Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 61

Θέμα: CSL info and random questions

  1. #31
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ γνωρίζω 3 γκρι και ένα μαύρο (ένα γκρι του Στάθη Ξηντ.(εισαγωγή), ένα γκρι του Αλέξη(εισαγωγή), ένα γκρι που είχε ο Κορφιάτης (BMW) και το πήρε ο ... και ένα μαύρο που είχε ένα μαντράς(εισαγωγή)).
    Φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλα, αλλά είναι πολύ δύσκολο να ξέρεις πως και τι.

    Και ένα γκρι έχει ένας φίλος που είναι κάτοχος GTR 650+ αλόγων
    Πρώην κάτοχος 997Τ, Μ5 Ε60, Με Ε46 κλπ
    Detailing Madness

  2. #32
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αμαξι το αγορασα με αναρτηση AST αλλα αγορασα και την εργοστασιακή οπως και τα μαμα φρενα.
    Για ενα χρονο ειχα την εργοστασιακη αναρτηση με ρυθμιζόμενα top mounts της Turner για να μπορω να δινω κάμπερ.
    Μηπωσ δίνεις τα top mounts ;;;;sorry για το off topic
    Powered by

  3. #33

    Προεπιλογή

    Το μαύρο του μαντρά από το περιστερι, δεν ήταν εκτελωνισμενο. Αν λέμε το ίδιο... Με τις LM Kai brembo. Δεν είναι πλέον στην κατοχή του και πρέπει να έφυγε εξωτερικό.
    Ωραίο αυτοκίνητο

  4. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (14-06-12)

  5. #34
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Talking .............

    Υπαρχουνε και αλλα CSL στην Ελλαδα,τουλαχιστον 4 ακομα ξερω εγω εκτος απο αυτα που αναφερθηκανε που ειναι γνωστα.Το δυο απο αυτα εχουνε και καποιες επισκευες φανοποιιας με το ενα να εχει φαει 2 δυνατες σφαλιαρες (μολυβι),ισιωμενο σε καλιμπρα και με αλλαγμενη μεσαια κολωνα και φυλλο ουρανου.

    Αυτο του εμπορου στο Περιστερι δεν εφυγε στο εξωτερικο,ειναι Ελλαδα και εχει ελληνικα νουμερα κυκλοφοριας.
    insane in the ///Midbrain

  6. The Following 8 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (14-06-12), bill_m3 (14-06-12), chief (14-06-12), Leonidas_E39 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), Panos 316T (14-06-12), Ptboul (14-06-12), Stathis (14-06-12)

  7. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ένα γνήσιο πάντως υπάρχει στην κρήτη...τουλάχιστον πέρυσι που είμασταν εκεί με τα συμπεθέρια, βγήκαμε για ένα καφέ με κάτι παιδιά, εκ των οποίων ο ένας είχε και κανονικό Μ3 46άρι, και σι ες ελ...θυμάμαι που μας έλεγε το πόσο διαφορετικά αμάξια είναι το ένα με το άλλο.
    Eγω γιατι δε το εχω δει ποτε..........................
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    mitsos_chania (14-06-12)

  9. #36
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eγω γιατι δε το εχω δει ποτε..........................
    κρυβεται μη φάει π_τσα.

  10. #37
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Ας με συγχωρήσουν οι φιλοι κατοχοι μ3 ε46 με αυτο που θα γραψω....

    Οταν οδηγησα του Θωμα στις Σερρες απογοητευτικα εντελως...ενα εργοστασιακο Μ3 ,πλην φρενων / βηματος, με βαρος κοντα στα 1600 κιλα.
    Δε μπορουσα να πιστεψω τη διαφορα αισθησης και αποτελεσματικοτητας μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων.
    Φαινομενικα μοιαζουν τοσο πολυ ,ομως ουσιαστικα διαφερουν οσο η μερα με τη νυχτα. Δεν ειμαι υπερβολικος....Και δε εκανα συγκριση σε μια απλη βολτα αλλα μες στη πιστα, στο οριο.

    Απο την αλλη βεβαια αν μπαξεις καποια πραγματακια στο Μ3 και αφαιρεσεις βαρος η διαφορα μειωνεται αισθητα.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  11. The Following 5 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    alexk (14-06-12), Leonidas_E39 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), Stathis (14-06-12), Thomelef (14-06-12)

  12. #38
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Για τη αναρτηση ειναι οπως τα γραφει ο Αλεξης.

    Καποιος θα χρειαστει μια πιο ειδικη αναρτηση οταν ασχολειται σοβαρα με πιστα , με επιπλεον πλεονεκτημα ρυθμισης bump/rebound, επιλογες σκληροτητας ελατηριων , υψος , αναλογα με τις συνθηκες που συναντα.

    Η ελαφριά ζαντα βοηθα στη μειωση αναρτωμενου βαρους και συνολικα στη μειωση βαρους.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  13. The Following 5 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    alexk (14-06-12), chief (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), Panos 316T (14-06-12), Stathis (14-06-12)

  14. #39
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eγω γιατι δε το εχω δει ποτε..........................
    Απο σενα κρύβεται.
    Δεν του αρεσει ο κωλος.
    M3 CSL

  15. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    manos///3 (14-06-12)

  16. #40
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω αν ειρωνευεται ο Μανος αλλα ουτε εγω το χω δει ουτε εχω ακουσει οτι υπαρχει.Ενα που ελεγαν οτι ηταν,τελικα ηταν μετατροπη(δεν λεω του μανου)

  17. The Following User Says Thank You to mitsos_chania For This Useful Post:

    manos///3 (14-06-12)

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP