Σελίδα 8 από 23 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 223

Θέμα: Valentino Rossi

  1. #71
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σήμερα ο "γιατρός" είχε εφημερία !!

    Απέδειξε για μια ακόμη φορά την αξία του , νικώντας στα ίσια τον περσινό πρωταθλητή κ. Jorge Lorenzo και φέρνοντας την κόκκινη Ιταλίδα,(την οποία βελτιώνει συνεχώς) για πρώτη φορά και λίγο καιρό μετά τη σοβαρή εγχείρισή του, στο βάθρο !

    Περαστικά στη Yamaha που τρέχει με το No 1 ! ! !

    Αναλυτικότερα :https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7287

  2. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    nikos1400 (15-05-11)

  3. #72
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κρίμα ρε γμτ. το ξέχασα σήμερα, αν και χθές που παρακολουθούσα κάπου στο τελευταίο τέταρτο ήταν ακόμη στην 7η θέση της κατάταξης. Μπράβοο του λοιπόν!
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  4. #73
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σήμερα ο "γιατρός" είχε εφημερία !!

    Απέδειξε για μια ακόμη φορά την αξία του , νικώντας στα ίσια τον περσινό πρωταθλητή κ. Jorge Lorenzo και φέρνοντας την κόκκινη Ιταλίδα,(την οποία βελτιώνει συνεχώς) για πρώτη φορά και λίγο καιρό μετά τη σοβαρή εγχείρισή του, στο βάθρο !

    Περαστικά στη Yamaha που τρέχει με το No 1 ! ! !

    Αναλυτικότερα :https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=7287
    ναι αφού πέσαν οι άλλοι δυο μπροστά του!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. #74
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι αφού πέσαν οι άλλοι δυο μπροστά του!
    Ετσι είναι οι αγώνες φίλε μου !!! Κι αυτός από πτώση και άσχημο τραυματισμό έχασε το περσινό πρωτάθλημα !!

    Γεγονός είναι ότι ο Ρόσι δεν χρειάζεται τις πτώσεις των συναθλητών του για να διακριθεί. Η αξία του είναι δεδομένη αφού είναι εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.!!!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    nikos1400 (15-05-11), Stathis (12-01-12)

  7. #75
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Rossi: Θέλω ακόμα 2 χρόνια

    Ο Ιταλός έχει στόχο να κερδίσει με την Ducati τα επόμενα χρόνια

    Την Τρίτη το πρωί οι αναβάτες της Ducati, Valentino Rossi και Nicky Hayden ήταν στη διάθεση των δημοσιογράφων για μια συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο του Wrooom 2012. Ο Rossi ήταν φυσικά στο επίκεντρο για μια ακόμα φορά δίνοντας τη δική του άποψη για το 2012 και το μέλλον του στο MotoGP.

    Μια από τις ερωτήσεις που έγιναν στον Ιταλό αφορούσε το μέλλον του στο MotoGP. Ο Rossi ξεκαθάρισε πως θέλει να μείνει ακόμα 2 χρόνια στο MotoGP ώστε να μπορέσει να κερδίσει κάτι με την Ducati. «Θα έχει ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια της σεζόν. Διότι όλοι οι αναβάτες έχουν συμβόλαια που λήγουν και η τράπουλα θα ανακατευθεί. Θα ήθελα να βοηθήσω την Ducati να πετύχει κάτι και έπειτα ίσως να σταματήσω. Αλλά θα ήθελα τουλάχιστον ένα ακόμα συμβόλαιο, ακόμα δύο χρόνια».

    Πάντως το να επιστρέψει σε ιαπωνικό εργοστάσιο ο Rossi το βλέπει ιδιαίτερα δύσκολο. «Δεν το βρίσκω πιθανό να βρεθώ σε ιαπωνικό εργοστάσιο, αλλά ποιος ξέρει; Δεν λέω ότι είναι απίθανο, αλλά ξεκινήσαμε το project και θέλουμε να κερδίσουμε κάτι».

    Αργότερα θα έχουμε περισσότερα νέα από την Madonna di Campiglio για όσα είπαν οι δύο αναβάτες της Ducati. Να θυμίσουμε ότι η Desmosedici δεν θα παρουσιαστεί στο Wrooom, ενώ ο Filippo Preziosi θα μιλήσει στους δημοσιογράφους την Τετάρτη το πρωί.

    πηγη :https://www.msfree.gr/ms.php?id=25570

  8. #76
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    Powered by

  9. The Following User Says Thank You to soc12r For This Useful Post:

    Samaro (12-01-12)

  10. #77
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βγήκε το διαζύγιο

    Ο Valentino Rossi δεν θα φοράει τα χρώματα της Ducati την επόμενη χρονιά


    Η πολυναμενόμενη αποχώρηση του Valentino Rossi από την Ducati επιβεβαιώθηκε το πρωί της Παρασκευής. Η Ducati, σε ανακοίνωσή της, έκανε γνωστό ότι οι δρόμοι τις με τον Ιταλό superstar χωρίζουν στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν και πλέον το εργοστάσιο είναι σε αναζήτηση αντικαταστάτη του Vale. Η Ducati ευχαρίστησε τον Rossi για τις υπηρεσίες του, ενώ επισήμανε στην ανακοίνωση ότι μαζί με την Audi έχουν στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη του project στο MotoGP.

    Επόμενο βήμα είναι η ανακοίνωση της Yamaha πως καλωσορίζει τον Rossi στην εργοστασιακή ομάδα το 2013 για να ολοκληρωθεί το παζλ, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει να δούμε ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της Ducati.

    πηγή :https://www.msfree.gr/ms.php?id=28157
    -------------------------------



    Rossi - Yamaha ξανά μαζί



    Η ιαπωνική ομάδα ανακοίνωσε την αναβίωση της πολύ επιτυχημένης συνεργασίας


    Το φυσικό επόμενο της ανακοίνωσης που εξέδωσε η Ducati το πρωί της Παρασκευής 10/8, στην οποία ανακοίνωνε τη λύση της συνεργασίας με τον Valentino Rossi στο τέλος του 2012 (σχετικό θέμα), ήταν η ανακοίνωση από τη Yamaha της επανένταξης στις τάξεις της του Ιταλού σουπερστάρ. Ο Rossi επιστρέφει από το 2013 και για δύο χρόνια στην ομάδα με την οποία γνώρισε τις μεγαλύτερες επιτυχίες του καθώς στο διάστημα 2004-2010 που οδήγησε για λογαριασμό της πανηγύρισε την κατάκτηση 4 παγκόσμιων τίτλων και 46 νικών στα grand prix. Στη Yamaha θα αποτελέσει δίδυμο με τον Jorge Lorenzo, σε μια συνεργασία που αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

    Ο διευθυντής της Yamaha, Lin Jarvis, ήταν εκείνος που έκανε δηλώσεις για λογαριασμό της ομάδας, καλωσορίζοντας τον Valentino Rossi: «Για άλλη μία φορά αυτή η ανακοίνωση είναι σπουδαία νέα για τη Yamaha. Τον Ιούνιο καταφέραμε να συμφωνήσουμε με τον Jorge Lorenzo για τις σεζόν 2013 και 2014 και τώρα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τη συμφωνία με τον Valentino Rossi για τα επόμενα δύο χρόνια. Με αυτό τον τρόπο δημιουργήσαμε την ισχυρότερη δυνατή ομάδα για να διεκδικήσουμε νίκες και να προωθήσουμε το όνομα της Yamaha. Είχαμε αυτήν τη «σούπερ ομάδα» τα 2008, 2009 και 2010 και εκείνες τις χρονιές καταφέραμε το «triple crown» με τίτλους στα πρωταθλήματα οδηγών, κατασκευαστών και ομάδων για τρεις συνεχόμενες χρονιές.

    Ο στόχος για το μέλλον είναι προφανής και θα δώσουμε τα πάντα για να τον πετύχουμε. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι με την εμπειρία, τη γνώση, τις ικανότητες και την ταχύτητα αυτών των δύο πρωταθλητών θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε πολλές νίκες και τους τίτλους το 2013 και το 2014. Η συμφωνία με τον Valentino Rossi ολοκληρώνει το σχεδιασμό μας για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha MotoGP. Τώρα που έγινε κι αυτό, θα δώσουμε το 100% των προσπαθειών μας για να ολοκληρώσουμε τη φετινή δουλειά και να υποστηρίξουμε τον Ben Spies και τον Jorge Lorenzo στην αναζήτησή τους για νίκες και τον Jorge στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος του 2012».


    πηγή :https://www.msfree.gr/ms.php?id=28158

  11. The Following 5 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (13-08-12), BILL007 (12-08-12), Eleni (13-08-12), nikos1400 (13-08-12), Stamatis (12-08-12)

  12. #78
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή


    κριμα παντως,
    λυπηθηκα που δε δουλεψε το Rossi-Ducati.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  13. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Samaro (13-08-12)

  14. #79
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    περνανε τα χρονια δυστυχως.

    ο ροσι καποτε ηταν τοσο καλυτερος απο τους αλλους, ωστε του αρκουσαν δυο ροδες, ενας σκελετος, ενα μοτερ και την εβρισκε την ακρη.
    αλλωστε μεχρι το 2007 δεν αντιμετωπισε ποτε πραγματικο ανταγωνισμο το επιπεδο του.
    ειχε παντα αρκετο περιθωριο.

    ο στονερ ομως το 2007 αλλα και τα επομενα χρονια εδειξε οτι ο ροσι χρειαζοταν να κανει μαγικα κολπα πλεον για να κερδισει.
    πραγμα που εκανε σε μεγαλο βαθμο, με αποκορυφωμα τo γνωστο αγωνα της Laguna Seca, οπου κερδισε με αρκετη βρωμικη και αντιαθλητικη οδηγηση.
    αλλωστε δεν υπηρχε αλλος τροπος να κρατηθει μπροστα απο συνδυασμο ταχυτερο μισο δευτερολεπτο στο γυρο.

    αργοτερα ο λορενθο δημιουργησε προβλημα μεσα στην ιδια ομαδα καθως παρουσιασε ιδια επιπεδα ταχυτητας με το ροσι απο την αρχη δειχνοντας οτι η συνεχεια θα ειχε ενδιαφερον.
    μετα ηρθε η πιεση, η πτωση του στην ιταλια, ο τραυματισμος, ο πρωτος της καριερας του, η απωλεια του πρωταθληματος, αλλα και η συνειδητοποιηση οτι τα πραγματα ηταν δυσκολα πια.

    οταν εφθασε η ωρα της ανανεωσης του συμβολαιου, ο ροσι πιθανοτατα απαιτησε αλλον team mate στη γιαμαχα, πραγμα ομως που δεν εγινε δεκτο καθως ο ροσι μπορει να ηταν το παρον, αλλα ο λορενθο ηταν το μελλον.

    ετσι θεωρησε με βαση και τα αποτελεσματα του στονερ με τη ducati οτι θα ηταν ευκολο γι αυτον να βελτιωσει λιγο το μηχανακι με δεδομενο την εμπειρια της ομαδας του και να βρεθει με ανταγωνιστικο εξοπλισμο, πραγμα απαραιτητο πλεον ωστε να μεινει στην κορυφη, καθως το ταλεντο του αρχισε να μην ειναι αρκετο ωστε να σταματησει τους πιστιρικαδες.

    οπως ομως ολοι παρακολουθησαμε τα τελευταια δυο χρονια αυτο δεν κατεστη δυνατο.
    μελετωντας καποιες λεπτομερειες εικαζω οτι το βετο του ροσι για μονομαρκα ελαστικων πριν λιγα χρονια, του γυρισε μπουμερανγκ αργοτερα.
    η D16 εδειξε αρκετα ανταγωνιστικη στο βρεγμενο, πραγμα που σημαινει οτι με ενα ειδικα φτιαγμενο γι αυτην εμπρος ελαστικο θα ηταν ανταγωνιστικη και στο στεγνο.
    δυστυχως για τους ιταλους οι ιαπωνες επηραζονται περισσοτερο απο το feedback των ιαπωνικων εργοστασιων, κι ετσι τα κοινα ελαστικα βολευουν περισσοτερο τις γιαμαχα και χοντα.
    με αυτο το δεδομενο η ducati φετος αποφασισε να αλλαξει πλαισιο ωστε να ερθει σε συμπεριφορα πιο κοντα στις ιαπωνικες και ετσι να ταιριαξει καλυτερα με τα ελαστικα.
    οπως εδειξε ομως το αποτελεσμα, το πλαισιο δεν ηταν το προβλημα, αλλα μαλλον ο ιδιος ο κινητηρας και η κατασκευη του ωστε να ειναι ακαμπτος και να παιζει ενεργο μερος, επιβαλει εμπρος ελαστικο με πιο μαλακο σκελετο, το οποιο απο την αλλη δεν δουλευει με τα χοντα και τα γιαμαχα τα οποια χρειζονται ακαμψια.

    αν αλλαξει ο κανονισμος των ελαστικων εικαζω οτι η D16 θα γινει αμεσα ανταγωνιστικη, πραγμα που ισως ο ροσι δεν ειχε τη δυναμη να επηρεαασει οπως στο παρελθον...

    με αυτα και αυτα ο ροσι επεστρεψε στη γιαμαχα ως πιο σιγουρη επιλογη ωστε να εχει κορυφαιο εξοπλισμο και δυνατοτητα να δειξει αν μπορει να περασει το λορενθο.
    αν το καταφερει θα μιλαμε για μια επικη επιστροφη η οποια θα προσθεσει στο μυθο του ροσι.
    αν οχι, θα μιλαμε για ενα αδοξο κλεισιμο μιας λαμπρης καριερας.

    απο τη αλλη η χοντα εχασε μεγαλη ευκαιρια να εχει εναν κορυφαιο αναβατη στην ομαδα της.
    σιγουρα το διδυμο ροσι-λορενθο παρουσιαζεται πολυ καλυτερο των πεντροζα-μαρκεζ, ενω η φυγη του στονερ αφηνει ενα κενο στον ανταγωνισμο που δυσκολα θα καλυφθει.

    βεβαια οι φημες οργιαζουν απο τωρα οτι το αφεντικο του motogp αρχιζει να πιεζει για διδυμο στονερ-ντουκατι, τη μονη σιγουρη συνταγη για το ιταλικο εργοστασιο...
    λετε?

  15. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Azurius (13-08-12), Nino (13-08-12), Thomelef (16-09-12)

  16. #80
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τουλάχιστον τώρα ελπίζω να δω κάτι το ενδιαφέρον απο το γιατρό γιατί είχα βαρεθεί αυτό το σκηνικό με την 6η, 7η θέση!!!

Σελίδα 8 από 23 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP