Το κατάλαβα, έφαγα όλη μου την ημέρα ψάχνοντας και βρήκα τα εξής:
Κατασκευές απο τον 6/2000 και μετά δέν έχουν κανένα πρόβλημα,
εκτός απο αυτούς που θέλουν Cruise Control και έχουν Drive by Wire
όπου γίνεται αλλα το κόστος ξεφεύγει.
Κάποιοι αναφέρουν ότι κατασκευές απο τον 9/99 φορούν Dual Stage Controler,
αλλά δεν μπόρεσα να βρώ κάτι σχετικό στο real oem για να το επιβεβαίωσω.
Εν κατακλήδει υπάρχουν δύο είδη αερόσακων οι απλοί και οι smart.
Όπως έγω το αντιλαμβάνομαι οι τριγωνικοί και οι τετράγωνοι εώς 05/2000
είναι "Single Stage" και ανοίγουν κανονικά ασχέτως της σοβαρότητας του ατυχήματος,
ενώ όλοι οι στρογγυλοί και οι τετράγωνοι απο 6/2000 και έπειτα, είναι "Dual Stage" ή "Smart"
και ανοίγουν μερικώς πχ σε ατυχήματα με μικρες ταχύτητες ή κανονικά σε ατυχήματα με
μεγαλύτερες ταχύτητες , εξού και το έξτρα καλώδιο καθώς παίρνουν ένα ακόμα σήμα
προκειμένου να μπορούν "ανοίξουν" σε δύο φάσεις Low & High Impact.
Ορισμένοι το έχουν κάνει φτιάχνωντας καλώδιο και συνδέντας μόνο το σήμα
High Impact αλλα δέν είμαι διατεθιμένος να ρισκάρω.
Καλύτερα να πάρω ψευτοκάπακο αντι για αερόσακο και να γλυτώσω
και το κόστος του, πράγμα που βέβαια δέν θα έκανα ποτέ.
Δύο τα πιθανά σενάρια που θα παίξουν λοιπόν:
·Σενάριο πρώτο και με τις λιγότερες πιθανότητες
Τιμόνι απο Ε39 Μ5 που δέν είμαι σίγουρος 100% ότι μπαίνει, απλά όταν έψαχνα σε μαντράδες για τιμόνι μου είπαν ότι γίνεται.
Μη βαράτε το ξέρω ότι δέν μπήκε ποτέ και είναι ιεροσυλία αλλα μου αρέσει πάρα πολύ.
·Σενάριο Δέυτερο με τις περισσότερες πιθανότητες
Ντύσιμο το δικό μου με Nappa , φουσκώματα και τρίχρωμες ραφές
Mpack τιμονάκι