Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 39 από 39

Θέμα: TURBO BMW E36 1.8IS

  1. #31
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλα να αναφερω οτι εγω ειχα αγορασει τουρμπισμενο μ43 ετοιμο με κιτ καρρα και δεν σας κρυβω οτι γελαγα οταν το συνηθησα και με την αποδοση και με την ποιοτητα του κιτ, και ποτε δεν πειστηκα οτι και καλα φορουσα προγραμμα..
    Λεσ να μη είχε κ καθόλου πρόγραμμα;

  2. #32
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λεσ να μη είχε κ καθόλου πρόγραμμα;
    Πολυ φοβαμαι , με καθε επιφυλαξη ..., οτι σε ενα εγκεφαλο DME 1.7.2 σαν αυτο που ειχα ,δεν .......

  3. The Following 3 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Kostas_1 (04-07-12), Panos 316T (04-07-12), ziaba (04-07-12)

  4. #33
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να σας πω και μια ιστορια με θεμα τα προγραμματα που κανει το παρον θρεντ λιγο πιο πικαντικο.
    Ειμαι στο ετος ιουνιος 1999 και εχω στη κατοχη μου το daihatsu charade gtti.
    Εχω κανει τα μερεμετια στον κινητηρα σε ενα συνεργειο στην αργυρουπολη (εξατμιση, καινουρια μεταλα στροφαλου, φιλτρα ,ανοιγμενη τουρμπινα κλπ) και κανω ερευνα αγορας για προγραμμα και καταληγω αναμεσα σε πολλους υποψηφιους στην Pow......s, ΓΙΑ 185000ΔΡΧ. Πραγματι μετα το προγραμμα το αμαξι ξυριζε σε πιεση 1.35 σε σχεση με το 0.9 που δουλευα χωρις.Ερχομαι στο συνεργειο το δοκιμαζει ο μηχανικος μου ,μενει αφωνος.Ελα μου ντε που ο μηχανικος μου συνεργαζοταν εκεινη την εποχη με το λεπτο αδυνατο φοιτητη που ειναι γνωστος και τρανος σημερα ως προγραμματιστης και φιλος και γνωστος μου τοτε.Στην συζητηση μου λεει.Ζώη, το charade ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΓΕ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΤΟΥ απο τη σιγουρια. ΤΟ μονο που κανουμε ειναι να βαζουμε μια διοδο για να ανεβαζει παραπανω πιεση....Τρεχω σπιτι βγαζω τον εγκεφαλο τον ανοιγω και βλεπω στο δηθεν ολοκληρωμενο επανω αυτοκολητο χαρτι pow...s reprogramm.Λετε να πληρωσα το χαρτι 185000δρχ.......??

    Tα συμπερασματα δικα σας...

  5. The Following 4 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    ///Maniac (03-09-21), BILL007 (04-11-14), Panos 316T (04-07-12), ziaba (04-07-12)

  6. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ασε, ολοι την εχουμε πατησει κατα καιρους.

    Και γω στο τσακ την ειχα γλυτωσει τοτε με το 46μου που ηθελαν 7000 ευρω για ψευτοτουρμπισμα του Μ43....

  7. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    Panos 316T (04-07-12)

  8. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ετσι οπως τα λεει το καραφλο αγορι ειναι τα πραγματα.

    Με τα 185000 δρχ που εδωσε τοτε , τοσο του πηγε τωρα η καρουτα που ειναι φουλ περιφερειακα με 4πεταλουδο και νερα!

    Ετσι δεν ειναι Ζωη;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  9. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Kostas_1 (04-07-12)

  10. #36
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι οπως τα λεει το καραφλο αγορι ειναι τα πραγματα.

    Με τα 185000 δρχ που εδωσε τοτε , τοσο του πηγε τωρα η καρουτα που ειναι φουλ περιφερειακα με 4πεταλουδο και νερα!

    Ετσι δεν ειναι Ζωη;


    Oh Yes

  11. The Following 3 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Kostas_1 (04-07-12), Panos 316T (04-07-12), Stunt Mike (04-07-12)

  12. #37
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    1) Ελα να σου δωσω ενα λουκανικο με ανταπτορα για τουρμπινα IHI για ενα πενηνταρικο ,M43 το δικο μου
    2) Ρουλεμαν τουρμπινα VF23 απο 22b ,ειχα δωσει 330ευρω με μεταφορικα απο αμερικη με 1200μιλια πανω της, η κινεζικη που φοραω και δουλευει 1.5 κοστιζει 180 ευρω καινουρια
    3) Ιντερκουλερ απο diesel bmw , ελα να στο χαρισω
    4) ρυθμιστης πιεσης βενζινης 30ευρω με μπαρομετρο
    5) ρακορ λαδιου τουρμπινας 30ευρω, σπυρου πατση
    6) φλαντζα μαμα elring πρωτου ρεκτιφιε 48ευρω για μειωση συμπιεσης αν και δεν θεωρω τρομερα απαραιτητη την μειωση συμπιεσης για πιεση των 0.7 μπαρ ιδιαιτερα αν βαζεις και καλο καυσιμο.
    7) θελεις λιγο μεγαλυτερα μπεκ αντε να τα παντρεψεις με λιγο μεγαλυτερο flow meter καν 40αρι ευρα, οποτε να υπαρχει γραμμικοτητα στις πολλες και λιγες βενζινες.
    8) down pipe? στο σκριβανο ειχα δωσει 250 ευρω το 2005.Τωρα τα πραγματα κοστιζουν πολυ πιο χαμηλα.
    9) Σωληνωσεις, αντε κανα 150αρι.Πολλα κιτ με ετοιμους σωληνες και κολαρα υπαρχουν στο ebay.Μην ακουω για κιτ ιντερκοολερ των 1000ευρω στους εδω εξατμισαδες...
    Α ! και ενα wideband 160ευρω να ξερεις σε ποιες βενζινες δουλευει το εργαλειο.
    Θελει ενα καλο σφιξιμο η κεφαλη.
    Τωρα εαν θελει το ''λεγομενο'' προγραμμα ή οχι ,δεν γνωριζω.Απλα να αναφερω οτι εγω ειχα αγορασει τουρμπισμενο μ43 ετοιμο με κιτ καρρα και δεν σας κρυβω οτι γελαγα οταν το συνηθησα και με την αποδοση και με την ποιοτητα του κιτ, και ποτε δεν πειστηκα οτι και καλα φορουσα προγραμμα.Εκτοτε ειμαι αγραφος και τα ξερω ολα απο πρωτο χερι.
    Για αυτους του λογους δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω τουρμπισμα πανω απο 2000ευρω,και βαζω 2000 για να παρει και κανενα 500αρικο αυτος που θα τα βαλει.
    Βεβαια αν το φορτωνεις το αμαξι αδειαζεις και την τσεπη αλλα μιλαμε για ψευτουρμπισμα.
    Ευχαριστω ταπεινα.
    Ρε αγορι τρελο,αυτο το τουρμπισμα που αναφερεις μου θυμιζει την δουλεια που εκανε η εδω αντιπροσωπεια στα Hyundai S145!
    Για τα δικα μου δεδομενα,αυτο δεν θεωρειται τουρμπισμα,αλλα κοροιδευω τον εαυτο μου οτι πηρα δυναμη και τ'αμαξι κανει τσουφ εξω απ'τις καφετεριες!Καλυτερα να κρατησει τα 2000 ευρω+ και να παρει ενα αλλο μοτερ που θα δουλευει παντα....Σεβαστη ομως η αποψη γι'αυτο και το αποκαλειτε ψευδοτουρμπισμα..
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Panos 316T (04-07-12)

  14. #38
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε αγορι τρελο,αυτο το τουρμπισμα που αναφερεις μου θυμιζει την δουλεια που εκανε η εδω αντιπροσωπεια στα Hyundai S145!
    Για τα δικα μου δεδομενα,αυτο δεν θεωρειται τουρμπισμα,αλλα κοροιδευω τον εαυτο μου οτι πηρα δυναμη και τ'αμαξι κανει τσουφ εξω απ'τις καφετεριες!Καλυτερα να κρατησει τα 2000 ευρω+ και να παρει ενα αλλο μοτερ που θα δουλευει παντα....Σεβαστη ομως η αποψη γι'αυτο και το αποκαλειτε ψευδοτουρμπισμα..
    Με συγχωρεις ρε Μικε αλλα αν καταλαβες καλα Τα 4500ευρω που επαιρνε καποτε ο Μr Αργος και θεωρειτο ο τρανος μαστορας ειναι αυτα που φοραγε οταν αγορασα το αυτοκινητο μου και περιγραφω πιο πανω και τα θεωρω απιστευτα πολλα λεφτα.Με αυτα και αυτα ομως θεοποιηθηκαν καποιοι για τα οποια εσυ κοροιδευεις - κοροιδευουμε τωρα.ΚΑΙ ναι αυτο ΕΙΝΑΙ τουρμπισμα ,δεν ειναι μονο για τσαφ τσουφ οπως ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙς ,αφου εδινε 167αλογα στα 1600αρια ΚΑΙ αξιοπιστια και δεν βρισκω καμια διαφορα απο το καθε αναλογο hyundai.Απλα εξελιχθηκαν τα πραγματα και μας φαινονται αστεια πια. Κατα τη γνωμη μου δεν πρεπει να δινονται πανω απο 2000 για τετοιες βελτιωσεις αλλα να λεμε και την αληθεια δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας παρα μονο την τσεπη μας οταν μας ζητουν 4000 χιλιαρικα.

  15. The Following 4 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    BILL007 (04-11-14), dark knight (25-08-15), Kostas_1 (04-07-12), Panos 316T (04-07-12)

  16. #39
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με συγχωρεις ρε Μικε αλλα αν καταλαβες καλα Τα 4500ευρω που επαιρνε καποτε ο Μr Αργος και θεωρειτο ο τρανος μαστορας ειναι αυτα που φοραγε οταν αγορασα το αυτοκινητο μου και περιγραφω πιο πανω και τα θεωρω απιστευτα πολλα λεφτα.Με αυτα και αυτα ομως θεοποιηθηκαν καποιοι για τα οποια εσυ κοροιδευεις - κοροιδευουμε τωρα.ΚΑΙ ναι αυτο ΕΙΝΑΙ τουρμπισμα ,δεν ειναι μονο για τσαφ τσουφ οπως ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙς ,αφου εδινε 167αλογα στα 1600αρια ΚΑΙ αξιοπιστια και δεν βρισκω καμια διαφορα απο το καθε αναλογο hyundai.Απλα εξελιχθηκαν τα πραγματα και μας φαινονται αστεια πια. Κατα τη γνωμη μου δεν πρεπει να δινονται πανω απο 2000 για τετοιες βελτιωσεις αλλα να λεμε και την αληθεια δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας παρα μονο την τσεπη μας οταν μας ζητουν 4000 χιλιαρικα.
    Ζώη συμφωνουμε απολυτα σ'αυτο,κοροιδια το θεωρω κι εγω κι εννοειται οτι μ'αυτα τα χρηματα χτισανε σπιτια και μαγαζια τετοιοι μαστορες...Κι εννοειται οτι πανω απο 2000 ευρω για τετοιες δουλειες ειναι για κοροιδα...Απλως εγω ειμαι της πεποιθησης οτι αν ειναι να κανεις μια δουλεια,καν'την οπως πρεπει,οποτε για μενα τετοιο ψευτοτουρμπισμα,απλως δεν υφισταται....Γι'αυτο και τοτε το'κανα 328 παρα να τουρμπιζα κανα 318is για 200hp...
    Υ.γ τα Hyundai S145 καθε αλλο παρα αξιοπιστα ηταν παρα την εξωφρενικη πιεση του 0.28bar ct!!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Kostas_1 (04-07-12), Panos 316T (04-07-12)

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP