αυτοί που το ζηλεύουν τι οδηγούν?
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
alexk (28-08-12)
και τι ακριβως ζηλευουνε?
Ναι ρε παιδια...
Δεν μπορω να καταλαβω δλδ τι το ειδικο εχει αυτο το αμαξι...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (28-08-12)
Είναι ένα αμάξι πολύ πιό ενδιαφέρον και πιό ιδιαίτερο απο τριαείκοσι, με παραπάνω κόστος όσο το ναβι και το μπλου τουθ του τρίαείκοσι.
Εαν είχα να διαλέξω μεταξύ των δύο, αποκλείεται να ΜΗ διάλεγα το κάρμπον-φορμουλίσιο.
Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω, ειναι γιατι καποιος να παρει ενα 320 με 170 αλογα, το οποιο καιει οσο και το Μ-τριο.
Και που λεει ο λογος, γιατι να μην παρεις ενα Μ-τριο με 15, να πληρωσεις και ενα καπελο στην εφορια αν δεν το.σηκωνει η δηλωση της ταξεως των 3000 ας πουμε.
Οκ...θα δινεις πεντε κατοσταρικα επιπλεον στο σημα, και αλλα δυο στην ασφαλεια με κανα καλο προγραμμα.
Κερδισμενος απο παντου εισαι. Η συντηρηση του Μ3, ειναι τεραστιος μυθος. Οικονομικοτατο ειναι για αυτα που προσφερει. 350¤ για λαδια, φιλτρο βενζινης, φιλτρο λαδιου, μπουζι, βαλβολινες.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Μα είναι homologation special.
Σε κάλυψα?
Εγώ πάλι δε μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί βγάζουν τέτοια χολή γιαυτό το αυτοκίνητο ρε γμτ. Έξι χρόνια έχουν περάσει κι έχουν γραφτεί τα άπειρα. Εν τω μεταξύ σε άλλα φόρουμ (εκτός BMW) το έχουν σε πολύ μεγάλη υπόληψη. Επίσης το αυτοκίνητο είναι respect και στο εξωτερικό.
Όσον για τη παραπάνω ερώτηση...βλέπω (δε ξέρω αν είναι τυχαίο και δεν υπονοώ κάτι, μη παρεξηγηθώ) ότι οι περισσότεροι που προσπαθούν να εκμηδενίσουν το si οδηγούν Μ3.
Γιατί τόση χολή ρε παίδες? Τι σας πείραξε?
Δε το αφήνετε στην ησυχία του λέω εγώ?![]()
Nikos
tzanis320si (28-08-12)
Ποιος.βγαζει χολη ρε αδερφε? Να καταλαβουμε προσπαθουμε...
Ποιο πανω, γραφω και τον προβληματισμο μου. Γιατι απο αυτα που διαβαζω, πιο πολλα μειον βρισκω στο αμαξι, παρα συν.
Αλωστε ποιος ειμαι εγω για να κρινω την αγορα σου, και αλλων τοσων ανθρωπων.
Δλδ αυτο που γραφω λιγο πιο πανω σου φαινεται παραλογο για προβληματισμος?
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Nino (28-08-12)
Σοβαρά τώρα θες να κάνεις σύγκριση Μ3 με 320si?
Αφού ρωτάς λοιπόν, θα σου απαντήσω (αν και το βλέπω εντελώς ανούσιο).
Πέρασε από το μυαλό μου να το δώσω να πάρω Μ3 Ε46...αλλά το ξεχνάω κατευθείαν γιατί μπορεί το Μ3 να είναι Μ3 (με όλα τα θετικά) αλλά βρίσκω τα εξής αρνητικά:
-Δε παύει να είναι ένα πιο παλιό και λιγότερο σύγχρονο αυτοκίνητο
-ΠΟΛΥ μικρότερους χώρους για τη χρήση που του κάνω και κυρίως coupe
-Από διπλάσια έως τριπλάσια χιλιόμετρα από αυτά που έχω, άρα ανεβαίνουν τα κόστη συντήρησης
-Άγνωστο ιστορικό
-Πρόβλημα με τα μέταλλα
-Πρόβλημα με τους θόλους
-ΠΟΛΥ λίγα καλά μεταχειρισμένα
-Κατανάλωση. Δε παύει το Μ3 να είναι ένα 3,2 μοτέρ. Στο σκίσιμο ΔΕΝ θα κάψει όσο το si, θα κάψει πολύ περισσότερο. Στη πόλη καίω 11,5 με το si. Πόσο καίει το M3 E46?
-Υψηλότερη ασφάλεια
-Τέλη κυκλοφορίας (3λτ = 99% θα σε σκίσει το κράτος)
Με το μόνο που θα σκεφτόμουν να δώσω το si είναι:
-Ανταλλαγή M3 E46 CS (αλλά ΚΑΛΟ!)
-Διαφορά με Μ3 Ε92 (αλλά εδώ τα έξοδα συντήρησης ανεβαίνουν τρελά...)
Αυτά.
Προβλέπω άλλες 5 σελίδες τσακωμών και let the games begin όπως είπε κι ο Bane...![]()
Nikos
Χαχα...αντε αλεξη δωστο.δρομο το πρεονιε. It's a bargain m8...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS