45 ευρακιαα... δεν ηταν ακριβο..![]()
Αντικατέστησα τα μπροστα μαμά φρένα με άλλα απο 330
Σειρά τώρα έχουν τα πίσω όπου πιθανότατα θα μπούν απο f/l καθότι αεριζόμενα καθώς και σωληνάκια υψηλής.
Επίσης θα αλλαχθούν και τα αμορτισέρ με sachs performance.
Τα υπόλοιπα στο thread με τα προβλήματα των Ε46![]()
Bazil Van Sinner (22-06-12), BILL007 (15-06-12), bill_m3 (15-06-12), katsaraios (15-06-12), Kostas_1 (15-06-12), Nick bmwlover (15-06-12), nikos1400 (16-06-12), Panos 316T (15-06-12), S8N (03-07-12), Vassilis ///M (15-06-12)
wheelman (15-06-12)
Σωστά υποθέτεις ΒασίληΈκανες μία έξυπνη και αποτελεσματική βελτίωση η οποία δεν θα σε προδόσει ποτέ. . .
Αντικατέστησα τα μπροστα μαμά φρένα με άλλα απο 330
Δίσκοι Zimmerman να υποθέσω με βάση την εικόνα...
Είπες την μαγική λέξη ''σωληνάκια υψηλής''. . .Εκεί είναι η ουσία. . .
Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Vassilis ///M (15-06-12)
Σημερα αλλαχτηκαν πολλαπλασιαστες( βαση της γνωστης ανακλησης σε Ν43), τα σωληνακια φρενων μου με τα μεταλλικα αερ.τυπου,μαζι με υγρα ΑΤΕ και τα πισω τακακια.....εδω ειναι σε φωτο τα πραγματα μαζι με τα Λεντ (angel eyes) που αλλαξα προσφατα:
... τα μπροστινα τακακια που φαινονται στη φωτο, δεν τα αλλαξα προς το παρων,αφου δεν ηρθε η ωρα τους....τα πισω ηταν τα μαΝισια.... γνωστα για την μαυριλα που αφηνουν.....τωρα ελπιζω οτι θα ελλατωθει κατα πολυ αυτο το φαινομενο αφου απο τα μπροστινα Posi εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος απο ολα και ειδικα απο αυτο το θεμα της μαυριλας.![]()
μονο που μια εκπληξη ηταν καπως δυσαρεστη και ευχαριστη μαζι.....ενα απο τα σωληνακια (το πισω πλευρας οδηγου) ειχε φαγωθειαπο τριβη με το στηριγμα της εξατμησης,ετοιμο να κοπει!!!!!....πιθανων απο λαθος αρχικη τοποθετηση,μετακινηση δεν ξερω....αν και το νεο που μπηκε παλι εκει κοντα ειναι αλλα σε αποσταση 3-4 εκατοστα.......το καλο ειναι οτι δεν κοπηκε τελικα και ειδικα σε ακαταλληλη στιγμη......
...αν και εχω ανεβασει φωτο στο σχετικο θρεντ του γκρουπ μπαϊ για τα Λεντ (angel eyes)......ας τα ξαναβαλω και εδω παλι:
![]()
Bazil Van Sinner (03-07-12), bill_m3 (27-06-12), E60_Arkadia (27-06-12), katsaraios (03-07-12), Kostas_1 (27-06-12), Nick bmwlover (27-06-12), Panos 316T (03-07-12), PANOS-E60 (27-06-12), S8N (27-06-12), VanVIC (28-06-12), Vassilis ///M (27-06-12), zaharias (27-06-12)
κατα τις 3 ειχες βγαλει το αυτοκινητο? γιατι περναγαν συνεχεια αεροπλανα, κανανε τοσο δουλεια τα σωληνακια?
Bazil Van Sinner (03-07-12), Nick bmwlover (27-06-12), spar@ (27-06-12), VanVIC (28-06-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (07-07-12)
Πάνω στα ζόρια καταφέρνουμε και κανένα μπαξιματάκι! Έχει καιρό που θέλω να κάνω κάτι με τις
αντιστεπτικές.Αφού βρέθηκε ο δότης (330) πήρα απόφαση να τις πάρω μπρος-πίσω.Μετά από
καλύτερο ψάξιμο διαπιστωσα ότι το 318 φοράει μπροστά πιο χοντρή από το 330!!! Μπείτε στο
info να δείτε.Πήρα λοιπόν μόνο την πίσω που είναι 3mm παχύτερη από το 318 (18mm αντί 15mm)
Αυτή είναι η μαμά
Και αυτή η 18άρα
Το αποτέλεσμα είναι εμφανέστατο στο δρόμο και στο μπαντιλίκι όπου ο κώλος είναι πιο συγκεκριμένος
αλλά και στα μπασίματα με πολλά που είναι ασθητά πιο σταθερό!
Ευχαριστώ τον mormon που την έδωσε και την πληρώθηκε μετά από την δοκιμή!!! Ντάξ στην τουότα δούλευε ο άνθρωπος κάτι έμαθε τόσα χρόνια από after sales!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos valvetronic : 02-07-12 στις 23:42
anisos (03-07-12), aristent (02-07-12), Bazil Van Sinner (03-07-12), bill_m3 (03-07-12), katsaraios (04-07-12), Leonidas_E39 (02-07-12), mormon (03-07-12), Panos 316T (03-07-12), pilot (02-07-12), S8N (03-07-12), Skyline_IS (04-07-12), Vassilis ///M (03-07-12), zaharias (02-07-12)