Φυσικά και είναι προτιμοτερα τα ατμοσφαιρικά άλογα από τα υπερτροφοδοτουμενα.
Τα 200αλογα στα 2000κ.εκ τα είχε το 25ετιας s14 στο ε30.
Αλλά για ποιον λόγο να προσπαθείς απο τα 2000κ.εκ να βγάλεις 240 πιεσμενα άλογα όταν μπορείς να τα πάρεις άνετα ροπατα και παντού απο ένα τριλιτρο.
Για να μην μιλήσουμε για 4κ και 6κ.
Η Ιαπωνία ακόμα και σήμερα φορολογεί βάση του κυβισμού και του βάρους των οχημάτων. Άρα έχουν κίνητρο οι Ιάπωνες να παίζουν μέχρι τα 2000κ.εκ
Αυτος και μόνον αυτος είναι ο λόγος ύπαρξης αυτών των μοτέρ.
Οι νόμοι και οι αγορές είναι αυτοί που υπαγορεύουν την ρωτα των εταιριών.
Παλιά στο τζαπαν φορολογουνταν με το μέτρο. Τότε ξήλωσαν τις ρεζέρβες απο την Τρίτη πόρτα