Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: [E46] φρενα Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-07-10
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    5
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπορείς να μου πεις γιατί λάθος ? τα έχεις δοκιμάσει?

  2. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3racing Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορείς να μου πεις γιατί λάθος ? τα έχεις δοκιμάσει?
    Τα DS2500 είναι γνωστό ότι αφήνουν επικαθήσεις στο δίσκο και μετά αρχίζει και τραντάζονται τα φρένα σου.
    Θα το δεις στην πορεία.

    Τα 5.1 είναι τελείως μα τελείως λάθος.
    Φυσικά κρατάνε νερό και υπάρχει πρόβλημα στο κύκλωμα.
    Επίσης η BMW λέει κατηγορηματικά ΟΧΙ στα υγρά που δεν είναι DOT 4.
    Υπάρχει λόγος συμβατότητας των φρένων και της αντλίας.
    Είναι σαν να σου λέει βάλε λάδι 10-60 και βάζεις 0-30.
    Λάδι είναι και το άλλο απλά υπάρχει ένα πρόβλημα.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    manos///3 (09-11-12), Vassilis ///M (14-08-12), ΔημήτρηςΜ3 (15-08-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το έχω ακούσει και εγώ αυτό με τα 5.1

    για αυτό το τακάκι έχω την εντύπωση οτι είναι πολύ σκληρό! Ίσως να σου κάνει και κανα δόντι στον δίσκο σου και να έχεις και έντονα σφυρίγματα όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη..

    Αυτό περισσότερο πιστεύω το βάζεις όταν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιείς κατα 80% πίστα για παράδειγμα και το υπόλοιπο 20% δρόμο..

    Στον δρόμο για την πίστα..

  5. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    alexk (14-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP