Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: ΜΕ ΠΟΣΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ???

Ψήφισαν
139. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • οδηγείτε πάντα σύμφωνα με τον κοκ ;

    3 2,16%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 80-120 ;

    20 14,39%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 120-160 ;

    89 64,03%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 160-200 ;

    10 7,19%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 200 και άνω ;

    7 5,04%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 80-200 ;

    9 6,47%
  • οδηγείτε με ένα αβγό ανάμεσα στη σόλα και στο πεντάλ γκαζιού ;

    1 0,72%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 117

Θέμα: ΜΕ ΠΟΣΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    120-160. Συνήθως 145-150. Βγάζεις χιλιόμετρα γρήγορα, σχετικά οικονομικα, δεν τρομαζεις επιβάτες και πάνω απολα δε κινδυνευεις να χάσεις το δίπλωμα σου..

  2. The Following 5 Users Say Thank You to arci For This Useful Post:

    Kostas_1 (28-06-12), Panos 316T (28-06-12), S8N (28-06-12), Samaro (30-06-12), Snoo (28-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενδιαφέρον θέμα!
    Πάντως, επειδή το θέμα αναφέρεται σε μ.ω.τ. ταξιδιού, πιστεύω ότι πριν απαντήσουμε, πρέπει να σκεφτούμε ότι είναι άλλο πράμα η μ.ω.τ. ενός ταξιδιού και άλλο οι ταχύτητες που βλέπουμε στο ταχύμετρο.
    Μία μ.ω.τ. ταξιδιού της τάξης π.χ. των 120 km θεωρώ ότι είναι αρκετά υψηλή (μηδενίστε το OBC πριν από ένα ταξίδι και θα διαπιστώσετε ότι για να διατηρήσετε αυτή τη μ.ω.τ., πρέπει να πηγαίνετε στα ανοιχτά κομμάτια συνέχεια με τουλάχιστον 150-160 km, ώστε να ισοσκελίσετε τη μειωμένη ταχύτητα σε κομμάτια στενά ή με κίνηση).
    Π.χ. για να πάω στα Τζουμέρκα (450 km) θέλω χοντρικά 5 ώρες (450 : 5 = 90 km/h μ.ω.τ.). Για να πιάσω αυτή τη (φαινομενικά χαμηλή) μ.ω.τ., κινούμαι (όσο μπορώ σταθερά) με ταχύτητες 140-180 Αθήνα-Κόρινθο, 110-140 Κόρινθο - Ρίο, 80-110 Αντίρριο-Άρτα (εντάξει, τελικιάζω, για το γαμώτο, και στο κομμάτι έξω από το Αγρίνιο ) και 30-70 στο στενό και ορεινό στροφιλίκι μέχρι το χωριό μου.
    Πάντως, σε ανοιχτό δρόμο και όταν είμαι σε mood ταξιδιού, κινούμαι στην κλίμακα 120-160, με ορισμένα προς τα πάνω ξεσπάσματα, σε κομμάτια που με παίρνει και όταν έχω όρεξη, χωρίς αυτό να σημαίνει, σύμφωνα με όσα ανέφερα παραπάνω,ότι και η μ.ω.τ. είναι
    Πιστεύω ότι, ανεξαρτήτως του αν πηγαίνεις αργά ή γρήγορα, το παν σε ένα ταξίδι είναι να κρατάς έναν σταθερό ρυθμό, ώστε να μην κουράζεις αυτοκίνητο και επιβάτες.
    Μόνο έτσι επιτυγχάνεις ικανοποιητικές μ.ω.τ. και καταπίνεις χιλιόμετρα σχετικά γρήγορα.

    Επίσης στο ταξίδι μου τη σπάνε οι στάσεις. Προτιμώ ένα ταξίδι express, παρά στάσεις κάθε τρεις και λίγο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ε91 : 28-06-12 στις 15:23

  4. The Following 4 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    katsaraios (29-06-12), Nick bmwlover (28-06-12), Panos 316T (28-06-12), Ptboul (29-06-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.735
    Thanked
    17914
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενδιαφέρον θέμα!
    Πάντως, επειδή το θέμα αναφέρεται σε μ.ω.τ. ταξιδιού, πιστεύω ότι πριν απαντήσουμε, πρέπει να σκεφτούμε ότι είναι άλλο πράμα η μ.ω.τ. ενός ταξιδιού και άλλο οι ταχύτητες που βλέπουμε στο ταχύμετρο.
    Μία μ.ω.τ. ταξιδιού της τάξης π.χ. των 120 km θεωρώ ότι είναι αρκετά υψηλή (μηδενίστε το OBC πριν από ένα ταξίδι και θα διαπιστώσετε ότι για να διατηρήσετε αυτή τη μ.ω.τ., πρέπει να πηγαίνετε στα ανοιχτά κομμάτια συνέχεια με τουλάχιστον 150-160 km, ώστε να ισοσκελίσετε τη μειωμένη ταχύτητα σε κομμάτια στενά ή με κίνηση).
    Π.χ. για να πάω στα Τζουμέρκα (450 km) θέλω χοντρικά 5 ώρες (450 : 5 = 90 km/h μ.ω.τ.). Για να πιάσω αυτή τη (φαινομενικά χαμηλή) μ.ω.τ., κινούμαι (όσο μπορώ σταθερά) με ταχύτητες 140-180 Αθήνα-Κόρινθο, 110-140 Κόρινθο - Ρίο, 80-110 Αντίρριο-Άρτα (εντάξει, τελικιάζω, για το γαμώτο, και στο κομμάτι έξω από το Αγρίνιο ) και 30-70 στο στενό και ορεινό στροφιλίκι μέχρι το χωριό μου.
    Πάντως, σε ανοιχτό δρόμο και όταν είμαι σε mood ταξιδιού, κινούμαι στην κλίμακα 120-160, με ορισμένα προς τα πάνω ξεσπάσματα, σε κομμάτια που με παίρνει και όταν έχω όρεξη, χωρίς αυτό να σημαίνει, σύμφωνα με όσα ανέφερα παραπάνω,ότι και η μ.ω.τ. είναι
    Πιστεύω ότι, ανεξαρτήτως του αν πηγαίνεις αργά ή γρήγορα, το παν σε ένα ταξίδι είναι να κρατάς έναν σταθερό ρυθμό, ώστε να μην κουράζεις αυτοκίνητο και επιβάτες.
    Μόνο έτσι επιτυγχάνεις ικανοποιητικές μ.ω.τ. και καταπίνεις χιλιόμετρα σχετικά γρήγορα.

    Επίσης στο ταξίδι μου τη σπάνε οι στάσεις. Προτιμώ ένα ταξίδι express, παρά στάσεις κάθε τρεις και λίγο.
    πολύ σωστά.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP