Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Volvo = Ασφάλεια

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για το city safety, το μονο που έχω να πω ειναι οτι είναι ένα σύστημα επικουρικό και οχι αυτόματος πιλότος.
    Αν δεν λειτουργήσει δεν θα φταίει αυτό, αλλά ο οδηγός που έτσι και αλλιώς θα στούκαρε.

    επίσης ειναι ξεκάθαρο στις οδηγίες οτι δουλεύει ΜΕΧΡΙ συγκεκριμένες ταχύτητες και οχι πανω απο αυτές.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάντως δε θα είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις το νέο S80 στους δρόμους της Αθήνας. Με τις σφήνες που κάνουν οι Έλληνες οδηγοί και κυρίως οι καμικάζι παπάκηδες, θα είναι μονίμως ακινητοποιημένα στη μέση του δρόμου, με τα φρένα κόκκαλο.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Eleni (28-08-12), katsaraios (29-08-12), Stamatis (28-08-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το city safety, το μονο που έχω να πω ειναι οτι είναι ένα σύστημα επικουρικό και οχι αυτόματος πιλότος.
    Αν δεν λειτουργήσει δεν θα φταίει αυτό, αλλά ο οδηγός που έτσι και αλλιώς θα στούκαρε.

    επίσης ειναι ξεκάθαρο στις οδηγίες οτι δουλεύει ΜΕΧΡΙ συγκεκριμένες ταχύτητες και οχι πανω απο αυτές.
    Ναι, είναι σχεδιασμένο για συνθήκες πόλης. Οι σουηδοί έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο σε αυτού του τύπου τα συστήματα που ανιχνεύουν διαφόρων τύπων εμπόδια και μπορούν να προβλέψουν πιθανή σύγκρουση. Κάτι τέτοιο υπάρχει μόνο στην γκάμα της Mercedes, που νομίζω έχει τελείως διαφορετική αρχή λειτουργίας. Επιφυλάσσομαι βέβαια, γιατί είχα διαβάσει μία σύγκριση των δύο συστημάτων πριν καιρό, και το μόνο που συγκράτησα ήταν ότι της Mercedes είναι ελάχιστα καλύτερο, αλλά εκείνη την περίοδο ήταν διαθέσιμο μόνο στην S-Class.

    Θεωρώ, πάντως, πως η Volvo έχει κάνει μια γενικότερη στροφή στην ασφάλεια με την τελευταία γενιά μοντέλων της. Το νέο S60 είχε την καλύτερη απόδοση στη νέα δοκιμή (25% front) του IRS (περισσότερα ΕΔΩ). Αυτό που διαπίστωσα προσωπικά, πάντως, είναι η διαφορά στην οδική συμπεριφορά των νεότερων μοντέλων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το νέο V40 και το νέο S60 συμπεριφέρονται έντονα υποστροφικά, σε άμεση σύγκριση με το προηγούμενο S60. Ως άμεση σύγκριση εννοώ ίδια στροφή, ίδια χιλιόμετρα, ίδιες (όσο το δυνατόν) συνθήκες. Αυτό είναι το μόνο που με στεναχωρεί στα νέα Volvo. Ίσως περισσότερο και από την αισθητή πτώση της ποιότητας στο εσωτερικό!

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι, είναι σχεδιασμένο για συνθήκες πόλης. Οι σουηδοί έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο σε αυτού του τύπου τα συστήματα που ανιχνεύουν διαφόρων τύπων εμπόδια και μπορούν να προβλέψουν πιθανή σύγκρουση. Κάτι τέτοιο υπάρχει μόνο στην γκάμα της Mercedes, που νομίζω έχει τελείως διαφορετική αρχή λειτουργίας. Επιφυλάσσομαι βέβαια, γιατί είχα διαβάσει μία σύγκριση των δύο συστημάτων πριν καιρό, και το μόνο που συγκράτησα ήταν ότι της Mercedes είναι ελάχιστα καλύτερο, αλλά εκείνη την περίοδο ήταν διαθέσιμο μόνο στην S-Class.

    Θεωρώ, πάντως, πως η Volvo έχει κάνει μια γενικότερη στροφή στην ασφάλεια με την τελευταία γενιά μοντέλων της. Το νέο S60 είχε την καλύτερη απόδοση στη νέα δοκιμή (25% front) του IRS (περισσότερα ΕΔΩ). Αυτό που διαπίστωσα προσωπικά, πάντως, είναι η διαφορά στην οδική συμπεριφορά των νεότερων μοντέλων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το νέο V40 και το νέο S60 συμπεριφέρονται έντονα υποστροφικά, σε άμεση σύγκριση με το προηγούμενο S60. Ως άμεση σύγκριση εννοώ ίδια στροφή, ίδια χιλιόμετρα, ίδιες (όσο το δυνατόν) συνθήκες. Αυτό είναι το μόνο που με στεναχωρεί στα νέα Volvo. Ίσως περισσότερο και από την αισθητή πτώση της ποιότητας στο εσωτερικό!
    Στην Μερσεντές ειναι μια μαλακίς και μισή.
    Πάει πακέτο με το αυτόματο παρκάρισμα και ΔΕΝ ειναι να το εμπιστεύεσαι.
    Λέει το βιβλίο οτι ειναι καθαρά επικουρικό και πως ποτέ δεν πρέπει να θεωρείς οτι θα δουλέψει.

  6. #5
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην Μερσεντές ειναι μια μαλακίς και μισή.
    Πάει πακέτο με το αυτόματο παρκάρισμα και ΔΕΝ ειναι να το εμπιστεύεσαι.
    Λέει το βιβλίο οτι ειναι καθαρά επικουρικό και πως ποτέ δεν πρέπει να θεωρείς οτι θα δουλέψει.
    Μα όλα δεν είναι?

    Δεν γίνεται να στηρίζεσαι στο Collision Prevention Something για να μην πατήσεις τη γιαγιά με το καρότσι της λαϊκής, και δεν μπορείς να βασίζεσαι στο ESP για να μη σε πατήσει η νταλίκα που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα!


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP