Οταν αφορα ενα προβλημα το οποιο εχει παρουσιαστει σε παραπανω απο ενα αυτοκινητα και ειναι αποδεδειγμενα αληθες πως φταιει το συγκεκριμενο ανταλλακτικο τοτε τους πιεζεις οσο θελεις!
Πιστεψε με και με την ελλατωματικη ζαντα τα ιδια εκαναν,αλλα οταν ζοριστηκαν δεν μπορουσαν να κανουν αλλιως!!!
Με την ιδια λογικη ένα Μ3 Ε46 τουρμπο αν βαρεσει μπιελα το πας και ζητας νεο κινητηρα γιατι ειχαν προβλημα με τα κουζινετα.
Σωστα ?
Με την ιδια λογικη ένα Μ3 Ε46 τουρμπο αν βαρεσει μπιελα το πας και ζητας νεο κινητηρα γιατι ειχαν προβλημα με τα κουζινετα.
Σωστα ?
Οχι δεν ειναι ετσι δυστυχως!
Ε46 Μ3=ατμοσφαιρα απο το εργοστασιο
Ε89 Ζ4=twin turbo απο το εργοστασιο
Δεν αλλαξα μορφη στον κινητηρα...
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels