η εθνικη ειναι καθαρα θεμα αμαξιου...και οχι τοσο οδηγου κατα την γνωμη μου..
πχ..οταν ειχα το audi a3..το συνηθες ηταν 160-180 (πολυ πριν γεμισει ο τοπος καμερες)...και μεχρι 220..οπου εκει το αμαξι αρχιζε να γινεται λιγο ασταθες..και εχανε την πλακα του το πραγμα..να σημειωθει βεβαια οτι το αμαξι το ειχα καποια χρονια και περα απο το γεγονος οτι το ηξερα ηταν και καλοστημενο (απο εμενα..)
με το golf 3 παλι που ειχα καποτε..αυτα τα χιλιομετρα ηταν διαστημικα...καθως ηταν 60 αλογα το ταλαιπωρο...και παλι τα 160 τα διατηρουσε με σχετικη ευκολια...αλλα δεν ηταν και για πολυ παραπανω....ιδιως στις στροφες...καθως φοραγε κατι βουλγαρικα bilstein μαυρα...
τωρα με το m3..που ακομα το μαθαινω σημειωτεον..πανω κατω το παω οπως το α3..δηλαδη 180 σταθερα..που το αμαξι παει αζοριστα και δεν σε κουραζει κιολας..αν και με τοσες καμερες πλεον δεν ξερεις που να πρωτο αφησεις και που να πατησεις..εχει χασει και λιγο την πλακα του..το πραγμα..
υγ..καποια μερα θα μου την βιδωσει και θα τρεχω χωρις πινακιδες....γιατι εχει καταντησει λιγο κουραστικο...