Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: CSL info and random questions

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν έχω δοκιμάσει σε πίστα κανένα από τα δύο αυτοκίνητα. Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης δρόμου οι διαφορές τους δεν μου είχαν φανεί σημαντικές, όταν το 2008 είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ένα csl στους αγγλικούς δρόμους. Η άποψη που έχω σχηματίσει συμφωνεί με αυτή του Βρετανικού Car:

    "Regular M3s were, and still are great, but the CSL is better; just not the £20k better BMW seemed to think when it set the price at close to £60,000 in 2003.", Car Magazine, Feb. 2007.

    Φυσικά δεν αμφισβητώ ότι σε track day τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά υπέρ του csl και εκεί να δίνει αυτή την άρδην διαφορετική αίσθηση που αναφέρετε οι περισσότεροι ιδιοκτήτες.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ας με συγχωρήσουν οι φιλοι κατοχοι μ3 ε46 με αυτο που θα γραψω....

    Οταν οδηγησα του Θωμα στις Σερρες απογοητευτικα εντελως...ενα εργοστασιακο Μ3 ,πλην φρενων / βηματος, με βαρος κοντα στα 1600 κιλα.
    Δε μπορουσα να πιστεψω τη διαφορα αισθησης και αποτελεσματικοτητας μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων.
    Φαινομενικα μοιαζουν τοσο πολυ ,ομως ουσιαστικα διαφερουν οσο η μερα με τη νυχτα. Δεν ειμαι υπερβολικος....Και δε εκανα συγκριση σε μια απλη βολτα αλλα μες στη πιστα, στο οριο.

    Απο την αλλη βεβαια αν μπαξεις καποια πραγματακια στο Μ3 και αφαιρεσεις βαρος η διαφορα μειωνεται αισθητα.
    εγώ να δείς τι έπαθα και πόσο απογοητεύτικα όταν οδήγησα το δικό σου. βέβαια τότε το αμάξι μου έιχε την μαμά ανάρτηση. η διαφορά πλέον είναι χαοτική με την ΤΕΙΝ.
    όπως και να'χει, δεν υπάρχει επαφή μεταξύ των δύο ΠΟΥΘΕΝΑ.
    αν η δουλειά τσουλίσει σε νορμάλ επίπεδα και σταθεροποιηθούμε κάπως, θα σουτάρω το Μ-τρίο, και θα πάρω και εγώ ένα σι ες ελ...αν πάει και πιάσει παλαιότερα επίπεδα, θα πάρω το γκε τε 3. τέλος.
    και μετά έκλεισα αυτοκίνητιστικά...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 14-06-12 στις 16:00
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (14-06-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν έχω δοκιμάσει σε πίστα κανένα από τα δύο αυτοκίνητα. Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης δρόμου οι διαφορές τους δεν μου είχαν φανεί σημαντικές, όταν το 2008 είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ένα csl στους αγγλικούς δρόμους. Η άποψη που έχω σχηματίσει συμφωνεί με αυτή του Βρετανικού Car:

    "Regular M3s were, and still are great, but the CSL is better; just not the £20k better BMW seemed to think when it set the price at close to £60,000 in 2003.", Car Magazine, Feb. 2007.

    Φυσικά δεν αμφισβητώ ότι σε track day τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά υπέρ του csl και εκεί να δίνει αυτή την άρδην διαφορετική αίσθηση που αναφέρετε οι περισσότεροι ιδιοκτήτες.
    συμφωνω μαζι σου... το CSL ειναι ειδικο αμαξι..περισσοτερο για πιστες..επειδη ομως οι περισσοτεροι δεν ειναι για πιστες..θεωρω οτι το competition ειναι πιο ολοκληρωμενο αμαξι all around... επειδη εχω οδηγησει CSL δυστυχως σε ταξιδι με γυναικα και παιδι ειναι αρκετα κουραστικο και θορυβωδες... και δεν παλευεται..βεβαια η αισθηση και ο ηχος ειναι μοναδικος!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP