??![]()
??![]()
Tελικα αγοραστηκαν bilstein b6 + eibach pro kit συνολο 475 ευρα
Εντυπωσεις απο βδομαδα που θα τα βαλω απανω.
bakalos (01-09-12)
Το ξερω αλλα δεν ηθελα να χαμηλωσει τοσο πολυ το αμαξι και μου ειπε ο μηχανικος μου οτι αυτος ο συνδιασμος ειναι δοκιμασμενος .
Ειναι σφιχτος αλλα εχει και την ανεση του μετα b8 θα κουτσουρευε πολυ.
το χαμηλωμα του αυτοκινητου εξαρταται μονο απο τα ελατηρια.....τα αμορτισερ δεν παιζουν κανενα ρολο στο χαμηλωμα.....
και συμφωνω με τον λαμπρο απο πανω....τα sprint ειναι για χαμηλωμα οχι τα sport.....
ετσι και αλλιως θα κουτσουρεψει με bilstein-eibach σορυ που στο λεω.....
anyway καλοπατητα να ναι....![]()
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
bakalos (01-09-12)
Μηπως εχει μπερδεψει κατι ρε leo?? Γινεται να του ειπε μηχανικος τετοιο πραγμα?? Δε θελω να το πιστευω αυτο...
BMW 320ci AC Schnitzer
bakalos (01-09-12)
teo το τι λεει ο καθε μηχανικος δεν μου λεει κατι....ενταξει δεν του ειπε κατι το τραγικο αλλα δεν παυει να ειναι λαθος....απλα τα sport bilstein θα τελειωσουν πιο γρηγορα με ελατηρια χαμηλωματος διοτι προοριζονται για μαμα ελατηρια...να φανταστειτε η bilstein για m-pack ελατηριο που ειναι μολις 1,5 ποντο πιο κοντο απο το στανταρ παλι τα sprint προτεινει....
με 3ποντο ελατηριο να φανταστω που ειναι το eibach προτιμοτερο ηταν να βαλει τα sachs advatage m-technik που ειναι για 2 ποντους χαμηλωμα και τουλαχιστον θα δουλευανε πιο σωστα και θα κραταγανε και πιο πολλα χλμ και ειναι και πιο ανετα απο τα bilstein στην τελικη εφοσον ειπωθηκε και θεμα ανεσης....αυτα δεν ξαναμιλαω......το μαμησα.....χαχαχαχαχα
και παλι καλοριζικα στο παληκαρι....
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
leo328 (01-09-12)