Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 66

Θέμα: [E46] M3 ζύγισμα

  1. #41
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω παντωσ κονσερβα προγραμμα δεν θα εκανα ποτε.με το' ιντερνετ 'αμαξι δεν γινεται.γνωμη μου παντα.κ καλυτερο τεστ ειναι αυτοσ που εκανε προγραμμα evolve ασ τρεξει με κανενα καλο μαμα μ3 ε46 κ να δει διαφορεσ,.

    στην θεσσαλονικη ειχα δοκιμασει ενα προγραμμα απο αγγλια οποιοσ μ ελεγε 30 αλογα πανω,αποτελεσμα?20 αλογα κατω.....

  2. The Following 3 Users Say Thank You to saulm3 For This Useful Post:

    alexk (22-08-12), nikos1400 (23-08-12), Panos 316T (22-08-12)

  3. #42
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι κάτι συγκεκριμμένο, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο άλλωστε.

    Φιλαράκι με CSL με δικό του πρόγραμμα, καταλύτες και μεσαίο που έβγαζε 390 άλογα στο δυναμόμετρό του, τον είχα πολύ άνετα στην ευθεία του Ρινγκ (χωρίς τελικό εγώ). Του έκλεισε κάτι τρύπες 30 αλόγων μου έλεγε, μέρα με νύχτα κτλ.
    Τρίχες λέω εγώ, έφαγε μεγάλη πίκρα.
    Μετά από αυτό απέφευγε να κάνουμε καθαρό άνοιγμα στην Εθνική.

    Εγώ τα άλογα αυτά δεν τα πιστεύω. Προσωπική μου άποψη για τα CSL πάντα.
    Δεν έχω εμπειρία για Μ3 Ε46. Ίσως έχει καλό αποτέλεσμα.
    δυο ,τρια csl δικα του που ειχα δει δεν βγαζανε πανω απο 375 μοτερ με το προγραμμα του.
    1,5 χρονο δεν εχω ακουσει πουθενα παραπονο για κατι τοσο σοβαρο που ανεφερες ,τουλαχιστον σε 4 ξενα φορουμ.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  4. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    alexk (22-08-12)

  5. #43
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο saulm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω παντωσ κονσερβα προγραμμα δεν θα εκανα ποτε.με το' ιντερνετ 'αμαξι δεν γινεται.γνωμη μου παντα.κ καλυτερο τεστ ειναι αυτοσ που εκανε προγραμμα evolve ασ τρεξει με κανενα καλο μαμα μ3 ε46 κ να δει διαφορεσ,.

    στην θεσσαλονικη ειχα δοκιμασει ενα προγραμμα απο αγγλια οποιοσ μ ελεγε 30 αλογα πανω,αποτελεσμα?20 αλογα κατω.....
    πηγε σε δυναμομετρο και ειδε 20 κατω η δεν το ειχε μετρησει καθολου πριν σε στοκ μορφη?
    και οσον αφορα για το τεστ π αναφερεις ξερω πολυ καλα πως πηγαινε κ σε στοκ μορφη κ με αλλο προγραμμα ελληνα κ πως παει τωρα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. #44
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    γενικά, και απο γραφόμενα απο ξένα φόρουμ, όλοι έχουν να λένε για τον προγραμματισμό της ιβόλβ.
    μου κάνει μεγάλη έκπληξη αυτό που λέει ο αλέξης...αν το διάβαζα απο κάποιον άλλο, μπορεί και να μην έδινα σημασία. δεδομένου όμως ότι το διαβάζω απο άνθρωπο που ξέρει τι του γίνεται και δεν λέει πίπες, πραγματικά εκπλήσομαι.
    όσων αφορά το θέμα με τα ελληνικά προγράμματα, το λέει η λέξη. είναι ελληνικά...κάποιοι έχουν την άποψη τους, εγώ έχω την δική μου.
    τέλος, θεωρώ όπως είπα βελόνα στ'άχυρα να πάρω 20 άλογα πάνω στο Μ3, γι'αυτό και έχω αποφασίσει ότι δεν πρόκειτε να δώσω σάλιο ξανά στ'αμάξι πέραν τα απαραίτητα.
    σταματημός δεν υπάρχει, στο τέλος όλα τα βαριέσαι, κάποια στιγμή θα πουληθεί κιόλα, και προπάντων δεν είναι και η εποχή τέτοια για να πετάς έτσι χρήματα.
    το Μ3 δεν θέλει τπτ κατά τη γνώμη μου...χέρια θέλει για να του πιείς το αίμα και τπτ άλλο. άντε καμμιά ανάρτηση και φρένα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (22-08-12), Leonidas_E39 (24-08-12)

  8. #45
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θωμά, αυτό που ανέφερα αφορά CSL και όχι απλά Μ3.
    Είναι μια διαπίστωση που έχουμε κάνει και μερικά από αυτά δεν γράφονται στο φόρουμ αλλά μέσω πμ.
    Εγώ δεν έχω βάλει πρόγραμμα, ούτε πρόκειται φυσικά.

    Ο STREETRACING έχει πιο εμπεριστατωμένη άποψη για τα αποτελέσματα μιας και το έχει κάνει στο δικό του.
    Κατάλαβα μάλιστα, ότι έχει δοκιμάσει διάφορα προγράμματα.
    Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω και ότι ο ΝΙΚ Μ3 έχει κάνει και αυτός evolve πρόγραμμα ?
    Άν και δεν πιάνεται μιας και ο κινητήρας του είναι τελείως διαφορετικός !

    Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το Μ3 δεν θέλει τίποτε παραπάνω από καλύτερα φρένα και ανάρτηση (αν το πηγαίνεις πίστα), ίσως και ένα τελικό για θόρυβο-ήχο.
    Φυσικά ο καθένας το βλέπει διαφορετικά.

  9. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    Thomelef (22-08-12)

  10. #46
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ακόμη ένα πράγμα που ξέχασα.

    Στα dyno από CSL των tuner, βλέπεις μια κοιλιά. Με το πρόγραμμα την εξαφανίζουν και έτσι βγαίνουν τα άλογα.
    Στο δικό μου dyno η κοιλιά αυτή δεν υπάρχει.
    Ίσως να παίζουν με το δυναμόμετρο για να φαίνονται κοιλιές κτλ ?

  11. #47
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και του νίκου απο εκεί είναι ρυθμισμένο, και έχει να λέει τα καλύτερα μέχρι στιγμής.
    μπορεί όντως να ισχύει μόνο για τα σι ες ελ, αλλά γιατί? διαφορετικά εκκεντροφόρια φοράει μόνο σαν μοτέρ.
    τελικά μάλον το s54, στην μορφή του σι ες ελ είναι τέζα μου φαίνεται.
    και ας μην πούμε για κομπρεσέρ κτλ, γιατί ξέρουμε πως τα δουλεύουν αυτοί που τα έχουν. σαν κόρη οφθαλμού πρέπει να τα προσέχουν για να μην κάνουν κράου...
    μιλάμε για καταστάσεις να το σπάς όπου θές, όσο θες, όποτε θές, σε όποιες θερμοκρασίες θες, και να μην κάνει κιχ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (22-08-12)

  13. #48
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    και του νίκου απο εκεί είναι ρυθμισμένο, και έχει να λέει τα καλύτερα μέχρι στιγμής.
    μπορεί όντως να ισχύει μόνο για τα σι ες ελ, αλλά γιατί? διαφορετικά εκκεντροφόρια φοράει μόνο σαν μοτέρ.
    τελικά μάλον το s54, στην μορφή του σι ες ελ είναι τέζα μου φαίνεται.
    και ας μην πούμε για κομπρεσέρ κτλ, γιατί ξέρουμε πως τα δουλεύουν αυτοί που τα έχουν. σαν κόρη οφθαλμού πρέπει να τα προσέχουν για να μην κάνουν κράου...
    μιλάμε για καταστάσεις να το σπάς όπου θές, όσο θες, όποτε θές, σε όποιες θερμοκρασίες θες, και να μην κάνει κιχ.
    Έχει άλλους εκκεντροφόρους και βαλβίδες εξαγωγής.
    Επίσης οι κινητήρες είναι blueprinted (όπως τα E36 Μ3 GT ένα πράγμα).
    Εισαγωγή και εξάτμιση είναι γνωστά.

  14. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (22-08-12), doctore (22-08-12), EVERGET (22-08-12)

  15. #49
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sasabmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε θα ελεγα οτι ειναι απογοητευτικο, ισα-ισα στην εποχη της ειχε γυρω στα 150 κιλα διαφορα(βαρυτερη) απο την 996. Αρκει να μη φορτωθει με εξτρα και να μην ξεπερασει τα 1550 κιλα.
    Ασε που το csl(ενα απ τα συγκλονιστικοτερα αυτοκινητα ολων των εποχων και καθαροαιμο) εριχνε στην πιστα και σε Πορσε και σε Φερραρι σε χρονους....
    το θεμα ειναι πως τα 1550 που αναφερεισ τα ξεπερναει ετσι και αλλιως εξ ορισμου (1570κιλα). δεν μπορουσαν τις πορτεσ μονο αν κανανε απο αλουμινιο θα γλυτωνανε 100 κιλα!!

  16. #50
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακόμα και αυτό δεν αξίζει. τα ωφέλη είναι πάρα πολύ λίγα, και 3κ ευρά είναι πάρα πολλά για να αλλάξεις απλά τον ήχο του αυτοκινήτου.
    προσωπικά πιστεύω ότι για ένα απλό Μ-τρίο, οι αλλαγές που χρειάζονται είναι ένα κοντύτερο διαφορικό για να αρπάζει καλύτερα, καλή ανάρτηση, φρένα, σετ καθήσματα με όσο το δυνατόν λογικότερη τιμή.
    αν αναλογιστείς ότι όλα αυτά κοστίζουν λίγο παραπάνω σε σχέση με μια εισαγωγή και το πρόγραμμα, δεν νομίζω ότι χωράει και πολύ σκέψη για το τι είναι καλύτερο.
    φυσικά και η εισαγωγή είναι όλα τα λεφτά, αλλά κοστίζει πάρα πολύ.
    εχεισ απολυτο δικιο. συμφωνω με ολα αυτα που αναφερεισ.
    1) αναρτηση CSL,
    2) καλυτερα φρενα,
    3) κοντο διαφορικο
    4) σετ καθισματα και
    5) μια πιο ελαφρια μπαταρια για να συμπληρωσω και εγω κατι

  17. The Following User Says Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    Thomelef (23-08-12)

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP