Κατά την άποψή μου, οι Μ3 είναι από τη φύση τους σπορ αυτοκίνητα, που προσφέρουν καθαρόαιμη αίσθηση και αδρεναλίνη, επιδόσεις σε πίστα, αλλά δεν είναι φτιαγμένα για κόντρες. Από εκεί και πέρα, ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει στο αμάξι του και να το χρησιμοποιεί για όποιον σκοπό θέλει (κόντρες, ταξίδια, πίστα κοκ), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έτσι δεν αλλοιώνεται και ο χαρακτήρας του. Αυτό φαντάζομαι ότι εννοεί παρά φύσιν ο bomer και πιστεύω ότι έχει δίκιο, χωρίς να σημαίνει βέβαια ότι είναι και κατακριτέο. Και ferrari θα μπορεί να τουρμπιστεί αν πέσει πολλή έρευνα και χρήμα, αλλά μετά θα πάψει να είναι μια πραγματική ferrari. Το ίδιο πιστεύω ότι ισχύει και με τα Μ, ίσως βέβαια σε μικρότερο βαθμό, αφού δε μιλάμε για τόσο μοναδικά αυτοκίνητα. Από εκεί και πέρα, αν κάποιος θέλει να κάνει κόντρες με Μ3 και έχει υπόψιν του το ρίσκο και τις επικείμενες φθορές, καλά κάνει και την τουρμπίζει, αν και υπάρχουν πιο κατάλληλα αυτοκίνητα (εξ Ιαπωνίας κυρίως) για τέτοια χρήση.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 25-02-10 στις 15:49
the more people agree with me
the more I think I'm wrong