Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 136

Θέμα: 335 ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν πρεπει να δωσεις τοση διαφορα συμφωνα με τις τρεχουσες τιμες, οπως προαναφερθηκε πολυ σωστα...
    Επισης οικογενειαρχης μπορει αλλα το τουρμπο μπορει ο αλλος να το καταπονει πηγαινοντας το στο περιπτερο.
    Ενα τουρμπο δεν μπορεις να το πατησεις προτου ζεσταθει η τουρμπινα. Η οποια σε καμια περιπτωση δεν ειναι ετοιμη να στροφαρει επειδη ζεσταθηκε το μοτερ σου.
    Θελει να δινεις προοδευτικα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια η εξαγωγη και μετα να βυθισεις το γκαζι στο πατωμα. Εδω δε μετραν τοσο οι στροφες. Μπορει να πηγαινεις με 3000 και να του αλλαζεις τα φωτα χωρις να το καταλαβαινεις. Απο την αλλη μπορει να αλλαζεις ολη την ωρα 7000 και να το καταπονεις λιγοτερο αν δεν το εχεις τερμα φουσκωμενο. Το σκισιμο παει και με τη βυθιση του γκαζιου. Οχι μονο με το στροφαρισμα.
    Μετα απο τη διαδρομη πρεπει να δουλεψει τουλαχιστον 30 δευτερα(λεπτο μετα απο ξεκ@υλωμ@) ρελαντι χωρις να πειραξεις καθολου το πενταλ του γκαζιου και μετα να σβησεις(ναι ακομα και αν ειναι στοκ. Γιατι δε ζεστενονται οι τουρμπινες των στοκ? Αλλο που οι κατασκευαστες δεν το αναφερουν για να μη χανουν πελατες...). Περισσοτερο ευπροσδεκτο. Λιγοτερο= ρηγματα στο τουρμπο=αργα η γρηγορα θα ψαχνεις τα λαδια σου... Ασε που αποκτα ρηγματα και η πολλαπλη εξαγωγης και ακουγεται σα ματρακας ενω σε εξτριμ περιπτωσεις μπορει να σου ραγισει μεχρι και καπακι αν δε ζεσταθει και κρυωσει γλυκα...

    95.000 χλμ... Τι να πεις εδω? Αν με ρωτησεις μια Κ03πχ αντεχει πανω κατω 200.000χλμ. Μετα την αλλαζεις επειδη θες επιτελους εκεινη την Κ04 και δεν γινεται να περιμενεις αλλο να σκασει η Κ03.
    Αλλος θα σου πει οτι μια τουρμπινα βγαζει max 60.000χλμ...

    Οποτε βεβαιωσου οτι οι τουρμπινες του ειναι σε καλη κατασταση(εδω μιλαμε για δυο δλδ για περιπου 2.000-2500 με τοποθετηση? Τσεκαρεις για πιθανα ρηγματα στο καβουκι εξαγωγης και για μποσικα στον αξονα της φτερωτης) και οτι καταναλωνει τα αναμενομενα(απο αυτο και μονο μπορεις να βγαλεις ακρη για τα τουρμπο αλλα θα χρειαστουν τουλαχιστον 500χλμ με το αυτοκινητο για να καταλαβεις τι γινεται).

    Με 95.000χλμ μπορει μολις να εχει στρωσει απο τη μια και απο την αλλη να ειναι ετοιμο για αποσυρση ενα τουρμπατο...

    Για το μοτερ, σε μια αντιπροσωπεια μπορουν να σου κανουν συμπιεσομετρηση και μετρηση πιεσης λαδιου.

    Στους υπολοιπους τομεις οτι ισχυουν για καθε μτχ αυτοκινητο. Τα 95.000 χλμ γενικα δεν ειναι πολλα.

  2. The Following 9 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    bill_m3 (28-07-12), gant (29-07-12), GiannisRob (28-07-12), Kostas_1 (28-07-12), NikosE92 (28-07-12), Panos 316T (30-07-12), saulm3 (29-07-12), Skyline_IS (28-07-12), tokiko (29-07-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP