Ελεγχος τουρμπινων και wastegate
Συμφωνω με Θωμα, οσον αφορα με ρευματα θα χες ρεταρισματα.
Ελεγχος τουρμπινων και wastegate
Συμφωνω με Θωμα, οσον αφορα με ρευματα θα χες ρεταρισματα.
τούρμπο και πράσινα άλογα
Πολλά μπορεί να είναι, και αντλία βενζίνης μπορεί να είναι.
Το γεγονός ότι το είχες ανεβασμένο πολύ έχει αντίκτυπο στην αξιοπιστία.
Οπότε να χαλάσει κάτι στα μόλις 33 χιλ. χλμ. δεν μου κάνει εντύπωση.
Εύχομαι να το βρεις σύντομα και να είναι κάτι απλό.
Leonidas_E39 (04-08-12), Stathis (04-08-12)
Η αντλία υψηλής είναι,
στα πόσα bar το δουλεύεις;
εντιτ: λόγο αυξημένης πίεσης να ξέρεις θα την ακούσουν τα έμβολα όχι οι τουρμπίνες
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 04-08-12 στις 23:14
BILL007 (08-08-12), m-power_01 (05-08-12), S8N (04-08-12)
Συμφωνώ με τον Μιχάλη. Η αντλία υψηλής πρέπει να 'ναι. Τα 'κλασε απο την αυξημένη πιεση -λόγω αυξημένης ζήτησης παροχής- και σε ρίχνει σε safe mode ο εγκέφαλος. Στο Golf που ήταν άμεσου ψεκασμού είχα παρόμοια θέματα. Η εργοστασιακή δεν επαρκουσε και τα 'φτυνε γιατί δούλευε εκτός προδιαγραφών Hitachi, οι aftermarket προκαλούσαν βλάβες αλλου (λοβους εκκεντροφορου, ρολερ, κλπ). Σκατοκαταστασεις οι βελτιωσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 04-08-12 στις 23:26
alexk (04-08-12), BILL007 (08-08-12), m-power_01 (05-08-12), Panos 316T (05-08-12), Stathis (04-08-12)
Πάντως για τους Ν54 δεν έχω ακούσει παράπονα για πολλαπλασιαστές.
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
tokiko (06-08-12)