Η αντλία υψηλής είναι,
στα πόσα bar το δουλεύεις;
εντιτ: λόγο αυξημένης πίεσης να ξέρεις θα την ακούσουν τα έμβολα όχι οι τουρμπίνες
Η αντλία υψηλής είναι,
στα πόσα bar το δουλεύεις;
εντιτ: λόγο αυξημένης πίεσης να ξέρεις θα την ακούσουν τα έμβολα όχι οι τουρμπίνες
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 04-08-12 στις 23:14
BILL007 (08-08-12), m-power_01 (05-08-12), S8N (04-08-12)
Συμφωνώ με τον Μιχάλη. Η αντλία υψηλής πρέπει να 'ναι. Τα 'κλασε απο την αυξημένη πιεση -λόγω αυξημένης ζήτησης παροχής- και σε ρίχνει σε safe mode ο εγκέφαλος. Στο Golf που ήταν άμεσου ψεκασμού είχα παρόμοια θέματα. Η εργοστασιακή δεν επαρκουσε και τα 'φτυνε γιατί δούλευε εκτός προδιαγραφών Hitachi, οι aftermarket προκαλούσαν βλάβες αλλου (λοβους εκκεντροφορου, ρολερ, κλπ). Σκατοκαταστασεις οι βελτιωσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 04-08-12 στις 23:26
alexk (04-08-12), BILL007 (08-08-12), m-power_01 (05-08-12), Panos 316T (05-08-12), Stathis (04-08-12)
Πάντως για τους Ν54 δεν έχω ακούσει παράπονα για πολλαπλασιαστές.
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
tokiko (06-08-12)