
Αρχικό μήνυμα απο
Stamatis
Μια ΕΤ4 θα χρειαστει ενα "μεγαλο" σερβις που περιλαμβανει ιμαντα, μπιλιες βαριατορ, καμπανα και σιγουρα μπουζι και τακακια εμπρος.
Ακομα και αν δεν τα ζητησει αμεσως, στα επομενα 5.000 θα τα χρειαστεις.
Αν υπολογισεις 400 ευρω παραπανω για την τιμη που θα την παρεις, εισαι οκ για τουλαχιστον 15.000 χιλιομετρα.
(δεν σημαινει οτι θα τα δωσεις - απλα αυτο το ποσο ζηταει στα 15.000 χλμ - η το ριχνεις μπαμ και κατω η πας συνεργειο αρκετα συχνα αντιστοιχα)
Η LX, θα ζητησει τα ιδια ακριβως και επιπλεον μπορει να πετυχεις -κακοδουλεμενο- μηχανακι που να θελει και συντηρηση παραπανω -οπως κυκλωμα φρενων, αξονα πισω τροχου και αμορτισερ (οχι ομως απαραιτητα)
Αν δεν σκεφτεσαι να πουλησεις συντομα οτι αγορασεις, παρε την ΕΤ και κρατα τη για τουλαχιστον 30.000 χλμ
(δεν προκειται να πουληθει ποτε αν την κρατησεις πανω απο 2 χρονια)
Αν δεν εισαι σιγουρος παρε ενα LX σε ουδετερο χρωμα, ριξε του βασικες αναγκες και βλεπεις.
Θα πουληθει σχεδον οσο το πηρες.
Θα αγοραζα μια ΕΤ4, τη φτηνοτερη που θα εβρισκα, και θα της εριχνα μαξιμουμ 350/400 ευρω για να γινει μηχανικα αψογη.
Η GTS μου, εχει 88.000 χιλιομετρα και εχω αλλαξει μια φορα κυλινδρο και πιστονι μαζι με μπιελα στροφαλο και ελατηρια στις βαλβιδες.
Σκοπευω να την κρατησω.
Εχει βγαλει τα λεφτα της 3 φορες μετα απο την "μεγαλη" συντηρηση που της εκανα.
Μου την επαιρναν ανταλλαγη 2.000 ευρω
Της εριξα 1.800 και διανυει τον 7ο χρονο της.
Αν παιρνεις μια βεσπα με το χερι στην καρδια και εισαι σιγουρος για αυτο που κανεις, παρε μια ΕΤ4 και φτιαχτην επιτοπου
Θα εχεις ενα τελειο μηχανακι για -το τονιζω- α υ σ τ η ρ α μικρες διαδρομες (40χλμ το πολυ)
Για παραπανω, ουτε η μια, ουτε η αλλη κανουν.
Θα πιανεσαι, δεν θα εισαι βολικα με δευτερο ατομο και στο τελος θα την αντιπαθησεις.
Αν δεν παρεις βεσπα, παρε ενα typhoon ολοκαινουργιο στα 1.700 ευρω.
Αυστηρα για ενα ατομο του υψους σου.
Αλλα θηριο κανονικο.