Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: **SOS** bmw z3!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειδα λιγο απο το θεμα και περιμενα αλλη τοποθετηση τουλαχιστον απο
    κατοχους Ζ3..Το λεω αυτο για τον απλο λογο οτι θα επρεπε η εχοντες να ξερεται οτι η συντηρηση του ζ3 κυμαινεται στα επιπεδα πλεον απο fiat punto χιλιαρακι.Κυριολεκτο!Εχω κολλητο οπου εχει μχ5 και πραγματικα κολησε με το τουτου,ειχε το 1.6 και πειρε το 1.8 με τα 148αλογατα,σκυλια και τα δυο του βγηκαν γιατι ειναι καυτης,αλλα!!!!!
    Μετα τα 160χιλ και τα δυο μχ5 παρακαλουν τον υψιστο να παρουν λιγακι απο το πατημα των bmw..Εαν εισαι πανω απο 1.85 πραγματικα το μχ5 σου ριχνει πορτα!Εγω την ζετα την εχω δωσει σε κολλητο 1.97 και το οδηγησε το γ@μ@μεν@.
    Ανταλακτικα δεν υπαρχει παιδια συγκριση μ42 μ43 μ44 μαζι με τοποθετηση και ενα σερβης καλο του κυνητηρα 1000ευρακια κομπλε!το μχ5 μονο το ψυγειο του που εψαχνε ο κολλητος για να αλλαξει εκανε 280ευρο..Εγω προσφατα παραγγειλα καινουργιο 105ευρο γνησιοτατο!!!
    Τι να πρωτο θυμηθω,οπου ζεματαει απο τις θερμοκρασιες το καλοκαιρι απο την πλευρα του συνοδηγου απο την πλευρα του λεβιε ταχυτητων...
    Εαν το ζ3 εχει τριγμους στο εσωτερικο του το μχ5 πασχει απο παρκισον απο την πρωτη 5ετια του...
    Στο ζ3 μπαινουν ολα απο ε36,παρα πολλα ε46.Ας αναλογιστουμε το μεγεθος απο ανταλακτικα τρακαρισμενων κλπ...
    Συγνωμη και για το δικο μου off topic αλλα μην ακουμε και οτι να ναι.
    Εαν λεγαμε στο θεμα για ζ4 ναι τα σερβις ακομα πονανε σε σχεση με το μχ5..

  2. The Following 2 Users Say Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    clubman (28-06-12), Panos 316T (28-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP