το πρόβλημα δυστηχώς στα σημερινά αυτοκίνητα, είναι ο παραλογισμός του ανθρώπου, πάνω στον οποίο προσπαθούν να βασιστούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
ωωωωωωωω η μερσεντές βγάζει 2000 κυβικά με 335 άλογα. ή η πεμβέ με 4000 κυβικά βγάζει 550 άλογα, και πάει λέγοντας, λές και όλοι αυτοί που ψάχνουν την δύναμη μπορούν να την κουμαντάρουν.
ωραία...335 άλογα απο ένα δίλιτρο τουρμπίσιο μοτέρ. λίγο πιο πουσαρισμένο απο ένα έβο δλδ, με τετρακίνηση.
παρακάτω???το παρακάτω μάλον πάει με 1600φεύγα κιλά, ηλεκτρικά μπρίκια, γκρίλ για να ψήνεις μπριζολάκια, ένα απαισιότατο τιμόνι όπως εφοδιάζει συνήθως η μερκ εδώ και πολλά χρόνια με πολύ λίγες εξαιρέσεις, αλλά έχει 335 άλογα. τα οποία φυσικά και δεν θα τα αισθάνεσαι...
θεωρώ επίσεις τελείως φάουλ, το να μην έχει ένα τέτοιο αμάξι κατανεμητή μετάδοσης. δλδ έλεος...μια σουμπαρού, και σου δίνει να επιλέξεις την κατανομή της τετρακίνησης. κοτζάμ μερσεντές, γιατί δεν το κάνεις???
ειλικρινά, πέραν της σειράς μπλάκ και του ες ελ ες, δεν νομίζω η συγκεκριμένη εταιρεία να βγάλει κάτι άλλο της προκοπής...