Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι 1000ευρω για μ3/46αρι
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι 1000ευρω για μ3/46αρι
τόσο είναι...
πάντως και εγώ θεωρώ φάουλ τόσο γρήγορο αμάξι και μάλιστα πισωκίνητο να μην έχει μπλοκέ...
προσωπικά πρώτα μπλοκέ θα έβαζα, και μετά θα πήγαινα να ψαχτώ με ελαστικά.
όχι ότι θα σπινιάρει λιγότερο στις εξόδους, ίσως να σπινιάρει και περισσότερο σα ορισμένα σημεία, τουλάχιστο θα είναι πολύ πιο ελεγχόμενο και πιο ασφαλή στην διόρθωση του το αμάξι, απ'ότι είναι τώρα με το ελεύθερο.
πολύ πιο προοδευτικό θα γίνει το αμάξι γιάννη.
εγώ θα έλεγα μπλοκέ, παίξε λίγο με την πίεση των ελαστικών, και όταν θα είναι για πέταμα, μην ξαναβάλεις ραν φλατ.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
lpapostolis (17-06-12), Nick bmwlover (16-06-12)
βάλε μπλοκέ Γιάνναρε να ισιώσεις...εγώ το είχα βάλει κατεθυείαν μετά το stage1 και είδα τεράστια αλλαγή. Μην δίνεις ευρό αλλού αν δεν βάλεις πρώτα το μπλοκέ. Αν το περπάτήσεις και πάλι δεις ότι δεν την παλεύεις με τη δύναμη τότε να μιλήσουμε και για λάστιχα και για φρένα και για κάμπερ και για αναρτήσεις. Αλλά σε αυτά τα άλογα χωρίς μπλοκέ και με τις διαδρομές που θέλεις να κάνεις εσύ είσαι σαν ξεβράκωτος. Και από το 255 στο 265 δεν είναι αμαν πια και η διαφορά.
Thomelef (18-06-12)