Και σκέψου ειναι η δεύτερη αντιπροσωπεία που πάω. Έιναι το ωραιο after sales της BMW. Premium μάρκα και τα λουλούδια του μπαξε...
Και σκέψου ειναι η δεύτερη αντιπροσωπεία που πάω. Έιναι το ωραιο after sales της BMW. Premium μάρκα και τα λουλούδια του μπαξε...
Vassilis ///M (03-07-12)
Να αναφέρω κάτι εδώ.
Μερικές φορές απαιτούνται ειδικά εργαλεία που ούτε αντιπροσωπείες Αθήνας και Θεσσαλονικής δεν έχουν, μιας και δεν θα κάνουν απόσβεση σχεδόν ποτέ.
Ένα μηχάνημα ρύθμισης του vanos μπορεί να στοιχίζει 3-4χιλ. ευρώ (πρέπει να πληρωθούν στην BMW) και ίσως η αντιπροσωπεία να το χρησιμοποιήσει μία φορά στα 5 χρόνια.
Ανάκληση για τα κουζινέτα θέλεις να κάνεις έτσι δεν είναι ?
Πως πήρες αυτοκίνητο χωρίς να έχει κάνει ανάκληση ?
Λογικά είναι πριν του 2003 οπότε μιλάμε για 9+ χρόνια.
Είδα έχεις 2005. Και πάλι μιλάμε για 7 χρόνια...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexk : 03-07-12 στις 22:31
Stathis (03-07-12)
Δεν είχα ιδέα περί ανάκλησης και γενικά για όλα τα σημεία που πονάει το 46ρι Μ3...
Όταν το πήρα έκανα του σύνηθες ελέγχους που κάνεις σε ένα μεταχειρισμένο και αυτοί σε λίγο λιγότερο βαθμό μιας και το αμάξι δεν γινόταν να φύγει από εκεί που ήταν. Έφερα μηχανικό και το είδε, για να καταλάβεις.
Το θετικό είναι ότι πέρα από αυτήν την ανάκληση και έναν βαμμένο πίσω προφυλακτήρα (που φρόντισε ένας γείτονας να θέλει πάλι...) δεν έχει/μου έχει βγάλει κάτι άλλο.
alexk (06-07-12)