Το πρώτο που έβαλες και μόνο που λέει 3,6 lt και προγραμμα σημαίνει μακρυά....πολύ μακρυά.....κοίταξε για 3.8 ΜΟΝΟ. Αυτό που σου έστειλε ο Στεφανος είναι σίγουρα σπάνιο, με εξαρι, τετραπιστονα εργοστασιακα και 18αρες αλλά ζητάει αρκετά λεφτά. Του γιατρού πολύ καλό 3.8 και σε χαμηλή τιμή. Αν καταλήξεις σε 3.8 με ηλεκτρουδραυλικη ανάρτηση τότε πολύ μεγάλη προσοχή στην κατάσταση της. Είναι πανάκριβη και την βγάζει μόνο η Boge.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 19-06-12 στις 22:51
5555 (20-06-12), alexk (20-06-12), BILL007 (20-06-12), Lambros46 (19-06-12), m-power_01 (19-06-12), nikos valvetronic (19-06-12), Panos 316T (20-06-12), Ptboul (20-06-12), zaharias (20-06-12)
Nikos (20-06-12)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Μην παρεις φιλε μου 3.6...εχουν μεγαλη διαφορα με το 3.8 στην αποδοση ροπης στις χαμηλο-μεσαιες(ειναι και βαρυ τ'αμαξι),ενω ειναι και πιο καινουριο μοτερ το 3.8....Το συγκεκριμενο παντως του μαντρά,ειναι πολυ καγκουρεμενο...Του γιατρου ειναι αψογο,παραμενει διακριτικο και πανεμορφο οπως την 1η μερα που βγηκε απ'το εργοστασιο(χωρις περιττα ''στολιδια'') οπως αρμοζει σ'ενα τετοιο αυτοκινητο.
Εχει ριξει πανω απο 2000 ευρω προσφατα σε επισκευες αναλωσιμων(φλαντζες,ημιαξο νια,γενικο σερβις,βαλβολινες,εξατμιση ολοσωμη),πραγματα που αποκλειεται να'χει αλλαξει οποιοδηποτε αυτοκινητο απο μαντρά,ειδικα σε τετοιες εποχες.Επισης,ευτυχως,ο προηγουμενος ιδιοκτητης εχει αφαιρεσει την ηλεκτρο-υδραυλικη αναρτηση της Boge κι εχει συμβατικη,γιατι ειναι ενα ακριβο ανταλλακτικο που σιγουρα θα σου'βγαζε προβλημα σ'ενα αυτοκινητο 20ετιας....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Panos 316T (20-06-12), Ptboul (20-06-12), Vassilis ///M (20-06-12)
Γιαννη συνονοματε,κριμα που αποχωριζεσαι την Ε30 σου μετα απο τοση δουλεια.
Για το θεμα του Μ5 Ε34 θα ηθελα να σου πω οτι πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μια γευση απο την συμπιεση του κινητηρα οποιο μοντελο και αν επιλεξεις.Δεν θα σου πω ποιο να διαλεξεις αλλα αυτο που εχει σημασια ειναι να ειναι καθαρη η καροτσα (οχι μονο απο τρακαρισματα αλλα και να μην εχει ανοιξει απο παντιλικια κτλ) και να υπαρχει με καποιο τροπο η αποδειξη οτι μεταλλα μπιελων και αντλια λαδιου εχουνε αλλαχθει καποια στιγμη στο παρελθον,αυτο ειναι το λιγοτερο που πρεπει να απαιτησεις.
Ξερω ειναι δυσκολο να το βρεις αυτο αλλα πραγματικα αν ο κινητηρας ειναι παρατημενος ή πεσμενος σε αποδοση θα μπλεξεις πολυ ασχημα.Προσοχη μεγαλη και πολυ σκεψη.
insane in the ///Midbrain