Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: εξυπνο εργαλειο αλλαγης φουσκας ημιαξονιου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τις εχεις πληρωσει χρυσες γιατι δεν με εχεις παρει ενα τηλ..αχαχαχαχ
    το εψαξα πολυ το θεμα.. οι εργοστασιακες φουσκες στα γαλλικα ειναι 10κλικ καλυτερα απ ολες τις αλλες..
    εγω αλλαξα τα ημιαξονια γιατι δεν με συμφερε να αλλαξω φουσκες μιας και για να παρω καλο γρασσο φουσκες κλπ με 30ευρο παραπανω επαιρνα ολοκληρο ημιαξονιο gkn/delphi ανακατασκευης, ελα ομως που βαζωντας διπλα διπλα, τα εργοστασιακα ημιαξονια peugeot ειχαν πολυ καλυτερες φουσκες...
    οποτε τωρα τα ξαναφτιαχνω..
    και μου χουν μεινει στοκ αλλα 2 ημιαξονια!
    Έπαθα και έμαθα Σπύρο.

    Κάποια στιγμή ανακαλύψαμε εδώ στην Πάτρα ένα μικρό συνεργείο για BMW που ένας φίλος πήγαινε το Ε36 του. Πιάνοντας κουβέντα με το μάστορα, μου λέει ότι δεν έχει θέμα να πηγαίνω το Κλιό εκεί. Για απλά πράγματα οι χρεώσεις του ήταν πραγματικά ψίχουλα! Κάποια στιγμή αποφάσισα να αλλάξω τις φούσκες γιατί κάποιες είχαν σκιστεί, και λέω να τις βάλω όλες καινούριες. Και έτσι και έκανα, μόνο που ο τύπος έβαλε χάρτινες ή δεν ξέρω και γω τι!

    Όταν σκίστηκε πρώτη αυτή του ημιαξονίου - διαφορικού και άδειασε όλες τις βαλβολίνες του διαφορικού, δοκίμασα άλλο συνεργείο (μακράν καλύτερο όπως αποδείχθηκε) που πρότεινε τις εργοστασιακές. Συγκρίνοντας τες με αυτές που έβαλε ο προηγούμενος, η διαφορά πάχους/ποιότητας ήταν η μέρα με τη νύχτα!

    Ημιαξόνια δεν νομίζω να έχουν αλλαχθεί ποτέ, χρειάζομαι οπωσδήποτε όμως μπιλιοφόρους μπροστά γιατί κοπανάνε. Τους έχεις αλλάξει ποτέ εσύ?

    Αλήθεια, το γαλλοπουλάκι σου, πόσα χιλιόμετρα έχει?


  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έπαθα και έμαθα Σπύρο.

    Κάποια στιγμή ανακαλύψαμε εδώ στην Πάτρα ένα μικρό συνεργείο για BMW που ένας φίλος πήγαινε το Ε36 του. Πιάνοντας κουβέντα με το μάστορα, μου λέει ότι δεν έχει θέμα να πηγαίνω το Κλιό εκεί. Για απλά πράγματα οι χρεώσεις του ήταν πραγματικά ψίχουλα! Κάποια στιγμή αποφάσισα να αλλάξω τις φούσκες γιατί κάποιες είχαν σκιστεί, και λέω να τις βάλω όλες καινούριες. Και έτσι και έκανα, μόνο που ο τύπος έβαλε χάρτινες ή δεν ξέρω και γω τι!

    Όταν σκίστηκε πρώτη αυτή του ημιαξονίου - διαφορικού και άδειασε όλες τις βαλβολίνες του διαφορικού, δοκίμασα άλλο συνεργείο (μακράν καλύτερο όπως αποδείχθηκε) που πρότεινε τις εργοστασιακές. Συγκρίνοντας τες με αυτές που έβαλε ο προηγούμενος, η διαφορά πάχους/ποιότητας ήταν η μέρα με τη νύχτα!

    Ημιαξόνια δεν νομίζω να έχουν αλλαχθεί ποτέ, χρειάζομαι οπωσδήποτε όμως μπιλιοφόρους μπροστά γιατί κοπανάνε. Τους έχεις αλλάξει ποτέ εσύ?

    Αλήθεια, το γαλλοπουλάκι σου, πόσα χιλιόμετρα έχει?

    θες μπιλιοφορους γιατι μαλλον ειχαν δουλεψει χωρις γρασσο, δηλαδη ειχαν σκιστει οι φουσκες και δουλεψαν χωρις γρασσο!
    το αυτοκινητο μου εχει 98 000κμ αλλα ζορισμενα και τα χω αλλαξει σχεδον ολα... επειδη το φτιαχνω μονος μου γενικα το ψαχνω!
    οι μπιλιοφοροι δεν αξιζουν στα δικα μας να αλλαχτουν οταν θα θες να το φτιαξεις στειλε μου ενα πμ να σου πω ακριβως!
    ισως σε 2 βδομαδες κατσω να επισκευασω ημιαξονια και θα ανοιξω Thread!

  3. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    θες μπιλιοφορους γιατι μαλλον ειχαν δουλεψει χωρις γρασσο, δηλαδη ειχαν σκιστει οι φουσκες και δουλεψαν χωρις γρασσο!
    το αυτοκινητο μου εχει 98 000κμ αλλα ζορισμενα και τα χω αλλαξει σχεδον ολα... επειδη το φτιαχνω μονος μου γενικα το ψαχνω!
    οι μπιλιοφοροι δεν αξιζουν στα δικα μας να αλλαχτουν οταν θα θες να το φτιαξεις στειλε μου ενα πμ να σου πω ακριβως!
    ισως σε 2 βδομαδες κατσω να επισκευασω ημιαξονια και θα ανοιξω Thread!
    Οι μπιλιοφόροι μου κοπανάνε χρόνια. Σε πείσμα τους, εγώ τους αγνοώ χρόνια.

    Σοβαρά τώρα, αρχικά κοπανάγανε όταν πάταγα αρκετό γκάζι σε στροφή. Τώρα κοπανάνε (λιγότερο βέβαια) και όταν σανιδώσω γκάζι σε ευθεία. Αν και αυτό έχει κάμποσο καιρό να γίνει, διότι χρειάζομαι δίσκο. 330,000 χιλιόμετρα είναι αυτά

    Γενικά θέλω να τους φτιάξω, αλλά τσιγκουνεύομαι τα λ7 (γιατί δεν ξέρω τι να πρωτοφτιάξω), οπότε για λέγε!

  4. #4
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι μπιλιοφόροι μου κοπανάνε χρόνια. Σε πείσμα τους, εγώ τους αγνοώ χρόνια.

    Σοβαρά τώρα, αρχικά κοπανάγανε όταν πάταγα αρκετό γκάζι σε στροφή. Τώρα κοπανάνε (λιγότερο βέβαια) και όταν σανιδώσω γκάζι σε ευθεία. Αν και αυτό έχει κάμποσο καιρό να γίνει, διότι χρειάζομαι δίσκο. 330,000 χιλιόμετρα είναι αυτά

    Γενικά θέλω να τους φτιάξω, αλλά τσιγκουνεύομαι τα λ7 (γιατί δεν ξέρω τι να πρωτοφτιάξω), οπότε για λέγε!
    θα παρεις 2 ημιαξονια καινουρια ανακατασκευης... και τελος!
    οι μπιλιοφοροι πανε κανα 40-50αρι και αν χτυπανε χρονια θα χουν γινει τελειως χαλια οποτε δεν συμφερει!
    τα δικα μου τα ημιαξονια και τα 2 κανουν 180ευρο οποτε θεωρω οτι καπου εκει παιζεις και συ, οταν ειναι πες μου να σου δωσω τηλ να ρωτησεις!

  5. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    GiannisRob (28-08-12)

  6. #5
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δηλαδή ο μπιλιοφόρος πάει μαζί με το ημιαξόνιο?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP