https://www.evolveautomotive.com/adm...20flywheel.jpg
ναι ισχύει, δες για παράδειγμα την κοιλιά που κάνει η καμπύλη ισχύος του μαμά στο δυναμόμετρο του evolve.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Εκεί στις 7500 κάνει μπαμ! Και μόνο αυτό να διόρθονε το πρόγραμμα χωρις να σου δώσει άλογα δεν θες κάτι άλλο.
+Ότι στροφάρει και μετά τις 8,έτσι για να γουστάρουμε![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stradale : 22-08-12 στις 11:43
το πρόγραμμα αυτό της evolve πιστεύω είναι κορυφή, ειδικά για τα λεφτά που ζητάνε.. είχα επικοινωνήσει και εγώ μαζί τους προ λίγων μηνών..σου στέλνουν το καλώδιο κάνεις την δουλειά και τους το ξαναστέλνεις πίσω..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
To καλωδιο το πληρωνεις και το κρατας εσυ.
ειναι μονο για το συγκεκριμενο bmw.
υπαρχει κ ο εδω αντιπροσωπος για οποιον δεν θελει τη χρεωση του καλωδιου.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
pilot (22-08-12)
α ναι? πως θυμάμαι οτι έπρεπε να το ξαναστείλω? τέλος πάντων. Δηλαδή στον εδώ αντιπρόσωπο πας και σου βάζει το ίδιο πρόγραμμα ε? ωραία, πολύ ωραία!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Καλό είναι να το κρατήσεις το καλώδιο, γιατί πρώτον το πρόγραμμα που σου στέλνει μέσω email έχει και χρήση διαγνωστικού και δεύτερον γιατί μπορεί κάποια στιγμή ο άγγλος να σου στείλει κάποια αναβάθμιση οπότε το περνάς τσακ μπαμ μόνος σου και τελιώνεις....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
pilot (22-08-12)
Σχεδόν όλα τα αγγλικά CSL που έχω υπ'όψιν με πρόγραμμα αυτού του Κυρίου έχουν κάψει φλάτζα κυλινδροκεφαλής.
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα απλά Μ3.
Έχω την αίσθηση ότι τα CSL τα κάνει τελείως φτωχά.
ωπα! να και ο αντίλογος.. γιατί το Κ στο κύριος ρε Αλεξ?
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Όχι κάτι συγκεκριμμένο, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο άλλωστε.
Φιλαράκι με CSL με δικό του πρόγραμμα, καταλύτες και μεσαίο που έβγαζε 390 άλογα στο δυναμόμετρό του, τον είχα πολύ άνετα στην ευθεία του Ρινγκ (χωρίς τελικό εγώ). Του έκλεισε κάτι τρύπες 30 αλόγων μου έλεγε, μέρα με νύχτα κτλ.
Τρίχες λέω εγώ, έφαγε μεγάλη πίκρα.
Μετά από αυτό απέφευγε να κάνουμε καθαρό άνοιγμα στην Εθνική.
Εγώ τα άλογα αυτά δεν τα πιστεύω. Προσωπική μου άποψη για τα CSL πάντα.
Δεν έχω εμπειρία για Μ3 Ε46. Ίσως έχει καλό αποτέλεσμα.
nikos1400 (23-08-12), Panos 316T (22-08-12), pilot (22-08-12), saulm3 (22-08-12), Thomelef (22-08-12)