Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 91

Θέμα: SOS : Πρόβλημα σε Ν54 κινητήρα!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπερα και παλι!

    Σημερα κατορθωσα να παω το αυτοκινητο μου στον αντιπροσωπο προκειμενου να γινει η διαγνωση του προβληματος και να καταληξουμε τι ειναι αυτο που ευθυνεται για την δυσλειτουργια του κινητηρα!

    Η απαντηση που πηρα ηταν απογοητευτικη,καθως συμφωνα με τα λεγομενα τους επρεπε να κλεισω ραντεβου προκειμενου να βαλουν το αυτοκινητο στο διαγνωστικο μηχανημα και να ανιχνευσουν την βλαβη!!!Ημαρτον δηλαδη...

    Ετσι περασα απο τον προγραμματιστη μου,τον κυριο Δημητριαδη,ο οποιος διεγνωσε πως οντως η αιτια για το "Check" ειναι η χαλασμενη αντλια βενζινης υψηλης παροχης!Οταν γυρισω απο τις διακοπες θα παραγγειλω το εν λογω ανταλλακτικο του οποιου η τιμη ανερχεται στα 385 ευρω χωρις φυσικα το κοστος για την τοποθετηση του!Παρα πολυ καλη η τιμη του,αν αναλογιστει κανεις πως ακομα και οι αντλιες υψηλης για τα TFSi μοτερ του Group VAG ειναι ακομα πιο ακριβες ή μια επωνυμη aftermarket αντλια οπως π.χ αυτη της APR κοστιζει πολυ παραπανω!

    Εν αναμονη εξελιξεων λοιπον μετα το περας των διακοπων!!!


    Υ.Γ No1 : O "βεντετισμος" της αντιπροσωπειας σημερα με εκνευρισε αφανταστα!!!
    Υ.Γ Νο2 : Σπυρο(m-power_01) θα σου κρατησω την χαλασμενη αντλια για να την περιεργαστεις οσο θες με την ησυχια σου οταν την αλλαξω!!!
    Υ.Γ Νο3 : Αποφασισα να κανω επιτελους τα απαραιτητα update σε αναρτηση και κιβωτιο ταχυτητων!!!Ετοιμαζεται και προγραμμα για το σαζμαν μου απο τον κυριο Δημητριαδη!!!

    More info soon...


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    alexk (08-08-12), aristent (08-08-12), BILL007 (08-08-12), bill_m3 (09-08-12), Panos 316T (09-08-12), S8N (08-08-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αντλία υψηλής είναι,
    .....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ με τον Μιχάλη. Η αντλία υψηλής πρέπει να 'ναι. ......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη όχι μάλλον ...αλλά σίγουρα είναι ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ!
    Έχει δίκιο ο Μιχάλης και ο Άρης!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jannisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    ^ +1
    .....
    Ποια BMW και ποιον Δημητριαδη??? .....εδω 29 κατασκευαστες πλυντηριων το ειπαν απο την αρχη!!!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    bill_m3 (09-08-12), Karizma Z4 (08-08-12), tokiko (08-08-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια BMW και ποιον Δημητριαδη??? .....εδω 29 κατασκευαστες πλυντηριων το ειπαν απο την αρχη!!!
    Χαχαχαχαχα!!!

    Αν δεν μπει στο διαγνωστικο Αρη δεν μπορεις να εισαι σιγουρος 100% για τιποτα!

    Σημασια εχει οτι δεν ηταν ευτυχως κατι πιο "χοντρο",οπως κατεστραμμενη τουρμπινα!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Karizma Z4 : 08-08-12 στις 21:29 Αιτία: Διορθωση


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    aristent (08-08-12), Thomelef (08-08-12), tokiko (08-08-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια BMW και ποιον Δημητριαδη??? .....εδω 29 κατασκευαστες πλυντηριων το ειπαν απο την αρχη!!!


    Αν δεν είχαμε τα ίδια μοτέρια δεν θα επέμενα

  8. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    aristent (08-08-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια BMW και ποιον Δημητριαδη??? .....εδω 29 κατασκευαστες πλυντηριων το ειπαν απο την αρχη!!!


    Αν δεν είχαμε τα ίδια μοτέρια δε θα επέμενα
    με το καλό φίλε μου να γίνει σωστή δουλειά

    εδιτ: πως στο καλό έγινε το προηγούμενο ποστ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 08-08-12 στις 23:01

  10. #6
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα και παλι!

    Σημερα κατορθωσα να παω το αυτοκινητο μου στον αντιπροσωπο προκειμενου να γινει η διαγνωση του προβληματος και να καταληξουμε τι ειναι αυτο που ευθυνεται για την δυσλειτουργια του κινητηρα!

    Η απαντηση που πηρα ηταν απογοητευτικη,καθως συμφωνα με τα λεγομενα τους επρεπε να κλεισω ραντεβου προκειμενου να βαλουν το αυτοκινητο στο διαγνωστικο μηχανημα και να ανιχνευσουν την βλαβη!!!Ημαρτον δηλαδη...

    Ετσι περασα απο τον προγραμματιστη μου,τον κυριο Δημητριαδη,ο οποιος διεγνωσε πως οντως η αιτια για το "Check" ειναι η χαλασμενη αντλια βενζινης υψηλης παροχης!Οταν γυρισω απο τις διακοπες θα παραγγειλω το εν λογω ανταλλακτικο του οποιου η τιμη ανερχεται στα 385 ευρω χωρις φυσικα το κοστος για την τοποθετηση του!Παρα πολυ καλη η τιμη του,αν αναλογιστει κανεις πως ακομα και οι αντλιες υψηλης για τα TFSi μοτερ του Group VAG ειναι ακομα πιο ακριβες ή μια επωνυμη aftermarket αντλια οπως π.χ αυτη της APR κοστιζει πολυ παραπανω!

    Εν αναμονη εξελιξεων λοιπον μετα το περας των διακοπων!!!


    Υ.Γ No1 : O "βεντετισμος" της αντιπροσωπειας σημερα με εκνευρισε αφανταστα!!!
    Υ.Γ Νο2 : Σπυρο(m-power_01) θα σου κρατησω την χαλασμενη αντλια για να την περιεργαστεις οσο θες με την ησυχια σου οταν την αλλαξω!!!
    Υ.Γ Νο3 : Αποφασισα να κανω επιτελους τα απαραιτητα update σε αναρτηση και κιβωτιο ταχυτητων!!!Ετοιμαζεται και προγραμμα για το σαζμαν μου απο τον κυριο Δημητριαδη!!!

    More info soon...
    Πάλι καλά να λές Δημήτρη
    Πάντως το ότι το σκάλισμα καταπονεί την αντλία και αυτό που λέει ο alexk έχει δίκιο
    Ίσως να έβγαζε πρόβλημα αργότερα, αλλά σίγουρα το πρόβλημα εμφανίστηκε πολύ γρηγορότερα..
    Τέλοσπάντων
    Εύχομαι σύντομα να είναι οκ το κτηνάκι σου..
    Detailing Madness

  11. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    alexk (08-08-12), Karizma Z4 (08-08-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα και παλι!

    Σημερα κατορθωσα να παω το αυτοκινητο μου στον αντιπροσωπο προκειμενου να γινει η διαγνωση του προβληματος και να καταληξουμε τι ειναι αυτο που ευθυνεται για την δυσλειτουργια του κινητηρα!

    Η απαντηση που πηρα ηταν απογοητευτικη,καθως συμφωνα με τα λεγομενα τους επρεπε να κλεισω ραντεβου προκειμενου να βαλουν το αυτοκινητο στο διαγνωστικο μηχανημα και να ανιχνευσουν την βλαβη!!!Ημαρτον δηλαδη...

    Ετσι περασα απο τον προγραμματιστη μου,τον κυριο Δημητριαδη,ο οποιος διεγνωσε πως οντως η αιτια για το "Check" ειναι η χαλασμενη αντλια βενζινης υψηλης παροχης!Οταν γυρισω απο τις διακοπες θα παραγγειλω το εν λογω ανταλλακτικο του οποιου η τιμη ανερχεται στα 385 ευρω χωρις φυσικα το κοστος για την τοποθετηση του!Παρα πολυ καλη η τιμη του,αν αναλογιστει κανεις πως ακομα και οι αντλιες υψηλης για τα TFSi μοτερ του Group VAG ειναι ακομα πιο ακριβες ή μια επωνυμη aftermarket αντλια οπως π.χ αυτη της APR κοστιζει πολυ παραπανω!

    Εν αναμονη εξελιξεων λοιπον μετα το περας των διακοπων!!!


    Υ.Γ No1 : O "βεντετισμος" της αντιπροσωπειας σημερα με εκνευρισε αφανταστα!!!
    Υ.Γ Νο2 : Σπυρο(m-power_01) θα σου κρατησω την χαλασμενη αντλια για να την περιεργαστεις οσο θες με την ησυχια σου οταν την αλλαξω!!!
    Υ.Γ Νο3 : Αποφασισα να κανω επιτελους τα απαραιτητα update σε αναρτηση και κιβωτιο ταχυτητων!!!Ετοιμαζεται και προγραμμα για το σαζμαν μου απο τον κυριο Δημητριαδη!!!

    More info soon...

    Ωραία λοιπόν.
    Με το καλό να το φτιάξεις !
    Δεν ξέρω πως και τι έγινε στην Αντιπροσωπεία που πήγες, απλά να σου παραθέσω ότι στην Ελβετία για πρόβλημα στο Χ5 μου έπρεπε να κλείσω ραντεβού για ένα μήνα μετά...
    Και αυτό απλά για να δουν τι φταίει, όχι για επισκευή.
    Για την επισκευή έχουμε κλείσει 2.5 μήνες τώρα και ίσως πάρω θέση για τέλος αυτού του μήνα

    Με το πρόγραμμα για το κιβώτιό σου θα ήμουν πάρα πολύ επιφυλακτικτός.
    Δεν αμφιβάλλω ότι ο προγραμματιστής σου είναι γνώστης, αλλά δεν μπορεί να έχει την γνώση και τον όγκο πληροφοριών που έχει το εργοστάσιο.
    Το λέω σε περίπτωση που χαλάσει το κιβώτιό σου θα πονέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
    Καλύτερα φυλάξου και άσ'το στην ησυχία του εκτός και αν είσαι διατεθειμένος σε κάμποσο καιρό να πληρώσεις ένα νέο κιβώτιό.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    320d (09-08-12), Stathis (09-08-12)

  14. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτό για την υψηλής πιθανότατα. Αλλά αλόμα και αν την ακούσει εντελώς, έχει στο ντεπόζιτο μία συμβατική η οπόια στέλνει βενζίνη όπως και σε εμάς στα 5 bar.
    Οπότε την πουτσοπαλεύει. Άμα την ακουσει η πίσω ...έμεινε
    Όταν λες πίσω ποια εννοείς; Αυτή στο τεπόζιτο;

    Αν την ακούσει η υψηλής πως θα καταφέρουν τα μπεκ να ψεκάσουν στο θάλαμο ρε συ; Δε θα πρέπει να αλλάξει ο χρονισμός του ψεκασμού;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  15. #9
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν λες πίσω ποια εννοείς; Αυτή στο τεπόζιτο;

    Αν την ακούσει η υψηλής πως θα καταφέρουν τα μπεκ να ψεκάσουν στο θάλαμο ρε συ; Δε θα πρέπει να αλλάξει ο χρονισμός του ψεκασμού;
    Δε χρειάζεται κάτι τέτοιο απλά επειδή η υψηλής φτάνει τα 200 bar πίεση το αυτοκίνητο χάνει απόδοση

  16. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με το πρόγραμμα για το κιβώτιό σου θα ήμουν πάρα πολύ επιφυλακτικτός.
    Δεν αμφιβάλλω ότι ο προγραμματιστής σου είναι γνώστης, αλλά δεν μπορεί να έχει την γνώση και τον όγκο πληροφοριών που έχει το εργοστάσιο.
    Το λέω σε περίπτωση που χαλάσει το κιβώτιό σου θα πονέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
    Καλύτερα φυλάξου και άσ'το στην ησυχία του εκτός και αν είσαι διατεθειμένος σε κάμποσο καιρό να πληρώσεις ένα νέο κιβώτιό.


    Δημητρη εχει δικιο ο Αλεξης.....σε ζημιά εκει πας σε τετραψήφια νουμερα.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    alexk (09-08-12), Thomelef (09-08-12)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP