Είναι πιο αργό, αλλά σε βαθμό σχεδόν αμελητέο.
Για να σου δώσω μια τάξη μεγέθους όταν βάλεις ένα δεύτερο άτομο μέσα το νιώθεις πιο αργό από ότι όταν από βενζίνη το πας σε υγραέριο. Οπότε υπολογίζω να έχει χάσει κάπου 10 και να έχω πάει στα 130 άλογα, μεγαλύτερη απώλεια με τίποτα.
Δεν αλλαζει στο θεμα αλογων αλλαζει στο θεμα ροπης κ ελαστικοτητας, ουσιαστικα το νιωθεις πιο ηρεμο κ στον ηχο σαν να πας με το κλιματισμο αναμενο, μετα τις 5000 σαν να χανει την εκρηξη δλδ πχ πεμπτη στα 180 που εχεις 5000 δισταζει να γεμισει
ολα αυτα αλλαζουν με το πατημα ενος κουμπιου ετσι, στιγμιαια γυριζει βενζινη κ το στελνεις το μοτερ στον κοφτη
Οσο για τα καυσαερια εχω να καθαρισω την εξατμιση μεσα 1 χρονο κ με μια χαρτοπετσετα κ λιγο νερακι τα περνας ενα χερι κ τρως κορν φλεικς μεσα ανετα
Με την βενζινη θες 2 μερες τριψιμο με περιστροφικο τριβειο 300rpm μπας κ φυγει η μπακα κ η μαυριλα
gnx (06-08-12)
alexk (06-08-12), aristent (06-08-12), bill_m3 (07-08-12), Leonidas_E39 (06-08-12), Nikos (06-08-12), Nino (07-08-12), S8N (06-08-12), Thomelef (06-08-12), valerios2000 (06-08-12)