Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 242

Θέμα: LpG μία ακόμη συζήτηση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή 5 ¤ τέλη ;;;;;;;

    Σορυ ρε παιδες.
    Το κιτ για να μπει, τι προδιαγραφη εχει;
    Λεει ρυθμιση αβανς η οχι;

    Αν οχι, κακως δεν το λεει.
    Αν ναι, κακως δεν γινεται.

    Δεν ειναι υποχρεωμενος ο καθενας να ειναι μηχανολογος για να ξερει τι γινεται στο αμαξι του.
    Υπαρχουν επαγγελματιες για αυτο.

    Στο γιατρο πχ του παραδειγματος μας, τι επρεπε να κανουν οι γριες οταν τους δινει χαπια;
    Να του λενε εψαξα στο γκουγκλ και ειδα οτι η φαινοβερζολη αλληλεπιδρα με την ψευδοεφεδρινη και πιστευω οτι πρεπει να μου δωσεις και rythmodan των 5 για να ισοφαρισω;

    Παιρνουν το χαπι, γινονται καλα, πανε στην εκκλησια και αναβουν το κερι τους να ειναι καλα ο κυρ γιατρος που πηγε με την τζιπαρα στο Κλασοχωρι Αιτωλοακαρνανιας και τους εδωσε το χαπι.

    Αμα καθοτανε να διαβαζει "το ελπιτζι και οι τεχνικες εγκαταστασης του" θα πηγαινε στις γριες να τους περναει νιτρα στον κωλο να ανεβαινουν στην Ανω Μαγουλιτσα ορθοπεταλια.

    Θελω να πω, ΑΝ ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ το αβανς ΓΙΑΤΙ δεν το κανουν.

    Και επισης, πως μπορεις να παιξεις με το αβανς σε ενα M5V10 και ποση ασφαλεια σου παρεχει κατι τετοιο;




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    ghost-rider (05-08-12), Thomelef (05-08-12)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σορυ ρε παιδες.
    Το κιτ για να μπει, τι προδιαγραφη εχει;
    Λεει ρυθμιση αβανς η οχι;

    Αν οχι, κακως δεν το λεει.
    Αν ναι, κακως δεν γινεται.

    Δεν ειναι υποχρεωμενος ο καθενας να ειναι μηχανολογος για να ξερει τι γινεται στο αμαξι του.
    Υπαρχουν επαγγελματιες για αυτο.

    Στο γιατρο πχ του παραδειγματος μας, τι επρεπε να κανουν οι γριες οταν τους δινει χαπια;
    Να του λενε εψαξα στο γκουγκλ και ειδα οτι η φαινοβερζολη αλληλεπιδρα με την ψευδοεφεδρινη και πιστευω οτι πρεπει να μου δωσεις και rythmodan των 5 για να ισοφαρισω;

    Παιρνουν το χαπι, γινονται καλα, πανε στην εκκλησια και αναβουν το κερι τους να ειναι καλα ο κυρ γιατρος που πηγε με την τζιπαρα στο Κλασοχωρι Αιτωλοακαρνανιας και τους εδωσε το χαπι.

    Αμα καθοτανε να διαβαζει "το ελπιτζι και οι τεχνικες εγκαταστασης του" θα πηγαινε στις γριες να τους περναει νιτρα στον κωλο να ανεβαινουν στην Ανω Μαγουλιτσα ορθοπεταλια.

    Θελω να πω, ΑΝ ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ το αβανς ΓΙΑΤΙ δεν το κανουν.

    Και επισης, πως μπορεις να παιξεις με το αβανς σε ενα M5V10 και ποση ασφαλεια σου παρεχει κατι τετοιο;




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    To Αβανς είναι απαραίτητο. Δεν το κάνουν γιατί δεν το γνωρίζουν καν ότι πρέπει να το κάνουν...Άρα πως περιμένεις να ξέρουν και το πως να το κάνουν???

    Μέχρι πριν δύο χρόνια που τα κοίταζα εγώ, δεν έδιναν και τα κιτ τετοια δυνατότητα. Και ούτε πιστεύω ότι εχουν τώρα.
    Σε αυτοκίνητο με διανομέα είναι σχετικά εύκολο. Μπορούμε να φτιάξουμε κατάσταση με δύο ''χαρτες'' αβανς, ενα για βενζινη και ένα για γκάζι.
    Σε σύγχρονο αυτοκίνητο,τα πράγματα περιπλέκονται... Θα πρέπει ή να επαναπρογραμματίσεις με δυναμόμετρο κανονικά όπου μετά ξεχνάς την βενζίνη, δουλεύεις μόνο lpg, και έχεις πιθανά θέματα στην εκκινηση.

    Ή... θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις με παραλληλο εγκέφαλο.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (05-08-12), GiannisRob (05-08-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    To Αβανς είναι απαραίτητο. Δεν το κάνουν γιατί δεν το γνωρίζουν καν ότι πρέπει να το κάνουν...Άρα πως περιμένεις να ξέρουν και το πως να το κάνουν???

    Μέχρι πριν δύο χρόνια που τα κοίταζα εγώ, δεν έδιναν και τα κιτ τετοια δυνατότητα. Και ούτε πιστεύω ότι εχουν τώρα.
    Σε αυτοκίνητο με διανομέα είναι σχετικά εύκολο. Μπορούμε να φτιάξουμε κατάσταση με δύο ''χαρτες'' αβανς, ενα για βενζινη και ένα για γκάζι.
    Σε σύγχρονο αυτοκίνητο,τα πράγματα περιπλέκονται... Θα πρέπει ή να επαναπρογραμματίσεις με δυναμόμετρο κανονικά όπου μετά ξεχνάς την βενζίνη, δουλεύεις μόνο lpg, και έχεις πιθανά θέματα στην εκκινηση.

    Ή... θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις με παραλληλο εγκέφαλο.
    Α γεια σου!! Και μετα θα διαπιστωσεις οτι αν ειχε μελετηθει απο το εργοστασιο να δουλευει γκαζι 99% θα ειχε αλλη συμπιεση. Ετσι δεν ειναι?

  6. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    m-power_01 (05-08-12)

  7. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α γεια σου!! Και μετα θα διαπιστωσεις οτι αν ειχε μελετηθει απο το εργοστασιο να δουλευει γκαζι 99% θα ειχε αλλη συμπιεση. Ετσι δεν ειναι?
    Mην φανταστείς... ¨οτι θα βολευόταν να δουλεύει καλύτερα με ένα 12-12,5:1 βαριά, ναι είναι αλήθεια. Στους άμεσου ψεκασμού όμως πλέον, βολεύεται μιάχαρα

  8. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (05-08-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    To Αβανς είναι απαραίτητο. Δεν το κάνουν γιατί δεν το γνωρίζουν καν ότι πρέπει να το κάνουν...Άρα πως περιμένεις να ξέρουν και το πως να το κάνουν???

    Μέχρι πριν δύο χρόνια που τα κοίταζα εγώ, δεν έδιναν και τα κιτ τετοια δυνατότητα. Και ούτε πιστεύω ότι εχουν τώρα.
    Σε αυτοκίνητο με διανομέα είναι σχετικά εύκολο. Μπορούμε να φτιάξουμε κατάσταση με δύο ''χαρτες'' αβανς, ενα για βενζινη και ένα για γκάζι.
    Σε σύγχρονο αυτοκίνητο,τα πράγματα περιπλέκονται... Θα πρέπει ή να επαναπρογραμματίσεις με δυναμόμετρο κανονικά όπου μετά ξεχνάς την βενζίνη, δουλεύεις μόνο lpg, και έχεις πιθανά θέματα στην εκκινηση.

    Ή... θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις με παραλληλο εγκέφαλο.
    Και δε μου λες, πως γίνεται να έχεις δυο "χάρτες" στο ντιστριμπιτερ? Αφού κάτι μαρτζαφλάρια έχει εκεί μέσα που γυρνάνε γύρω γύρω όλη την ώρα...

  10. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    m-power_01 (05-08-12)

  11. #6
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και δε μου λες, πως γίνεται να έχεις δυο "χάρτες" στο ντιστριμπιτερ? Αφού κάτι μαρτζαφλάρια έχει εκεί μέσα που γυρνάνε γύρω γύρω όλη την ώρα...
    Σημαδευεις το καπακι ρε και εχεις οτι γουσταρεις αμα μιλαμε για μικροαλλαγες.
    Αχαχα!! Ανοιγεις καπω αλλαζεις ρυθμιση φευγεις.
    Για πιο εξτριμ λαμπα κ ρυθμιση με την κουκιδα του βολαν... Αυτο παιρνει κανα δεκαλεπτο συν του οτι δεν οτι πιο διακριτικο να το κανεις στην ακρη του δρομου...

  12. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    m-power_01 (05-08-12)

  13. #7
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σημαδευεις το καπακι ρε και εχεις οτι γουσταρεις αμα μιλαμε για μικροαλλαγες.
    Αχαχα!! Ανοιγεις καπω αλλαζεις ρυθμιση φευγεις.
    Για πιο εξτριμ λαμπα κ ρυθμιση με την κουκιδα του βολαν... Αυτο παιρνει κανα δεκαλεπτο συν του οτι δεν οτι πιο διακριτικο να το κανεις στην ακρη του δρομου...
    Εγώ άλλο λέω. Οκ. ρυθμίζεις αβανς για βενζίνη. Ρυθμίζεις αβανς για γκάζι, ελ πι τζι, ή ότι άλλο θέλεις.

    Η μετάβαση από τη μια ρύθμιση στην άλλη με ποιο τρόπο θα γίνεται? Με επαναρύθμιση?

    Γιατί σε ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπορείς να αλλάζεις χαρτογράφηση αβανς απλά με ένα κουμπί...

  14. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    m-power_01 (05-08-12)

  15. #8

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σημαδευεις το καπακι ρε και εχεις οτι γουσταρεις αμα μιλαμε για μικροαλλαγες.
    Αχαχα!! Ανοιγεις καπω αλλαζεις ρυθμιση φευγεις.
    Για πιο εξτριμ λαμπα κ ρυθμιση με την κουκιδα του βολαν... Αυτο παιρνει κανα δεκαλεπτο συν του οτι δεν οτι πιο διακριτικο να το κανεις στην ακρη του δρομου...
    1ο είδος μπετατζή. Ο σκληροπυρηνικός, έριξε μπετό. Έγινε μπετό.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ άλλο λέω. Οκ. ρυθμίζεις αβανς για βενζίνη. Ρυθμίζεις αβανς για γκάζι, ελ πι τζι, ή ότι άλλο θέλεις.

    Η μετάβαση από τη μια ρύθμιση στην άλλη με ποιο τρόπο θα γίνεται? Με επαναρύθμιση?

    Γιατί σε ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπορείς να αλλάζεις χαρτογράφηση αβανς απλά με ένα κουμπί...
    2ο Είδος μπετατζή. Ο εκμοντερνισμένος. Μήπως να το κάνουμε σύμμεικτο? Μπορεί να θέλουμε να το αλλάξουμε...Μπορεί να κανουμε δευτερο παιδι...


    Ρε υπαρχει τρόπος να παιζεις με δύο αβανς ,έχοντας διανομέα, χωρις καν να ανοιξεις το καπώ

  16. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (05-08-12), GiannisRob (05-08-12), S8N (05-08-12)

  17. #9
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε υπαρχει τρόπος να παιζεις με δύο αβανς ,έχοντας διανομέα, χωρις καν να ανοιξεις το καπώ
    Με έχει φάει η περιέργεια. Ο Ηλίας ισχυρίζεται ότι πρέπει να ξεκουμπώσεις το καπάκι και να το κουμπώσεις διαφορετικά για να πειράξεις το αβανς. Εσύ πως λες ότι γίνεται χωρίς να ανοίξεις καπώ?


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP