Τώρα που ο πρόεδρος έφτιαξε τη δημοσκόπηση, μπορώ επιτέλους να ψηφίσω: Ναι! Δέχομαι να το αγοράσω, γιατί όπως διαβάζω στην πίσω ανάρτηση έχει βραχίωνες, αντί για τον βλακώδη ημιάκαμπτο που έχουν όλα τα υπόλοιπα Peugeot. Άρα, παίζει και να διπλώνει στη στροφή με άφημα.

Μεταξύ σοβαρού και αστείου, αυτή η χαρακτηριστική υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού, των παλιών μικρών γαλλικών αυτοκινήτων, είναι υπεύθυνη για τη φήμη του σπορ χαρακτήρα τους, όπως και για τον όρο hot-hatch. Ζώντας (κυρίως αναγκαστικά) με ένα Clio πρώτης γενιάς (μεταξύ άλλων...) μπορώ να πω, ότι παρά τα λίγα άλογα, είναι απίστευτα παιχνιδιάρικο, εύκολο να φτάσεις τα όρια, ελαφρύ (850kg) και το φχαριστιέσαι πραγματικά! Το μηχανικό τιμόνι, ο μηχανικός συμπλέκτης και τα μηχανικά παράθυρα σου δίνουν, επίσης, απόλυτο έλεγχο στο αυτοκίνητο...

Αν και το RCZ έχει αντίστοιχη οδική συμπεριφορά, τότε έχει τρελό potential.

Έχω δει κάμποσα από δαύτα στο δρόμο και είναι όντως πολύ όμορφα. Τώρα όμως ο Βασίλης μου κίνησε την περιέργεια με αυτό το θρεντ, και αν δεν βαριέμαι τη Δευτέρα το πρωί, θα πάω στην εδώ Peugeot να του ρίξω μια πιο λεπτομερή ματιά.