Αγόρασα σήμερα τον γρύλο, αλλά ευτυχώς τον δέχτηκαν πίσω, αφού η βλάβη ήταν απλά μια βίδα που είχε φύγει εντελώς και μια άλλη εντελώς χαλαρή.
Τελικό κόστος 10ε.
Υ.Γ. Σα σημεία που υποφέρει ο μηχανισμός και είναι πλαστικά στα σεντάν, στα κουπέ είναι μεταλλικά και το πρόβλημα που συνήθως παρουσιάζουν είναι το μοτεράκι και η φθορά του συρματόσχοινου.
'Ετσι μου είπε ο ηλεκτρολόγος, ο οποίος είναι κορυφή και τον γνωρίζουν και πολλοί συμφορουμίτες.
Όχι τυχαία όμως, πήρε από μικρός και γνώσεις απ τον πατέρα του, ο οποίος τον βοηθά ακόμη στο μαγαζί, και ήταν κορυφαίος ηλεκτρολόγος την δεκαετία του 80 στα bmw, merc, audi.