-
Όταν φτασεις με Ν54 στα 150000χλμ μπορεί να έχεις χρειαστεί και βαλβίδες, και τουρμπίνες και διάφορα.
Το μαφ και το ποτενσιόμετρο δε είναι τίποτα, ούτε τα μέταλλα.
Σημαντικά είναι τα θέματα της καρότσας, αλλά αυτά δεν αφορούν μόνο το ε46. Αφορούν και το ε36, κα το ζ3 και το ζ8 και διάφορα άλλα.
Εδώ διάβαζα σε ένα φόρουμ, πρώην ιδιοκτήτης Ζ4Μ ο οποίος μετά απο ε92 Μ3, ήθελε να ξαναγυρίσει σε Ζ4Μ, είδε στην Αμερική 2 Ζ4Μ που ήθελαν subframe mounts πίσω.
-
The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP