-
Γιάννο, αυτά που βλέπεις σε παράξενες γωνίες με arb lockers κτλ, είναι αποκλειστικά για χρήση εκτός δρόμου.
Αν στρίψεις στην άσφαλτο με πάνω απο 60 χιλιόμετρα, έχεις φέρει τούμπες.
Εχουν καταστρέψει εντελώς την πρακτικότητα του αυτοκινήτου και το έχουν κάνει "παιχνίδι" για το κατσάβραχο.
Αν θές την συμβουλή μου, (και μετά απο ένα σκασμό χρήματα σε τέτοιες καταστάσεις - όπου τελικά πολύ απλά ΔΕΝ άξιζε για το δικό μου προσδιορισμό του off road) τα βήματα είναι τα ακόλουθα.
Επισκευή λαμαρίνας, σήκωμα το πολύ 10 εκατοστά σε στατικές αναρτήσεις χωρίς πολλά πολλά, ένα σνόρκελ με καλό φίλτρο, μπάρα ανατροπής (οχι για κανένα λόγο, απλά έτσι για να κουμπώσεις επάνω τα προβόλια), μπάρα εμπρός, εργάτη άμα θες - πρακτικά δεν χρειάζεται ποτέ, (άντε να βρείς κανα κούτσουρο μπροστά και να βαριέσαι να κάνεις κύκλο- και όχι μαύρο ματ.
Το ΣΩΣΤΟ χρώμα για αυτό το αμάξι είναι stealth grey
-
The Following 5 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:
Azurius (27-08-12), BILL007 (27-08-12), Panos 316T (27-08-12), Ptboul (27-08-12), Vassilis ///M (27-08-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP