Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 66

Θέμα: [E46] M3 ζύγισμα

  1. #31
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Του Γιάννη (STREETRACING) το αμάξι πριονίζει μέχρι τον κόφτη χωρίς την παραμικρή πτώση μετά τις 7200rpm που έχουν τα μαμά.
    Έχω και εγώ μια μικρή αντύπωση ότι μετά τις 7 κάτι, πέφτει όντως το αμάξι! Γίνεται αλήθεια;; Σκέφτηκα ότι είναι εντυπωσή μου γιατί και πριν είναι πολύ δυνατό,άσε που βγάζει όλη την δύναμη στις 7900.

  2. #32
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω και εγώ μια μικρή αντύπωση ότι μετά τις 7 κάτι, πέφτει όντως το αμάξι! Γίνεται αλήθεια;; Σκέφτηκα ότι είναι εντυπωσή μου γιατί και πριν είναι πολύ δυνατό,άσε που βγάζει όλη την δύναμη στις 7900.
    https://www.evolveautomotive.com/adm...20flywheel.jpg

    ναι ισχύει, δες για παράδειγμα την κοιλιά που κάνει η καμπύλη ισχύος του μαμά στο δυναμόμετρο του evolve.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  3. #33
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Εκεί στις 7500 κάνει μπαμ! Και μόνο αυτό να διόρθονε το πρόγραμμα χωρις να σου δώσει άλογα δεν θες κάτι άλλο.
    +Ότι στροφάρει και μετά τις 8,έτσι για να γουστάρουμε
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stradale : 22-08-12 στις 11:43

  4. #34
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το πρόγραμμα αυτό της evolve πιστεύω είναι κορυφή, ειδικά για τα λεφτά που ζητάνε.. είχα επικοινωνήσει και εγώ μαζί τους προ λίγων μηνών..σου στέλνουν το καλώδιο κάνεις την δουλειά και τους το ξαναστέλνεις πίσω..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. #35
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    To καλωδιο το πληρωνεις και το κρατας εσυ.
    ειναι μονο για το συγκεκριμενο bmw.
    υπαρχει κ ο εδω αντιπροσωπος για οποιον δεν θελει τη χρεωση του καλωδιου.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    pilot (22-08-12)

  7. #36
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    α ναι? πως θυμάμαι οτι έπρεπε να το ξαναστείλω? τέλος πάντων. Δηλαδή στον εδώ αντιπρόσωπο πας και σου βάζει το ίδιο πρόγραμμα ε? ωραία, πολύ ωραία!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. #37
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλό είναι να το κρατήσεις το καλώδιο, γιατί πρώτον το πρόγραμμα που σου στέλνει μέσω email έχει και χρήση διαγνωστικού και δεύτερον γιατί μπορεί κάποια στιγμή ο άγγλος να σου στείλει κάποια αναβάθμιση οπότε το περνάς τσακ μπαμ μόνος σου και τελιώνεις....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    pilot (22-08-12)

  10. #38
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σχεδόν όλα τα αγγλικά CSL που έχω υπ'όψιν με πρόγραμμα αυτού του Κυρίου έχουν κάψει φλάτζα κυλινδροκεφαλής.
    Δεν ξέρω τι γίνεται με τα απλά Μ3.
    Έχω την αίσθηση ότι τα CSL τα κάνει τελείως φτωχά.

  11. #39
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωπα! να και ο αντίλογος.. γιατί το Κ στο κύριος ρε Αλεξ?
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. #40
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωπα! να και ο αντίλογος.. γιατί το Κ στο κύριος ρε Αλεξ?
    Όχι κάτι συγκεκριμμένο, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο άλλωστε.

    Φιλαράκι με CSL με δικό του πρόγραμμα, καταλύτες και μεσαίο που έβγαζε 390 άλογα στο δυναμόμετρό του, τον είχα πολύ άνετα στην ευθεία του Ρινγκ (χωρίς τελικό εγώ). Του έκλεισε κάτι τρύπες 30 αλόγων μου έλεγε, μέρα με νύχτα κτλ.
    Τρίχες λέω εγώ, έφαγε μεγάλη πίκρα.
    Μετά από αυτό απέφευγε να κάνουμε καθαρό άνοιγμα στην Εθνική.

    Εγώ τα άλογα αυτά δεν τα πιστεύω. Προσωπική μου άποψη για τα CSL πάντα.
    Δεν έχω εμπειρία για Μ3 Ε46. Ίσως έχει καλό αποτέλεσμα.

  13. The Following 5 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    nikos1400 (23-08-12), Panos 316T (22-08-12), pilot (22-08-12), saulm3 (22-08-12), Thomelef (22-08-12)

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP