Κατ'αρχάς αυτό ΔΕΝ αναφέρεται επίσημα σε ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ επίσημο site ή διαφημιστικό ΚΑΜΙΑΣ εταιρίας ...
Κατά 2ον αν ήταν ετσι ... δηλαδή ΑΝ οι προγραμματισμένες νέες τιμές ΔΕΝ ισχύανε από την 1η στιγμή αλλά μετά από 500 - 1000 - 4000 κμ τότε
α) Δε θα μπορύσε να γίνει καμία ρύθμιση τη στιγμή που πρωτο μπαίνει το πρόγραμμα αφού όλες οι τιμές ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ADAPT
Κανένας όμως προγραμματιστής δεν το κάνει αυτό !!! και όλοι ρυθμίζουν επιτόπου
β) Θα επρεπε να ΞΑΝΑ ΓΙΝΕΙ ρύθμιση μειγμάτων κλπ κλπ όταν ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ αυτή η αναπροσρμογή και λάβει χώρα το ΔHΘΕΝ adapation
Kανένας όμως προγραμματιστής δεν το ισχυρίζεται αυτό !!! ... δηλαδή κανείς δεν λέει ΕΛΑΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΕΚΑΝΕ ADPAPT ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΕΙΓΜΑ ΚΛΠ ΚΛΠ !!!
γ) Θα έπρεπε να γίνεται δυναμομέτρηση ΕΝΑ - ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ !!! ...αφού τότε ολοκληρώνεται ΤΟ ΔΗΘΕΝ ADAPTATION
Κανένας όμως προγραμματιστής δεν το κάνει αυτό !!! ... όλοι κάνουν μέτρηση ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ !!!
Κατά 3ον ... κλωτσιά στο στομάχι δε ξέρω αν τρώνε οι κάτοχοι Μ3 ... αλλά θα μου πεις εδώ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ SHORTER REAR AXLE για Μ3 ΚΑΙ Μ6 !!!!!! ...
σε λεπτομέρειες θα κολλησουμε τώρα![]()
![]()
Π.Σ. Μέχρι τώρα ήξερα ότι το αρρύθμιστος ήταν η μόνιμη δικαιολογία των τουρμπιστών που ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΒΗΜΑ !!! ... όταν ήτανε πίσω αρχίζανε το παραμύθι "ήμουνα αρρύθμιστος" ...
τώρα ανακαλύψαμε και μια ωραία δικαιολογία για τους ατμοσφαιρικούς
"ΗΜΟΥΝΑ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΣ ... "
P.S.2 ... δυστυχώς αυτά πιστέυουν πολλοί και μετά έρχεται η τιμωρία από κάτι Μ5 Σάλια ή κάτι GTR σε stroked up V10 ή κάτι αλεπίσια ραλύ !!! ... πολύ κλάμα μετά όμως !!!!