alexk (06-08-12), aristent (06-08-12), bill_m3 (07-08-12), Leonidas_E39 (06-08-12), Nikos (06-08-12), Nino (07-08-12), S8N (06-08-12), Thomelef (06-08-12), valerios2000 (06-08-12)
Σωστο, αλλα δεν ειναι life time αλλαγη, δλδ δεν ειναι το εκανα τουρμπο κ αλλαξα φλατζα για να πεσει η συμπιεση κ εριξα τον κοφτη 500 στροφες γιατι ουτως η αλλος βγαζει τα αλογα στις 6100 αντι στις 7200 που τα εβγαζε πριν
πατας ενα κουμπι κ εχεις το αμαξι που ειχες πριν
η ολη κουβεντα ειναι σαν το DSC, εφοσον "βγαινει" τι θεμα υπαρχει?
αν δεν μπορουσα να το κλεισω κ το αμαξι δεν μπορουσε να παρει πανω απο 13 μοιρες κλιση πλαγιολισθησης θα σου ελεγα οτι οκ ακυρωνει ολη την φιλοσοφια του αμαξιου
ειναι On/Off το συστημα
Ρε δε πανα λέτε ότι θέλετε ας είχα εγω
E92 m3 και ας ήταν και μαζούτ ούτε που με νοιάζει
Για το τι θα έλεγε ο καθενας εδω μέσα !!!
Vassilis ///M (06-08-12)
Μάλλον δεν το ξέρεις καλά το θέμα με τα υβριδικά
Μέχρι πρόπερσυ όντως ΟΛΑ τα υβριδικά είχαν τέλη 5 ευρώ
Από πέρσυ έχουν τελη 5 ευρώ αυτά που είναι μέχρι 1929 κ.ε νομίζω
Από εκεί και πάνω το ήμιση των αντίστοιχων συμβατικών για αυτοκίνητα με άδεια μέχρι 31/10/2010 και από 1/11/2010 τέλη κυκλοφορίας βάση ρύπων ΚΑΙ στα υβριδικά.......
https://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=322673
Detailing Madness
oldcarskickass (26-09-12)
Αλεξ δε νομιζω επειδη θα δουλεύει με LPG
Δε θα μου προσφέρει τη χαρα του Μ car !!
Αν το έχεις για καθημερινό αμάξι όπως είχα το Μ3
Γιατι όχι !! Αν ήσουν καριεριστας και ήσουν μόνο πίστα
Οκκκ μαζι σου !!!
Το Μ3 προσωπικά εγω το έδωσα για να μη το παντρεύτω !
Όπως πολλα άτομα μου έλεγαν εδω μέσα ( που αποδηξα το αντιθετο για αλλη μια φορα )και σε τιμη που ούτε στα πιο τρέλα μου όνειρα !!!
Που λέει ο λόγος αν το έχεις μόνο για πίστα για πιο λόγο
Να το κανεις lpg??? αν το έχεις καθημερινό αμάξι για πιο λόγο να μη το κανεις ;;;
Αν το έχεις για πίστα έχεις και τα φράγκα για τα γούστα σου !!
Είναι πολλοί που ξαφνικά εκει που ήταν άνετα με τα φράγκα κλπ κλπ
Και ξαφνικά τους ήρθαν τα πάνω κάτω !!!
Και δε λέω αυτούς που χρωστάνε κλπ κλπ όπως λέει ο Θωμάς και θέλουν να συνεχίσουν να κάνουν
τι λεζάντα τους με το Μ3
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΔημήτρηςΜ3 : 06-08-12 στις 18:34
Ρε παιδια. Στο απλο bmw μου εγω δεν το βαζω.
Δεν το βαζω γιατι το θεωρω πατεντα και δε θα θελα να βαζει ο καθενας το κουλαδι του πανω στο αυτοκινητο, να τρυπαει πορτ παγκαζ, να τρυπαει εισαγωγες και ολα τα συναφη. Το σκεφτηκα καποια στιγμη γιατι το αυτοκινητο τσουλαει αρκετα αλλα οχι...
Κατανοω ομως οτι καποιος αλλος νοιαζεται παραπανω για την οικονομια καυσιμου και ειναι λογικο να αδιαφορει για τα παραπανω. Προσωπικα σε καποια ζητηματα τραβαω σκαλωματα...
Και η θηκη διπλα απο το χειροφρενο για μικροαντικειμενα ειναι. Μπαινει ομως μονο το κινητο μου το οποιο εχει λαστιχενια θηκη. Αν μπει κατι αλλο σαλταρω. Καποιος αλλος μπορει να πεταει κλειδια εκει, ειναι πως το βλεπει ο καθενας...
Επι του θεματος. Ο S54 ειναι ενα μοτερ μελετημενο με ακριβεια. Προσπαθει να εκμεταλλευτει το παραμικρο. Ειναι φτιαγμενος απλα για να δουλευει τελεια. Ειναι κριμα θεωρω πρωτον να τον υποβαλεις σε χιλιομετρα για δουλεια και δευτερον σε... πατεντες. Και ειδικα αμα μιλαμε για πατεντες που θα σου γλιτωσει λιγο καυσιμο σε ενα αμαξι που εχει καινουριο 100.000, τεκμηρια 20-25.000, τελη με εκτακτες ποσο? 2.000? Σερβις στη χρονια? Το θεμα ειναι το καυσιμο του? Νομιζω οτι αν φτασεις σε σημειο να σκεφτεσαι καυσιμα και εχεις Μ3 εχει ερθει η ωρα για το πωλητηριο. Τες πα. Προσωπικη αποψη αυτο.
Πανω στο θεμα των χιλιομετρων... Δλδ αμα φτασει τα 300.000 χλμ ο S54 θα ειναι Οκ? Και οταν λεω οκ δεν εννοω οτι δε θα δουλευει. Μια χαρα θα δουλευει, αλλα θα μπορεις ρε παιδι μου να τον σκισεις αφοβα? Θα ειναι οπως τα πρωτα 100.000 χλμ πχ? Θα παραμενει Μ?
Να μου πεις αμα τον συντηρεις γιατι να μην ειναι. Ειναι και αυτο... Δεν εχω αποψη για τους S54. Για τους Μ54 οτι θελετε![]()
Στο δικο μου φορτωνω χιλιομετρα. Γι αυτο το πηρα. Ενα Μ3 θα το επαιρνα καθαρα και μονο για διασκεδαση οποτε δε θα ηθελα να εχει πολλα χιλιομετρα. Θα επαιρνα και ενα δευτερο(ενα μεταχειρισμενο απλο bmw με την ιδια καροτσα στο κατω κατω αν θελω σωνει και ντε να οδηγω Ε46 καθε μερα. Αλλιως ενα vw η κανενα κουρσακι ιαπωνοκορεατικο. Ενα kia ceed πχ) και θα προσπαθουσα να φορτωνω οσο το δυνατο λιγοτερα στο Μ. Οποτε αν γραφει το πολυ μεχρι 15-20.000 το χρονο ποιος ο λογος να ειναι υγραεριο??
Αυτη ειναι η δικη μου οπτικη γωνια. Δεν την επιβαλλω σε κανεναν και δεν σκοπευω να αντιπαρατεθω με κανεναν.
Στο κατω κατω παιζει αμα ειχα Μ να το εβλεπα διαφορετικα.
Αληθεια, συζηταμε γενικα? Υπαρχει καποιος κατοχος Μ αυτη τη στιγμη που να το εχει κανει γκαζι, να μας πει εντυπωσεις. Τι χρηματα γλιτωνει μεσα στο χρονο και τι ποσοστο ειναι αυτα επι των ετησιων δαπανων του αυτοκινητου?