Πετρελαιοκινηση το ονειρο διεκοπη το 1980... Σημερα ομως ειναι αναγκη ή απωθημενο, ειναι στα αληθεια τοσο αναγκαια αν κρινει κανεις οτι οι νεες τεχνολογιες εχουν υβριδικο προσανατολισμο ή αεριοκαυση!ή ηλεκτροκινητηρες κλπ
Οντας υποστηρικτης της πετρελαιοκινησης εγω, οχι τοσο για λογους οικονομιας μιας και τελικα η διαφορα στη τιμη ισως και μην αποσβενεται στα χρονια που κρατα κανεις πια το αυτοκινητο και παντα βεβαια με τα διανυθεντα χιλιομετρα.
Απο την αλλη μπορει μεν οι συγχρονοι diesel κινητηρες να εχουν χαμηλες εκπομπες ρυπων και να ειναι φιλικοι προς το περιβαλλον εχουν ομως οξυ προβλημα με τις εκπομπες μικροσωματιδιων ανθρακα και αν επιβληθουν μετρα για τοποθετηση ειδικων φιλτρων τοτε το κοστος ανεβαινει ακομα πιο ψηλα και τα πλεονεκτηματα εναντι των βενζινοκινητηρων μειωνονται.
Τεσπα η ουσια δεν ειναι ποιος ειναι ποιο εξυπνος στην Ευρωπη εμεις ή αυτοι και το θεμα εχει πολλες προεκτασεις,οχι μονο οικονομικες (μαντραδες κλπ) εδω υπαρχουν παγκοσμιες οργανωσεις που αντιτιθενται στην αρση της απαγορευσης,δειτε το παρακατω link

https://www.greenpeace.org/greece/news/diesel
Τεσπα η χωρα μας ειναι και χωρα του παραλογου... δεν ειναι δυνατον στο Γερακα να επιτρεπεται το diesel και στην Αγια Παρασκευη οχι ή στη Θεσσαλονικη να επιτρεπεται στο Ρεισιο και οχι στην Καλαμαρια, αυτα ειναι καραγκιοζιλικια.
Ενα κρατος ομως που σεβεται τον πολιτη του και τον εαυτο του θα εδινε κινητρα, θα επαιρνε μετρα βελτιωσης,ετσι ωστε να "οδηγησει" τον κοσμο στα ΜΜΜ (μεσα μαζικης μεταφορας) και ετσι θα ειχε κανει και μια σημαντικη κινηση οσον αφορα την προστασια του περιβαλλοντος.