Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
Βαλέριε τα παίρνεις όλα προσωπικά και μας παρεξηγείς.
Όχι, δεν έχουμε θέμα με το υγραέριο, το γράψαμε και εγώ και ο Τόμις και οι άλλοι.
Έχουμε θέμα με υγραέριο σε Μ αυτοκίνητο.
Τα Μ δεν είναι ούτε supercar ούτε hypercar. Είναι sportscar.
Όπως είναι και τα Porsche, και τα Audi RS κτλ.
Αυτό που λες για αερόσακους, κλιματισμό κτλ πάλι υπερβολικό είναι γιατί άν δεις τα τελευταία 20 χρόνια, όλα τα σπορ αυτοκίνητα έχουν τα πάντα.
Ακόμη και τα GT2 RS / GT3 RS...
Αυτό που ξεκίνησε τη μόδα των accessories-delete ήταν το CSL, δεν σημαίνει όμως ότι όποιο αυτοκίνητο έχει navigation ή αερόσακους και μοκέτα δεν είναι σπορ αυτοκίνητο (τότε πρέπει να θεωρήσεις και το GT3 RS & GT2 RS γκραν τουρίσμο χιλιομετροφάγους).

Αυτό που λέμε λοιπόν είναι.
Αγοράζεις ένα σπορ αυτοκίνητο με ειδικό πολύστροφο κινητήρα.
Προφανώς το πήρες για να γευτείς σπορ οδήγηση, υψηλές επιδόσεις, ωραία απόκριση στο γκάζι κτλ.
Ποιος ο λόγος τότε να βάλεις υγραέριο σε αυτό, να χαλάσεις όλο το χαρακτήρα του αυτοκινήτου απλά για γλυτώνεις 20 ευρώ το γέμισμα ?

Ένα άλλο παράδειγμα είναι σαν να αγοράσεις Nespresso μηχανάκι, αλλά να γεμίζεις τα καψούλια με καφέ για φραπεδιά γιατί τα καψούλια τoυ Nespresso είναι ακριβά. Τι το πήρες τότε ?

Εγώ το έγραψα κάμποσες φορές, σε απλά BMW και άλλα αυτοκίνητα, είναι καλή ιδέα.
Κανείς δεν είναι κολλημένος (από τους γνωστούς τουλάχιστον) οπότε μην θεωρείς πάντα ότι υπάρχει κάποιο θέμα από μέρους μας.
Σωστο, αλλα δεν ειναι life time αλλαγη, δλδ δεν ειναι το εκανα τουρμπο κ αλλαξα φλατζα για να πεσει η συμπιεση κ εριξα τον κοφτη 500 στροφες γιατι ουτως η αλλος βγαζει τα αλογα στις 6100 αντι στις 7200 που τα εβγαζε πριν
πατας ενα κουμπι κ εχεις το αμαξι που ειχες πριν
η ολη κουβεντα ειναι σαν το DSC, εφοσον "βγαινει" τι θεμα υπαρχει?
αν δεν μπορουσα να το κλεισω κ το αμαξι δεν μπορουσε να παρει πανω απο 13 μοιρες κλιση πλαγιολισθησης θα σου ελεγα οτι οκ ακυρωνει ολη την φιλοσοφια του αμαξιου
ειναι On/Off το συστημα