Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι μπαταρια προτεινετε να βαλω ;;;

Ψήφισαν
15. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Εργοστασιακη

    7 46,67%
  • Aftermarket

    8 53,33%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Αλλαγη μπαταριας σε Ζ4 Ε89

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημέρα στην παρέα!

    Η μπαταρία τοποθετήθηκε με επιτυχία και έγινε ο τεχνικός έλεγχος σε παλιά και καινουρια για να διαπιστωθεί η κατάσταση τους! Με την καινουρια όλα μια χαρα όπως ήταν αναμενόμενο εξάλλου,η παλιά όμως δούλευε με μόλις 189Α εκκίνησης! Ένας Θεός ξέρει πως έπαιρνε μπροστά το αυτοκίνητο...

    Δυστυχώς,παρόλη την αλλαγή της μπαταρίας το πρόβλημα της εκκίνησης του κινητήρα όταν είναι το αυτοκίνητο στάσιμο για πάνω απο 12-14 ώρες και έχει παγώσει αρκετά,εξακολουθεί να υπάρχει,αν και ωφειλω να παραδεχτω σε μικρότερο βαθμό απο ότι πριν την αντικατάσταση της μπαταρίας...

    Γνωρίζοντας απο γνωστούς και φίλους μέσα και έξω απο το φόρουμ πλέον 2 πιθανές αιτίες μου έρχονται στο μυαλό... Είτε ότι πρόκειται για πολλαπλασιαστες,είτε για τρομπα βενζίνης!

    Σας έρχεται κάτι άλλο στο μυαλο ;;;

    Υ.Γ : Να σημειωσω πως έχω αλλάξει μπουζί πριν απο 3000km οπότε θέλω να το αποκλεισω ως πιθανή αιτία βλάβης!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. #2
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα στην παρέα!

    Η μπαταρία τοποθετήθηκε με επιτυχία και έγινε ο τεχνικός έλεγχος σε παλιά και καινουρια για να διαπιστωθεί η κατάσταση τους! Με την καινουρια όλα μια χαρα όπως ήταν αναμενόμενο εξάλλου,η παλιά όμως δούλευε με μόλις 189Α εκκίνησης! Ένας Θεός ξέρει πως έπαιρνε μπροστά το αυτοκίνητο...

    Δυστυχώς,παρόλη την αλλαγή της μπαταρίας το πρόβλημα της εκκίνησης του κινητήρα όταν είναι το αυτοκίνητο στάσιμο για πάνω απο 12-14 ώρες και έχει παγώσει αρκετά,εξακολουθεί να υπάρχει,αν και ωφειλω να παραδεχτω σε μικρότερο βαθμό απο ότι πριν την αντικατάσταση της μπαταρίας...

    Γνωρίζοντας απο γνωστούς και φίλους μέσα και έξω απο το φόρουμ πλέον 2 πιθανές αιτίες μου έρχονται στο μυαλό... Είτε ότι πρόκειται για πολλαπλασιαστες,είτε για τρομπα βενζίνης!

    Σας έρχεται κάτι άλλο στο μυαλο ;;;

    Υ.Γ : Να σημειωσω πως έχω αλλάξει μπουζί πριν απο 3000km οπότε θέλω να το αποκλεισω ως πιθανή αιτία βλάβης!
    εμένα έρχεται στ μυαλό ο δύναμος σου τα παίξε ή μαμά μπαταρία σε 3 χρόνια με τ καινούρια πάλι έχεις πρόβλημα.... πήγαινε κ καντον μια μέτρηση εάν δε το χεις κάνει ήδη να δεις εάν δουλευει σωστά

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμένα έρχεται στ μυαλό ο δύναμος σου τα παίξε ή μαμά μπαταρία σε 3 χρόνια με τ καινούρια πάλι έχεις πρόβλημα.... πήγαινε κ καντον μια μέτρηση εάν δε το χεις κάνει ήδη να δεις εάν δουλευει σωστά
    Αν είχε πρόβλημα ο δυναμος , τώρα θα είχε ήδη γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρα το καντραν του!

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP