετρο έβγαλε πιο λίγα άλογα ;
    Έκανες παρα πολυ καλα που έκανες μέτρηση πριν.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  9. #68
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ο προγραμματιστης ειπε στην αρχη οτι ειναι αδυνατον...κ μετα ειπε οτι θα το ρυθμισει πανω στο δυναμομετρο....κ τον περιμενω ... δεν τον ξερω προσωπικα ενας φιλος μου τον ξερει που σε ιδιο αμαξι αλλα σε καμπριο εβαλε το ιδιο προγραμμα κ δουλευει σωστα σε αυτον...ξυριζει το αμαξι...
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  10. #69
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τι άλογα έβγαλε στο φίλο σου η δεν τοχε μετρήσει;

  11. #70
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κωνσταντινα, παιζουν και αλλα πραγματα ρόλο οπως το μοτερ σου σε συγκριση με το μοτερ του φιλου σου, ή καποιο προβλημα που πιθανόν να εχεις και να μην εχει πεσει στην αντιληψη σου. Ετσι και αλλιως ακομη και ιδια μοτερ, δεν δουλευουν το ιδιο.

    Αν ο προγραμματιστης δεν εκατσε να σου φτιαξει το προγραμμα σε ενα δυναμομετρο ή στον δρομο, στην ουσια σου εβαλε ενα προγραμμα κονσερβα απ την στιγμη που σου εβαλε το ιδιο προγραμμα με του φιλου σου.

    Τα προγραμματα γινονται αφου απο πριν ο προγραμματιστης διαβασει πως δουλευει το αμαξι.
    M3 CSL

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP