Στο CSL αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα.
Χωρίς sport το κλαπέτο ανοίγει στις 5.500 στροφές.
Με το sport το κλαπέτο ανοίγει στις 3.500 στροφές.
Επίσης, με το sport όταν δίνεις λίγο γκάζι ανοίγει τέρμα τις πεταλούδες.
Τέλος, η διαφορά είναι περίπου 30 άλογα επάνω στο φάσμα 3.500 - 6.000 με το sport.
---
Αυτό που γουστάρω τέρμα στο CSL είναι ότι το management του κινήτηρα σου δίνει αυτό που θες.
π.χ. δεν πατάς γκάζι και σε γράφει, δεν ανοίγει τις πεταλούδες γιατί είναι καλύτερο για τη ροπή.
Αφήνει εσένα να επιλέξεις πόσο θέλεις τις πεταλούδες ανοιχτές.
Εντάξει, εγώ γουστάρω αυτό με τα 1000.
Άλλο BMW με τέτοιο management στο κινητήρα δεν υπάρχει.
Καληνύχτα !