Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Akis 330Ci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοσμε, τρεχα να σωθεις!!!!


    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ αχαχαχαχαχαχαχαχ
    Αστειευομαι φυσικα!

    Καλοπαντιαστο αδερφε! Επιτελους το ντριφταμαξο ειναι ετοιμο!
    αμάν! τί είναι αυτό με τα ποδήλατα; εγκληματίας..

  2. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    σημερα το πηρα το αμαξι...πρωτες εντυπωσεις....

    1) η κρεμαγιερα απο ζ3 γ@μ@ει....εχει γινει μια στοιχειωδης ευθγραμμιση..και μετα απο λιγο θα παιξω κι αλλο....μαζι με αναρτηση που θα αλλαχτει σιγα σιγα...

    2) το μοτερ επιτελους μασιφ...ειναι ενα με το υπολοιπο αμαξωμα...οι βασεις κανουν δουλεια...

    3) η εξατμιση ειναι λιγο φασαριοζα...αλλα δεν με χαλαει καθολου...

    4) η 3η του παιζει πολυ πιο ανετα..αν και αυτο θα φανει στην πιστα....

    5) το μοτερακι ακουγεται πολυ ορεξατο...αν και για τον φοβο των ιουδαιων δεν το παρα-παταω...αν και ο μηχανικος επιμενει..."σκιστο"

    αυριο οσοι ερθουν ταμ ταμ..θα το δουν και απο κοντα....

  3. The Following 15 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (15-06-12), alexk (15-06-12), aristent (14-06-12), BILL007 (15-06-12), black_beauty (14-06-12), Dr. Yamastura (14-06-12), kostas1.6 (14-06-12), Nick bmwlover (15-06-12), nikos1400 (16-06-12), oldcarskickass (14-06-12), Panos 316T (14-06-12), S8N (14-06-12), Stunt Mike (14-06-12), wheelman (15-06-12), zaharias (15-06-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σημερα το πηρα το αμαξι...πρωτες εντυπωσεις....

    1) η κρεμαγιερα απο ζ3 γ@μ@ει....εχει γινει μια στοιχειωδης ευθγραμμιση..και μετα απο λιγο θα παιξω κι αλλο....μαζι με αναρτηση που θα αλλαχτει σιγα σιγα...

    2) το μοτερ επιτελους μασιφ...ειναι ενα με το υπολοιπο αμαξωμα...οι βασεις κανουν δουλεια...

    3) η εξατμιση ειναι λιγο φασαριοζα...αλλα δεν με χαλαει καθολου...

    4) η 3η του παιζει πολυ πιο ανετα..αν και αυτο θα φανει στην πιστα....

    5) το μοτερακι ακουγεται πολυ ορεξατο...αν και για τον φοβο των ιουδαιων δεν το παρα-παταω...αν και ο μηχανικος επιμενει..."σκιστο"

    αυριο οσοι ερθουν ταμ ταμ..θα το δουν και απο κοντα....
    Aντε να το δουμε σημερα!!!
    Ι donut understeer...

  5. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    nik200 (16-06-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aντε να το δουμε σημερα!!!
    Nικολα δεν προλαβα να το δω,αν κ σου το ειπα,βιαζοταν εκεινη την ωρα ο Βαγγελης να παμε την βολτα...
    Ι donut understeer...

  7. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    nik200 (19-06-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    πρωτες εντυπωσεις απο το μοτερ...

    μια και δεν ειμαι κινητο δυναμομετρο, μπορω απλα να μεταφερω την αισθηση απο το γκαζι του αυτοκινητου..το αμαξι στην 3η πραγματικα σκοτωνει καθως σχεδον απο ρελαντι..γυριζει το αμαξι ανετα..κατι που δεν εκανε πριν καθως επρεπε να ειναι λιγο φορτωμενη η 2α!..την ιδια αισθηση ειχε και ο πρωην ιδιοκτητης που βρεθηκαμε τυχαια και τον πηγα μια βολτιτσα..με το αμαξι δικαβαλο και με τα 15αρια..αρα η λογικη λεει γυρω στα 20 πραγματικα αλογα πανω..και 2-3 κιλα ροπης για να γινεται κατι τετοιο...η 2α παλι ενω στο παλιο μοτερ επαιζε ικανοποιητικοτατα..τωρα ειναι σχεδον αχρηστη...καθως δεν παταει πουθενα και ειναι στον αερα με το 4.10 βημα που φοραει το αμαξι..σαν αισθηση πλεον μου δινει την εντυπωση πως με το πλαι κανει οτι κανει ακριβως και το μ3 ε46 μου..με την μονη διαφορα οτι ενω στο ε30 η 3η σπαει στα 140 στο μ3 φτανει 160....για τα 215 αλογα του μοτερ μου..ειναι ακρως ικανοποιητικο...το αποτελεσμα...το μονο που μενει τωρα ειναι αυτη η αισθηση που εχω να επιβεβαιωθει και στην πιστα....

    και 2 tips μηχανολογικα...τα οποια μαθαινω στην πορεια του project

    1) μην σφιγγετε ποτε τερμα την ντιζα του γκαζιου..δεν κερδιζετε τιποτα σε αποκριση οπως μπορει ευλογα κανεις να νομιζει..απλα το αμαξι θα βαραει πιο ευκολα υπερστροφιες και μπορει και να την κοψει πολυ πιο ευκολα!!

    2)σε εξακυλινδρα μοτερ μετατροπες χρειαζεται οπωςδηποτε διπλη εξατμιση-διπλα χταποδια-διπλα διχαλα..κοινως 2 σωληνες απο μπρος μεχρι πισω...μην τα καταργειτε γιατι ετσι τα αμαξια χανουν τις ροπες τους!!!

    υγ...επειδη καμια φορα τα βαζουμε και με την αστυνομια που μας κυνηγαει...δεν θα ξεχασω το γελιο που εκανα χτες οταν ενας αστυνομικος μου ειπε..."φιλε σημερα δεν εχει..αναβαση γιατι εχουν μπει πολλες φωτιες τωρα τελευταια..."..ετσι για να μην νομιζουμε οτι και αυτα τα παιδια δεν εχουν χιουμορ...

  9. The Following 16 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    5555 (23-06-12), Akis 330Ci (23-06-12), Bassakos (23-06-12), BILL007 (19-06-12), black_beauty (19-06-12), E30M40D (20-06-12), kostas1.6 (19-06-12), Lambros46 (19-06-12), m-power_01 (19-06-12), Nick bmwlover (20-06-12), nikos1400 (19-06-12), oldcarskickass (30-06-12), Panos 316T (19-06-12), S8N (23-06-12), toubas (19-06-12), zaharias (23-06-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πως το εξηγεις το θεμα με την διπλη εξατμιση εως πισω?
    εργοστασιακα το Μ30 εαν δεις το σχεδιαγραμα της εξατμισης απο Ε28
    στο 1το καζανι/καταλυτη , γινονται τα 2 - 1 , με εναν λαμδα μονο!(το ιδιο και σε Μ20 και Μ50 ) οποτε υπαρχει και πληρης εξισορροπηση καυσαεριων αναμεσα στους κυλινδρους , αρα μετα τι να χωριστει σε 2πλη εξατμιση ξανα , τι σε μια μονη (μεγαλυτερης διαμετρου) το ιδιο πιστευω οτι ειναι

    στο αμερικα πολυς κοσμος βαζει μονη , χωρις κανενα προβλημα (σε Ε30)
    οι φιλοι μας αμερικανοι αναφερουν οτι η αιτια υπαρξης της 2πλης εξατμισης ειναι για χωροταξικους λογους (η μεγαλη σε διαμετρο μονη κρεμετε περισσοτερο μιας και με την διπλη τα καζανια ειναι στενα και φαρδια ) + λιγοτερα Db εναντι της μονης

    προσωπικα στο Μ50 ειχα 2πλη 45αρα εξατμιση εως πισω (την φορουσε το αμαξι οταν το αγορασα) την αλλαξα σε μονη 63,5 διαμετρο και ειδα κερδος παντου και σε ροπη και σε δυναμη ψηλα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 23-06-12 στις 01:14

  11. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    zaharias (23-06-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    πως το εξηγεις το θεμα με την διπλη εξατμιση εως πισω?
    εργοστασιακα το Μ30 εαν δεις το σχεδιαγραμα της εξατμισης απο Ε28
    στο 1το καζανι/καταλυτη , γινονται τα 2 - 1 , με εναν λαμδα μονο!(το ιδιο και σε Μ20 και Μ50 ) οποτε υπαρχει και πληρης εξισορροπηση καυσαεριων αναμεσα στους κυλινδρους , αρα μετα τι να χωριστει σε 2πλη εξατμιση ξανα , τι σε μια μονη (μεγαλυτερης διαμετρου) το ιδιο πιστευω οτι ειναι

    στο αμερικα πολυς κοσμος βαζει μονη , χωρις κανενα προβλημα (σε Ε30)
    οι φιλοι μας αμερικανοι αναφερουν οτι η αιτια υπαρξης της 2πλης εξατμισης ειναι για χωροταξικους λογους (η μεγαλη σε διαμετρο μονη κρεμετε περισσοτερο μιας και με την διπλη τα καζανια ειναι στενα και φαρδια ) + λιγοτερα Db εναντι της μονης

    προσωπικα στο Μ50 ειχα 2πλη 45αρα εξατμιση εως πισω (την φορουσε το αμαξι οταν το αγορασα) την αλλαξα σε μονη 63,5 διαμετρο και ειδα κερδος παντου και σε ροπη και σε δυναμη ψηλα
    ωπα κατσε κωστα γιατι με μπερδεψες...

    εγω εννοω το εξης για το μ30...στο χταποδι μαμα...γινεται απο 3 σωληνες (κυλινδρους) σε 1 σωληνα το χταποδι...και το ιδιο ισχυει και για τους αλλους κυλινδρους...αρα φευγουν 2 σωληνες και πανε σε μεσαιο και τελικο καζανι...οριστε και με σχεδιαγραμμα..για μ30 735..

    https://www.realoem.com/bmw/partgrp....44&hg=18&fg=10
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...85&hg=18&fg=20

    παμε και στο δικο σου..ε36 325 μ50
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...77&hg=18&fg=10
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...78&hg=18&fg=20


    εγω οταν πηρα το αμαξι..ενωνονταν απο το χταποδι 3-1, 3-1 (μαμα) και οι δυο αποληξεις μετα κατεληγαν σε 1 σωληνα (ακριβως μετα το χταποδι) και ειχε μονο ενα τελικο το αμαξι...

    χωρις μεσαιο το αμαξι ηταν κουφιο...αλλα ηταν και κουφιο και απο την υπαρξη μονου σωληνα...τωρα που ειμαι διπλη σωληνα και μεσαιο...ξυπναει πολυ πιο γρηγορα και κραταει την δυναμη μεχρι πολυ ψηλα...κατι που υποστηριξε ευθαρσως και ο μηχανικος μου..η εξηγηση..προφανως τα κυματα των καυσαεριων με αυτο των τροπο κρατουν περισσοτερη συμπιεση μεσα στα καζανια-μεσαιο και τελικο..πραγμα που με μονη σωληνα θα επρεπε να ειναι πολυ στενοτερη με αποτελεσμα να σφιγγει στα ψηλα..τουλαχιστον ετσι το σκεφτομαι εγω...

  13. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (23-06-12), S8N (23-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP