Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: CSL info and random questions

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για αρχή Σταμάτη, ξέχασες τον φίλο μου τον Χριστόφορο !

    Ο Μάνος και ο Χριστόφορος έχουν πιο εμπεριστατωμένη άποψη για τις αναρτήσεις, μιας και έχουν αλλάξει και δοκιμάσει.
    Εγώ έχω οδηγήσει άλλα με αλλαγμένη ανάρτηση και για λίγα σχετικά χιλιόμετρα.

    Ξεκινώ λοιπόν.
    Όλα εξαρτώνται με το τι θέλεις να κάνεις...
    Ο κατασκευαστής προσπαθεί να βάλει ότι καλύτερο δυνατό για να καλύψει 9 στις 10 περιπτώσεις χρήσεως.

    1. Η εργοστασιακή ανάρτηση αυτό προσπαθεί να κάνει.
    Με μια άλλη στο CSL θα βελτιώσεις το 1 εκ' των 10, και θα χειροτερέψεις τα άλλα 9.
    Άν κάποιος πηγαίνει συνέχεια σε πίστα, και μάλιστα με κλειστές στροφές η σφιχτή/καλή ανάρτηση κάνει πολύ μεγάλη διαφορά μιας και περιορίζει τις κλίσεις.
    Σκέψου στην κλειστή πίστα στη Γαλλία, στις κλειστές στροφές (2ας και 65-70 χλμ/ώρα) με το Ζ3 έχω μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω ανάρτησης.
    Αλλά η εργοστασιακή ανάρτηση είναι απλά τέλεια για οτιδήποτε άλλο.

    Στο Ρινγκ δεν υπάρχει τίποτε πιο αποτελεσματικό από την εργοστασιακή ανάρτηση, αντίστοιχα και για το δρόμο (η ανάρτησή του στήθηκε εκεί μέσα για εκεί μέσα).
    Εγώ δεν έχω δει πρόβλημα σε πιο γρήγορες πίστες (Spa & Monza) αν και στα σικεϊν στην Monza γέρνει σαν κατσίκι...

    Φλερτάρω συνέχεια με την ιδέα μιας KW Clubsport. Μετά το οδηγώ πάλι και αναρωτιέμαι "Γιατί ???".

    2. Ζάντες
    Οι εργοστασιακές ζάντες είναι πολύ καλές, όμορφες και ελαφρυές.
    Είναι σημαντικά ελαφρύτερες από τις BBS CH (έχω ένα σετ CH για όσους δεν γνωρίζουν... έχω σε αυτές τα χιονολάστιχά μου).
    Το κάνεις "χειρότερο" με τις CH μιας και είναι βαρύτερες.
    Βέβαια του πάνε πολύ !
    Μια λεπτομέρεια εδώ. Ένα κακό των ζαντών CSL είναι ότι δεν έχουν πολύ χώρο για μεγάλα φρένα μιας και οι ακτίνες είναι χοντρές και συνήθως θέλεις αποστάτες για να χωρέσεις τα φρένα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό μιας και οι αποστάτες 12χιλ. μόνο καλό του κάνουν.
    Αυτό το CSL έχει μεγάλα φρένα και είμαι σίγουρος ότι με τις CH χωρέσανε άνετα ενώ με τις CSL όχι.

    Παρένθεση : ένα φάουλ είναι ότι έχει 380χιλ. δίσκους.
    Αυτοί αυξάνουν το βάρος και την ροπή αδράνειας χωρίς ταυτόχρονα να κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά στην απόδοση... οπότε είναι καλοί για την καφετέρια.
    Καλύτερη επιλογή 355χιλ. δίσκοι.

    Αυτά από εμένα.
    ίσως και λίγο ακόμα, λόγο του κοντύτερου μεταξονίου. γίνεται αρκετά πιο ευέλικτο, αν και η μειωμένη κλήση μετράει πολύ πιο πολύ για πολύ κλειστά κομμάτια...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (13-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP