Σελίδα 8 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 103

Θέμα: ΑΓΟΡΑ Μ5 Ε34

  1. #71
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν εχει να λεει ρε φιλε. Το 34 σου σε σχεση με το 46 σου ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ.
    Its not all about money. To 34 σου ειχε παρουσια το αυτοκινητο. SIMPLE AS THAT!!!

    Indeed. Και πολύ δεμένο αμάξι.


    Αλλά και το 46Μ με τα φουσκώματα ήταν αλλού στην εποχή του. Άσχετα αν το συνηθίσαμε. Όταν πρωτο-παρουσιάστηκε είχα χάσει τον ύπνο μου.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    pilot (21-06-12), Ptboul (21-06-12)

  3. #72
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GIANNHS M Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδη δεν κατεχω κ πολλα μου εξηγεις γιατι το μακρυα επειδη φοραει προγραμμα ? ? ? ? ?κ σιγουρα ενα 3.8 θα ητανε καλυτερο αλλα ποσο διαφορα εχουν στην πραξη?γιατι στα νουμερα ακουγεται λιγη.
    Προγραμμα σημαινει ανεβασμενος κοφτης στροφων (εκτος και αν εχει προγραμμα για καταργηση κοφτη τελικης που ειχα και γω).
    Στην περιπτωση των 3.6 και 3.8 τα περισσοτερα που ειχαν προγραμμα ειχαν βαρεσει στροφαλο κατι που σιγουρα δε θελεις να παθεις. (ο στροφαλος αυτου του μοτερ ειναι σα πλοιου).
    Το 3.8 εχει αποδειχθει και ποιο αξιοπιστο σα μοτερ συν της αλλης.
    Οι διαφορες στο δρομο δεν ειναι μικρες παντως.
    Το 3.6 τρωει γερο τσαι απ το 3.8 . Ακομα και με προγραμμα - εξατμιση ηταν αρκετα πιο αργο.
    Το αυτοκινητο αν συντηρειται σωστα ειναι πραγματικο σκυλι. Μπορεις να το σκιζεις χωρις κανενα προβλημα. Αν ομως εισαι της κοντρας απο σταματημενος τοτε το πληρωνεις με αρκετες ζημιες.

  4. The Following 8 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    5555 (21-06-12), alexk (21-06-12), BILL007 (21-06-12), m-power_01 (21-06-12), Panos 316T (21-06-12), Ptboul (21-06-12), Stathis (21-06-12), TSAF (21-06-12)

  5. #73
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ομως εισαι της κοντρας απο σταματημενος τοτε το πληρωνεις με αρκετες ζημιες.
    αυτο για ποιο λογο???

  6. #74
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Τι για ποιο λόγο,τα πήρες όλα στο χέρι...λογικο ειναι

  7. #75
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο για ποιο λογο???
    Ειναι ενα αυτοκινητο πολυ ανετο, τετραθεσιο, αρκετα βαρυ, με 38κιλα ροπης στις 1,800 στροφες, ιδανικο για γρηγορη οδηγηση σε ανοιχτες καμπες και ωραιους επαρχιακους δρομους....σιγουρα δε φτιαχτηκε για να κανει φαναρι - φαναρι με σαξοραλλα στην παραλιακη καθε βραδυ .
    Χαλαει δισκο πλατω για πλακα, κοπαναει και κοβει εξατμιση σε καποια σημεια,
    ταλαιπωρει ημιαξονια, παιρνεις στο χερι μεσαια τριβη, συνεμπλοκ διαφορικου και συνδεσμο σασμαν αξονα και καποια στιγμη θα μεινεις και απο τριτη ταχυτητα γιατι εκει υπηρχε ενα κατασκευαστικο προβλημα και κοπανουσε σε ολα τα αυτοκινητα (μιλαμε για 5αρι σασμαν).

  8. The Following 7 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (21-06-12), Kostas_1 (21-06-12), Monsta (21-06-12), Panos 316T (21-06-12), Ptboul (21-06-12), Stathis (21-06-12), TSAF (21-06-12)

  9. #76
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όταν το είχα βάλει μπρος τη πρώτη φορά και είχα πατήσει 2-3 ξερογκαζιές, είχα πάθει το πρώτο σοκ. Αυτός ο S38B38 έπρεπε να γίνει δικός μου.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    StratosZ4 (21-06-12), VanVIC (21-06-12)

  11. #77
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.557
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το ιδιο επαθα με το 3,6.ηταν γνωστου μου.το ε34Μ5 ηταν απο τα σπορ αυτοκινητα παλαιας σχολης που εχουν εκλειψει εδω και πολα χρονια πλεον

  12. #78
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    - Ο Κόμης Δράκουλας -

  13. #79
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kωστα παρε τηλεφωνο τον τυπου που πουλησες την 34αρα σου και αμα και εφοσον ειναι οπως ητανε, δωσε το 46αρι και παρτο πισω ΤΩΡΑ!!!!
    ΑΜΑΞΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ, ΑΡΡΩΣΤΗΣΑ!!!!
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 21-06-12 στις 16:05
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  14. #80
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν εχει να λεει ρε φιλε. Το 34 σου σε σχεση με το 46 σου ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ.
    Its not all about money. To 34 σου ειχε παρουσια το αυτοκινητο. SIMPLE AS THAT!!!
    Δεν νομίζω ότι το Ε46 Μ3 είναι υποδιέστερο πουθενά.
    Και αυτό μια χαρά σπορ αυτοκίνητο είναι και γνήσιο Μ αυτοκίνητο.
    Νομίζω διαλέγει κανείς Ε46 Μ3 οποιαδήποτε ώρα και ημέρα, σε σύγκριση με Μ5 Ε34.

    Καλό αυτοκίνητο το Μ5 Ε34 κατά τα άλλα και με πολύ ωραίο κινητήρα.
    Ο S54 είναι καλύτερος παντού όμως

  15. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    EVERGET (22-06-12), Stathis (21-06-12)

Σελίδα 8 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP