
Αρχικό μήνυμα απο
dark knight
χτες το βραδυ ε36 328 φιλου ανεβασε θερμοκρασια στο κοκκινο και πεταξε τα λαδια στο χωρο της μηχανης.ανοιγοντας το καπο εκτος απο τα λαδια επιασε τα κολαρα του ψυγειου και το ενα ηταν ζεστο και το αλλο κρυο.ανοιγοντας το ψυγειο νερου (το ειχε αλλαξει με καινουργιο 2 χρονια πριν) ειχε λιγο λαδι μεσα.το περιεργο ειναι οτι το λαδι το ειχε δει και παλιοτερα σε μικρη αναλογια.το αυτοκινητο ειναι ακινητοποιημενο και περιμενει την οδικη για το συνεργειο.φοβαμαι οτι ο κινητηρας εχει τελειωσει και οτι μαλλον η αντλια νερου το προκαλεσε αυτο.τι λετε?
Ας τα παρουμε απ'την αρχη:
1ον) το οτι τα κολαρα ηταν ετσι σημαινει οτι ο θερμοστατης ηταν κλειστος,γι'αυτο και το μοτερ ανεβασε θερμοκρασια...Και να δουλευε η αντλια νερου παλι το ιδιο θα'ταν
2ον) το οτι ανεβηκε η θερμοκρασια μεχρι που του'σκασε τα λαδια σημαινει οτι ο φιλος σου οδηγουσε ωωωωωωρα ετσι!
3ον)Το γεγονος οτι το ψυγειο ειχε λιγο λαδι μεσα δεν εχει σχεση με τα παραπανω γεγονοτα αλλα δειχνει ενα πολυ σοβαρο πιθανο προβλημα,συνηθες στα 328...Περαν της φλαντζας...
Ερωτηση λοιπον...τα λαδια απο που βγηκαν οταν ''εσκασε'' το μοτερ???Απ'την φλαντζα ή απ'το δεικτη λαδιου?Το πρωτο ειναι αυτονοητο(αν εκαψε φλαντζα) αλλα το 2ο δειχνει απωλεια συμπιεσης και βλαβη στα σωθικα του μοτερ...
Επισης ελπιζω να'χε φθορα η φλαντζα απο πριν και να του περναγε τα νερα στα λαδια και τωρα να την αποτελειωσε χωρις περαιτερω προβληματα....Γιατι η συνηθισμενη βλαβη στον αλουμινενιο κορμο των 328,ειναι ρηγματα στα λουκια ψυξης,που προκαλουν ακριβως αυτο που επαθε ο φιλος σου....Αν το μοτερ ρεταριζε πριν γινει το κακο ή τωρα,τοτε το'κλαψε...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....